Още малко нерви и дебати до най-добрите РЕЗУЛТАТИ! - Седмокласна 30.06.-07.07.2024

  • 134 980
  • 2 225
  •   1
Отговори
# 1 560
  • Мнения: 809
Мога да направя анкета. Но предпочитам друг да поеме администрирането й. Пишете ми ще направя анкетата и ще ви дам достъп за съедитор. Пратете ми gmail емейл-а си. Не съм пробвала дали има някакви ограничения, може и да има.

Супер лесни за създаване са анкети в Google forms. Може да пробвате.

Username-а или вх номер  по принцип е PII (тоест това са лични данни). Не е ок да се събират

# 1 561
  • Мнения: 628
Мога да направя анкета. Но предпочитам друг да поеме администрирането й. Пишете ми ще направя анкетата и ще ви дам достъп за съедитор. Пратете ми gmail емейл-а си. Не съм пробвала дали има някакви ограничения, може и да има.

Супер лесни за създаване са анкети в Google forms. Може да пробвате.

Username-а или вх номер  по принцип е PII (тоест това са лични данни). Не е ок да се събират
Не знаех, че са лични данни мислех, че е точно за да прикрие личните данни. Както когато на олимпиада не искаш името ти да е написано ти слагат номер.
Тогава без него.
Аз ще ти пратя моя мейл, но моля и още някой да се включи, защото утре заминавам за Италия за една седмица и няма да мога да гледам какво се случва.
Така или иначе тези точки няма да ги променят идеята е да съберем информация и да натискаме за промяна на наредбата.
Все си мисля , че едва ли са толкова много тези работи по които ще се оспорва и може да има няколко арбитъра в дните за проверка на работите!

# 1 562
  • у дома
  • Мнения: 7 973
А защо просто не сложат 7-8 задачи с отворен отговор в 1 модул? Без разписване.
Е, тогава с какво ще се похвалят от мон Simple Smile

Степента на сложност на нво-то не мога да коментирам. Какъвто и да е формАтът  , ако не се работи в клас, промяна няма да има. Часовете по математика са недостатъчни за преподаване на материала, а какво остава за упражнение и подготовка по формАта.
Часовете по математика 5-6-7 кл от миналата ходина са увеличени с 1 час седмично-не е много,но е нещо в правилната посока.За съжаление наблюденията ми са,че повечето учители използват тези часове за да правят контролни,а не за упражнения с цел затвърждаване на наученото,какъвто беше замисъла на тези часове.

Последна редакция: чт, 04 юли 2024, 13:34 от svetlaem

# 1 563
  • Мнения: 809
По-добре някой друг да поеме тази анкета. Прави се супер лесно.

Да username e PII и мейл е PII.

# 1 564
  • Мнения: 8 559

Така или иначе тези точки няма да ги променят идеята е да съберем информация и да натискаме за промяна на наредбата.

                 Промяна на наредбата се постига най-лесно. Въпросът е какво правим с неграмотните проверители?

# 1 565
  • у дома
  • Мнения: 7 973
Цитат на: PV1 link=topic=1670026.msg48250731#msg48250731 date=1720074350 Някой насочил ли се е към някое частно училище?
[/quote
Да, обмислям го като вариант. При нас има частно училище, тази година разбрах, че има и частна гимназия. Детето за сега се дърпа, понеже класовете са много малки - по 8-10 деца. Резултатите на ДЗИ са им доста прилични за града, около 4,60. Ще изчакам да мине монското класиране и, ако не ни удовлетвори, ще се насочим към частно училище. За протокола - не става въпрос за София.
За мен клас от 8-10 деца е идеалния вариант за персонално вниманое,ако таксата е поносима.Тя защо не иска?

Последна редакция: чт, 04 юли 2024, 14:37 от svetlaem

# 1 566
  • Мнения: 17 114
Свикнала била.в голямо и шумно училище. За мен също е предимство, още повече че тя е дете, което се нуждае от индивидуално внимание и подход, но не настоявам, все пак 700-800 лева на месец са значителна сума за бюджета ми, но и не съм го изключила като вариант, ако не се класира там, където иска или има проблеми с адаптацията.

# 1 567
  • Пловдив
  • Мнения: 2 005
Е, да се похваля, кандидат-художникът е приет в най-желаната му специалност-Живопис в НХГ Пловдив. Със сигурност ще е най-добрият математик в Художествената, с резултат от НВО-98.75 Wink Но рисуването му е страстта. Имаше резервен вариант КГ в МГ, но вече отпадна.
Мнооого бързо се случиха нещата за това училище към МК. На 3-ти /вчера/ беше изпитът по рисуване. Снощи към 22 часа качиха оценките на сайта. Преди малко излязоха списъците на класираните деца по паралелки. От днес започва записването. На 11-ти сме на родителска среща Simple Smile Едното дете вече е уредено в най-желаното от него място. Не че другото дете не е уредено. Каквото пише първо желание, това ще е. Три деца са с нейния сбор и 26 с по-висок. Но още не е категорична в избора си. Утре им дават свидетелствата. Май, май само административни и организационни въпроси ни останаха. Мога да кажа, че седмокласната ни одисея приключи по най-добрия за нас начин. Пожелавам на всички деца здраве и късмет, и да попаднат на най-доброто за тях място!

