Още малко нерви и дебати до най-добрите РЕЗУЛТАТИ! - Седмокласна 30.06.-07.07.2024

  • 134 980
  • 2 225
  •   1
Отговори
# 1 545
  • Мнения: 28


Моля за помощ.  За Испанската, която така желаеше внучката, бал 473 няма да е достатъчен. Но не може да реши в подредбата кое да е следващото училище - 1 АЕГ или 2 АЕГ. Напоследък чуваме все повече не така добри неща за 1 английска, особено от родители . Извинявам се ако въпросът не е уместен за групата.
От двете английски аз бих избрала по-близката до дома. Simple Smile Моето лично усещане е, че са на едно ниво, но може и да греша. Успех!

Благодаря!

# 1 546
  • Мнения: 809
Проверяването на работите по Мат е голямо разочарование за мен.

Учителката не знае ключа.
Не знае къде да гледа точките. След дълго тюхкане се оказа, че все пак ги има на крвя на файла. Предложи да изваждаме от 100-65 и да смятаме колко липсват.
Не е ясно къде е има отнемане. Имаше един ред с  подчертано с номер единица явно бележка от проверител 1, което е вярно напълно. Госпожата два пъти го смята и не знае защо е подчертано. Не беше и драска но. Можело проверителката да не умее да борави добре с инструментите в палета  и да е драснана нещо. 🤔

После се оказа, че в ключа с указания всичко подробно си пише. Пише ако няма този ред 1т.
В резултата е дадено постигнатите точки средно. Не стана ясно къде е имало разминаване. Поне не ни обясниха. Аз очаквах да видя три колони примерно
3т и 1т, средно 2т.

Госпожата не беше подготвена да обяснява и само повтаряше ще ти стигнат точките. Никого не обвинявам за резултата. Просто беше непрофесионално.
Понеже имаше 10мин смятане и чудене  как не излизат точките. Синът ми смяташе и откриване пропуските в допусканията на госпожата, къде изчезнаха точките като е вярно 👀

 
Аз съм си гледала работа едно време беше супер ясно къде има - 1,къде -0.5. На точното място. Тук сборувано и да гадаем. Все пак не бяхме първите там.

Супер би било полезно този подробен ключ за оценяване да  бъде споделен след края НВО. Сега следващите ще гадаят как да разписват и какво се наказва. И ще се запишат на школа да ги посветят.
Добре, че бях чела някои от мненията на ганис.

Да, негативен пост е. Ама на някои тези точки са им ценни и организационно може да има по-голяма яснота без повече усилия.
Примерно да се отбелязва грешка с червено и бележка защо и дадената точка. Дигиталните инструменти го позволяват. Това го има в paint и dove от десетилетия и изобщо не е софтуерен въпрос.

# 1 547
  • Видин
  • Мнения: 4 991
Здравейте! Пак съм аз с ниските резултати на детето Bowtie
Тъй като миналата година големият ми син имаше ясно съзнание какво точно иска да учи ми беше много лесно да подредя желанията и да го приемат на 1 класиране по 1 желание. Но! Сега малкият синковец иска да учи в АГ, но там са прекалено високи баловете за него. Ако хипотетично наредя като 1,2,3 желание паралелките в АГ (въпреки че няма шанс) и после наредя по "хубост" паралелките от МГ, нали системата ще класира детето докъдето му стигне бала. Примерно на 5 желание. Притеснявам се дали няма да се прецакам като оставя паралелките, в които има шанс, по в дъното. Но то няма значение дали дадена паралелка е на 2 или 6-то желание ако ти стига бала? Обърках се тотално. Обещах му да пробваме за езиковата, макар да е много далеч от бала и сега се притеснявам да не се прецакаме като пишем по-назад възможните паралелки.
Знам, че е коментирано стотици пъти. И уж знам как подрежда системата. Но блокирах. Не очаквах толкова ниски резултати и сега съм притеснена.

# 1 548
  • Мнения: 4 339
toplomliako, тъпо преживяване сте имали. Благодаря, че сподели, може би няма смисъл да ходя изобщо. Тя отказва да гледаме работите, аз исках да разбера по бел как са оценени тезата и преразказа, и да видя грешките по мат, но ... все тая.

# 1 549
  • Мнения: 4
Здравейте,
Относно прегледа на изпитните работи- на тезата по български синът ми има 4 от 6 т., без да е поправено нещо, учителят, който ни обясняваше не можа да отговори защо , включени са всички елементи . За преразказа - бяха отбелязани -2 т. За правопис, а правописни грешки нямаше.
По математика е решил 21 задача вярно, но по-друг начин и са му взели -3 т., учителят там не можа да посочи защо, отделно на 23 б) са му взели -1,75 за разменени букви, а разменени букви няма! Единият проверяващ е сложил тик че коментираните две задачи са верни, другият -въпросителна и съответно детето е ощетено.
Пуснах сигнали в МОН и РУО. От РУО пуснаха един бланкетен отговор, че всичко е оценено коректно и не подлежи на оспорване. Но очевидно трябва да се предприемат действия за промяна в посока ред за оспорване, тъй като оценяващите очевидно също допускат грешки. Тъй като има доста деца в същото положение, може да направим обща организация за по-сериозен шум относно този проблем

# 1 550
  • Мнения: 8 559
Sibilant, защо си мислите ,че не са пускани сигнали до сега?  Нашият младеж завърши тази година и още преди 5 години видях грешки на оценителите! Пуснах сигнал с конкретен пример незвисимо от това , че не подлежи на корекции и какво ?! Вероятно същия отговор , който сте получили и вие! Загуба на нерви и време. Мачът е свирен вече!

