Още малко нерви и дебати до най-добрите РЕЗУЛТАТИ! - Седмокласна 30.06.-07.07.2024

  • 135 226
  • 2 225
  •   1
Отговори
# 915
  • Мнения: 9 046
В класните стаи има камери. И квестори, които са от други училища на случаен принцип. Как се преписва?!
На квесторите се нарежда да допуснат подсказване/ преписване, защото определено дете трябва да изкара / да му се помогне или са добри души, които всячески се опитват да помогнат на децата... Особено, ако и при доказване на преписване няма да има санкции за тях ш анулирани работи.
За съжаление, при нас конкретно дете, които е с протекции от години, е правило точно това - постоянно е питало други за отговорите. И квисторите нищо не са направили. Не ме интересува колко е изкарало, живо и здраво да е. Но определено е разконцентрироло много останалите. Защото и се тюхкяло и тръшкало като не му кажат. Това е по разказ на едното ми дете. Дали това е довело до техническата грешка в края на първи модул и дали това е повлияло да не припише задача 22 на беловата/просто е забравило/ - не знам. Няма и какво да се направи, не го мисля. Че е гадно - гадно е. Но такъв е животът. Да си гледаме напред и да се надяваме все пак децата да попаднат на правилното за тях място. Ако не бях чула това от собственото си дете, което ми го разказа дни след НВО - нямаше да повярвам, може би.

Това че е питало, сигурно е вярно.
Но какво точно да направят квесторите освен да му правят ззабележка  и още повече да създават шум.
Нямат право да го изгонят.
Но на дали са му подсказвали.

# 916
  • София
  • Мнения: 198
Пищови по БЕЛ Joy

# 917
  • Мнения: 12 788
А възможно ли е тези деца да са били ощетявани, защото не се вписват в представата на учителите? Случаи много.

# 918
  • София
  • Мнения: 16 234
Аз се чудя как Динева прави таблицата като РУО тата още не са ги извадили? От къде се взима информацията?
Каква таблица прави Дидева, която не са извадили от РУО?

# 919
  • Мнения: 15
Има ли желаещи да влизат в туес

# 920
  • Мнения: 9 500
Благодаря ви, направо блокирах от мислене и смятане..
90+95 все е 185, но дали ще се утрои 90 или 95 не е все тая...
А и ако моето дете е с 95 Мат и с 90 БЕЛ, а другото с 95 Мат и 95 БЕЛ пак са си 5т разлика, които няма как да знам...
А дали някое с 99 Мат не е с 60 БЕЛ , няма как да знаем...

# 921
  • Мнения: 377
Преписва се и то свободно. Аз ви бях писала след БЕЛ за преписването и реших да ви спестя за МАТ, че излизам все негативна и мрънкаща.
Дъщеря ми първа в колоната. Детето зад нея няколко пъти я е молили така да се премести, че по-лесно да препише първи модул. Тя каза в един момент, не знаех да решавам ли, отговорите си ли да крия, през цялото време притеснена че в стаята ехти нейното име. Детето зад нея е легнало почти на чина (диагонално) и така е преписало целия първи модул. После е предало назад. А от колона на колона са се предавали отговорите устно. Нито забележка е имало, нито нищо от квесторите.
Както и преди коментирахме, тези деца обичайно не остават много много за втори модул.

# 922
  • Мнения: 17 150
Хоуп, разбира се, че могат да го отстранят, затова че пречи и след като са направили два пъти забележка.
И, ако е имало квестори с телефони пък съвсем са си за наказание и те, и ръководството на училището, в което са били. Не, че ще го направи някой, затова и ще продължат да го правят. Особено след като квесторите се определят от РУО - кой в кое училище и с кого ще е квестор в стаята.

# 923
  • Мнения: 2 029
Моля някой да ми обясни защо неможе да се прогнозира бал в паралелка 3хМАТ и 1хБЕЛ.
Не е ли същия принцип в статистиката, не се заяждам, просто не разбирам.
Понеже ще видиш колко деца са пред твоето по мат, но не знаеш колко имат същите тези деца по БЕЛ. Може да имат  около и колкото твоето, може да имат доста повече или доста по-малко. Комбинираната статистика мат +БЕЛ позволява затова по-прецизни пресмятания само при балообразуване 2 :2, понеже там  е все едно  по кое имаш повече, по кое по-малко, тежестта  на двата резултата в  бала  е еднаква..
Аз пак с тъп въпрос ако сравня на кое място е детето ми по мат тази година и видя на какви точки отговаря за миналата утроя ги направя същото и по бел, добавям точките от оценките му и получавам бал за миналата година, какъвто би имал той за МГ. Така няма ли да видя дали би влезнал в паралелката, която иска миналата година съответно да видя дали бала ще му стигне и за тази година. Или пак якооо бъркам.....ако въобще някой ме разбира какво пиша.🤔😲😛