# 1 568
  • Мнения: 9 116
Мама Ру, нека излезат класиранията, тогава ще го мислите. Ако можеш да си го позволиш, частното училище и на мен ми звучи по-добре.
За този тест какво ти е мнението? И той ли е по-лесен от тазгодишния?
https://www.mon.bg/nfs/2018/01/7kl_math_31may2010_key.pdf

# 1 569
  • Мнения: 4 339
ilik123, браво на детето (и на теб Wink ) и много творчески успехи оттук нататък!

# 1 570
  • Мнения: 932
Ilik123, честито на художника - математик ! Много е хубаво, когато видиш детето си да сбъдва мечтите си !

# 1 571
  • Пловдив
  • Мнения: 669
Ilik123, мислех ви, даже директно щях да те питам какво стана. Браво на момчето, а и на момичето ти! Успех им желая!

# 1 572
  • София
  • Мнения: 19 949
Страници наред  се опонираше на всеки пост, в който някой дръзне да каже нещо напреки за  МОН, за причините за полученото струпване на  високи резултати на  много силния випуск. И как иначе? На всеки гарджето му е най-умно. И какво стана - от МОН не може да се недоволства, от създадения от тях изпитен продукт също, от неадекватното точкуване,  ама от проверителите - няма проблем..Некадърни, недогледали, неграмотни.  Чудя се  нещо, не че някога ще имаме отговор/потвърждение  на това. От двама-трима съвсем различни учители съм чувала, че  заради ниски  резултати  на  друг МОН-ски  формат ( и в  друга година)  техни колеги-проверители са били подканяни да  отреждат  тук четвърт, тук половин точка повече, за да качат успеваемостта. Какво пречи при струпване на много еднакви резултати да има подкана към "неграмотниците" и в обратната посока - поорязвайте малко оттук-оттам, че   ние оклепахме работата с  лесен изпит, пък  вие сега ще ни помогнете да поправим белята и класиране да направим. Ако съществува дори  нищожен 1% шанс горното да се случва,  не една , а сто и една анкети, сигнали, жалби  няма  да накривят шапката на отговорните..

Динчо, снощи нарочно не избрах НВО от далечните 2010 и 2011, защото веднага  щяха да кажат, че нещата са  стари, различни, тогава се е  учил и друг материал. Не избрах и годината с  доп. построение, понеже и тя не е показателна.. Тоест останаха за избор по-лесните, но въпреки това по-премерени в сравнение с тези от последните няколко години.

Последна редакция: чт, 04 юли 2024, 13:55 от пенсионирана русалка

# 1 573
  • София
  • Мнения: 12 888
Знае ли някой каква е разликата в 35 СУ между тези две паралелки?
Да. Simple Smile
Отваряш план приема и виждаш Wink
Едната е с квоти 13/13, другата е без.
Това ми направи впечатление,  но не знаех, че само това е разликата. Благодаря!

Само да споделя, че няма много желаещи момчета с ФЕ и към пето класиране миналата година вече обявиха свободните места без значение дали е за момчета или за момичета. В резултат на това в момента,  след като едно момиче се върна от ФЕГ в 35-то с надпланов прием мисля, в класа с квоти от 27 деца има само 8 момчета и 19 момичета.

# 1 574
  • Мнения: 17 114
Мама Ру, нека излезат класиранията, тогава ще го мислите. Ако можеш да си го позволиш, частното училище и на мен ми звучи по-добре.
За този тест какво ти е мнението? И той ли е по-лесен от тазгодишния?
https://www.mon.bg/nfs/2018/01/7kl_math_31may2010_key.pdf
Динчо, пак казвам. Трудно и лесно са относителни понятия и най-добрите и най-слабите деца не са мерило, така както учителите по математика и всички, които за кеф решават в математическата тема също не са мерило. За мен геометрията винаги е била по-трудна, но тук задачите не са трудни, просто са много. На пръв поглед сякаш всички са свързани с ъгли. Доколкото видях, се решават на ум. Аз обаче съм забравила формули за разлагане, съкратено умножение, модули и т.н и за мен този тест е еднообразен, а част от първите задачи в момента бих ги прескочила. Единствено децата от масово училище без допълнителни школи и частни уроци, които дори не са отличниците на класа могат да кажат на тях дали тазгодишния или от по-стари години тест им е по-лесен или по-труден. Няма обективно мерене на трудност на тестове от различни години, които се решават от различни деца.
Относно таз годишното НВО нито трудно, нито лесно. Стори ми се разнообразно, което за мен е добре, защото има за всекиго по нещо, но за друг, който се е готвил върху конкретни видове задачи може да е по-труден именно с разнообразието си.

Общи условия

Активация на акаунт