# 1 551
  • Мнения: 187
Amanita, да, ще влезе в първата паралелка, за която му стига балът, без значение колко накрая е по реда на желанията.

# 1 552
  • Мнения: 3 823
По повод грешките на оценяващите, не знам колко от вас са гледали как са оценявани работите на пробните СМГ матури. При нас не бяха преброили 2 х 3 точки от маркирани като верни задачи в първи модул. Ясно, бяха стотици деци и са само пробни матури, ама сега са хиляди деца, при все компютрите, кой знае колко грешки в оценяването има.

# 1 553
  • Мнения: 4
Didia, за моето и другите ощетени тази година мачът е свирен, факт! Но аз не бих оставила нещата така-има варианти да опита човек нещо да постигне за следващите години. Системата трябва да се промени

# 1 554
  • Мнения: 628
Здравейте,
Относно прегледа на изпитните работи- на тезата по български синът ми има 4 от 6 т., без да е поправено нещо, учителят, който ни обясняваше не можа да отговори защо , включени са всички елементи . За преразказа - бяха отбелязани -2 т. За правопис, а правописни грешки нямаше.
По математика е решил 21 задача вярно, но по-друг начин и са му взели -3 т., учителят там не можа да посочи защо, отделно на 23 б) са му взели -1,75 за разменени букви, а разменени букви няма! Единият проверяващ е сложил тик че коментираните две задачи са верни, другият -въпросителна и съответно детето е ощетено.
Пуснах сигнали в МОН и РУО. От РУО пуснаха един бланкетен отговор, че всичко е оценено коректно и не подлежи на оспорване. Но очевидно трябва да се предприемат действия за промяна в посока ред за оспорване, тъй като оценяващите очевидно също допускат грешки. Тъй като има доста деца в същото положение, може да направим обща организация за по-сериозен шум относно този проблем
Те затова не дават да се снимат работите! За да не лъснат по вестници и телевизии!
РУО така ще ви отговорят! Дали има начин с медии да се натисне? Да се разкажат тези случаи и, че не се дава снимане и доказване на явни грешки на проверяващите.
Проверяващите и те са хора и бъркат!
А до арбитър не е ли стигнала работата?

# 1 555
  • Мнения: 4
Не, работата не е стигнала до арбитър. Определено трябва да има ред за оспорване на резултата, тъй като проверяващите определено не са безгрешни. Яд ме е само че не снимах, да видим какво точно щяха да направят

# 1 556
  • Мнения: 5
На мен също не ми разрешиха да снимам изпитната работа.

Отделно в сайта на РУО - София-град изрично е записано това. Подсигурили са се!
https://ruo-sofia-grad.com/%d0%b7%d0%b0%d0%bf%d0%be%d0%b7%d0%bd% … bd%d0%b2%d0%be-4/

# 1 557
  • Мнения: 4
На мен също не ми разрешиха да снимам изпитната работа.

Отделно в сайта на РУО - София-град изрично е записано това. Подсигурили са се!
https://ruo-sofia-grad.com/%d0%b7%d0%b0%d0%bf%d0%be%d0%b7%d0%bd% … bd%d0%b2%d0%be-4/


Да, защото знаят с какво качество се проверява. Въпросът е това да се промени!

# 1 558
  • Мнения: 628
Toplomliako може ли да направиш още една анкета? Моля!
Номер на ученика (този с който се логвате в системата infopriem)
НВО БЕЛ чекбокс
НВО БЕЛ коментар
НВО МАТ чекбокс
НВО МАТ коментар

Който има претенции за грешно оценявне след като са видели работата на детето да попълни.
Не мисля че е проблем да се каже номера, защото без парола ние не можем да влезем в акаунтите , но може да се даде като списък и  на МОН и на медии...
В коментарите да се опише проблема.
И който има познат в тази ситуация да праща анкетата да се попълни.
Знам, че дори и 1 дете да е ощетено е важно, но си мисля, че ако са събрани на куп може да имат по голяма тежест!
Още нещо забраната за снимане не я намерих в МОНска наредба!
Ако някой знае такъв закон или наредба моля да пише!

Последна редакция: чт, 04 юли 2024, 12:47 от sisill

# 1 559
  • Мнения: 230
Знае ли някой каква е разликата в 35 СУ между тези две паралелки?
Да. Simple Smile
Отваряш план приема и виждаш Wink
Едната е с квоти 13/13, другата е без.
A каква е идеята при формиране на клас само от момичета, защото на практика това се получава с едната паралелка, най-вероятно?

И аз така си мислех, но реално , поне в сега завършилият 8клас випуск, момчетата са еднакъв брой. И двете паралелки са предимно момичешки , с по 7-8 момчета.

Общи условия

Активация на акаунт