# 924
  • Мнения: 9 046
Моля някой да ми обясни защо неможе да се прогнозира бал в паралелка 3хМАТ и 1хБЕЛ.
Не е ли същия принцип в статистиката, не се заяждам, просто не разбирам.
Понеже ще видиш колко деца са пред твоето по мат, но не знаеш колко имат същите тези деца по БЕЛ. Може да имат  около и колкото твоето, може да имат доста повече или доста по-малко. Комбинираната статистика мат +БЕЛ позволява затова по-прецизни пресмятания само при балообразуване 2 :2, понеже там  е все едно  по кое имаш повече, по кое по-малко, тежестта  на двата резултата в  бала  е еднаква..
Аз пак с тъп въпрос ако сравня на кое място е детето ми по мат тази година и видя на какви точки отговаря за миналата утроя ги направя същото и по бел, добавям точките от оценките му и получавам бал за миналата година, какъвто би имал той за МГ. Така няма ли да видя дали би влезнал в паралелката, която иска миналата година съответно да видя дали бала ще му стигне и за тази година. Или пак якооо бъркам.....ако въобще някой ме разбира какво пиша.🤔😲😛
Не можеш. Не знаеш този с 95 по математика, колко има по БЕЛ. Първите 100 по МАТ, може да не съвпадат с първите 100 по БЕЛ.
Кое училище те вълнува?

# 925
  • Мнения: 406
Дъщеря ми се е запънала за една точно определена гимназия и иска да опитаме всички възможности, а аз не вярвам да й стигне бала. Имаме алтернатива да се върнем в училище в чужбина, където учеше до 5 ти клас. В този ред на мисли, ако остане място в тази гимназия на 5 то класиране, мислите ли, че бихме имали някакви шансове или и до пето пак си чакат деца?  Дали въобще би имало места при това струпване на хора във високия диапазон? Защо всъщност остават тези места? Чудя се дали да не се възползваме от алтернативата, която имаме ...

# 926
  • Мнения: 577
Има ли желаещи да влизат в туес
Моят син ще се пробва за ТУЕС. Балът му е 470 и се надявам да му стигне поне на второ класиране.

# 927
  • Мнения: 2 308
Аз бях квестор на НВО Математика, телефоните ни ги събра сутринта директорката, бяхме учители от различни училища, външни. В стаите има камери. Два пъти викахме директор за опит за подсказване. Децата знаят, че са конкуренти и си работят, имаше и такива, които си излязоха направо на втори модул. Допускам, че в малки градове, където се познават, е възможно да има затваряне на очи, но записите се следят на произволен принцип и можеш да изгориш, ако позволиш очевадно преписване. Ние и в тоалетна не ги пускахме по двама. Като цяло организацията се създава от приемащото училище и външните квестори се съобразяват с нея.

# 928
  • Мнения: 9 500
И кому е нужно чак толкова детайно изчисление... Приблизително миналата година са влизали първите 60 (условно) в математическа паралелка... Ако твоето е в тях, вечроятно ше му стигне бала, но не с такава точност като изчислениет с удвояване на Мат+БЕЛ. Просто слагате повече резерви... Като е подредено по реда на реално желание, гряшка не може да стане заради недоър ориентир от статистиката. Подсигурете се с повече резервни желания Hands V
Моля някой да ми обясни защо неможе да се прогнозира бал в паралелка 3хМАТ и 1хБЕЛ.
Не е ли същия принцип в статистиката, не се заяждам, просто не разбирам.
Понеже ще видиш колко деца са пред твоето по мат, но не знаеш колко имат същите тези деца по БЕЛ. Може да имат  около и колкото твоето, може да имат доста повече или доста по-малко. Комбинираната статистика мат +БЕЛ позволява затова по-прецизни пресмятания само при балообразуване 2 :2, понеже там  е все едно  по кое имаш повече, по кое по-малко, тежестта  на двата резултата в  бала  е еднаква..
Аз пак с тъп въпрос ако сравня на кое място е детето ми по мат тази година и видя на какви точки отговаря за миналата утроя ги направя същото и по бел, добавям точките от оценките му и получавам бал за миналата година, какъвто би имал той за МГ. Така няма ли да видя дали би влезнал в паралелката, която иска миналата година съответно да видя дали бала ще му стигне и за тази година. Или пак якооо бъркам.....ако въобще някой ме разбира какво пиша.🤔😲😛

# 929
  • Мнения: 1 691
Санака, благодаря за прогнозните балове за 2ро класиране. За жалост доста високи, и вече не съм сигурна дали и закъде са ни шансовете с бал 440. Испанската, 2АЕГ, 1АЕГ, ФЕГ вероятно?
Някоя съоткачалка може ли да ми даде насока, че с тези таблици се отказвам?
В сайта ispitaime.bg ми дава в зелено доста от тях, без Испанската.

Общи условия

Активация на акаунт