Изпитани сайтове за парфюми - юли и август 2024

  • 102 088
  • 679
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 389
Аз тотално съм разочарована от Мейкап. Пратиха ми бракован и отварян парфюм за почти 400 лв. И вече 10 дена не мога да го върна. Чакам да ми звъннат и да ми кажат какво да го правя. Много се дразня.
При мен някъде толкова (около седмица), и формата за връщане е нова. Сега е отпускарски сезон, може и това да е проблема?
Какво значи "бракован"?
С дефект, брак

# 661
  • Мнения: 990
Сигурно чакат да мине 14 дневният срок за връщане.
Не чакай, а им пиши, че ще се обърнеш към Комисията за защита на потребителите.
Малко спам-преди години поръчах плажна туника от един сайт. Беше Май месец.
В началото на Август я изпрах и цветните щампи протекоха. Изплакната на ръка, със хладка вода.
Писах на сайта и изпратих снимки.
Заинатиха се, че срокът за връщане е изтекъл.
Тогава споменах КЗП и ,че ще им направя "реклама" във Фейсбук.
След два дни имах паричен превод по Еконт.
По закон , до 30 дни трябва да ти отремонтират или заменят стока.  Така стана с една ютия в гаранция. Мотаха ме 3 седмици и се разрових за правата си. Не можаха да я ремонтират .Накрая си доплатих и си взех друга.Simple Smile

# 662
  • Мнения: 5 139
Рекламациите правя в писмен вид на e-mail с прикачени снимки на дефекта. Не съм имала проблем с мейкъп

# 663
  • Мнения: 990
Лек натиск по телефона не е излишен.

# 664
  • Мнения: 389
Рекламациите правя в писмен вид на e-mail с прикачени снимки на дефекта. Не съм имала проблем с мейкъп
Всичко това съм направила още на 20.08 когато го получих. Имам 1 и същ отговор от тях в 14 дневен срок ще Ви отговорим и ще решим вашия казус. Звънях им и там нищо не могат да направят, защото не са от отдел рекламация. Само "ще предадам на колегите" и до там. Толкоз ли е сложна моята ситуация, че 12 дни вече не могат да решат какво да правя? И аз до сега не съм имала с тях проблем, но  отваряни и с дефект парфюми не са ми плащали.

# 665
  • Мнения: 5 139
От 20.08 са изминали 8 работни дни

# 666
  • Мнения: 7 269
За съжаление, Комисията за защита на потребителите няма да помогне. Много е паднало там качеството. Имах подобна случка с друг търговец и друг тип стока. Преди месец става това, отговора от Комисията е от преди два дена. Търговецът не отговори на мейлите ми и аз писах на КЗП. В отговор получих 20 члена и алинеи и инфо как съм можела в 14 дневен срок да разваля сделката. Само че при мен ставаше въпрос за разлика в характеристиките, за която разбрах, след като използвах продукта. И най-много ми "хареса" последната част от отговора. Това били гражданскоправни отношения и ако искам да се обърна към съда. За съжаление дори и след като подадох жалба към Министерството, чиито подопечни са КЗП, няма промяна в работата им. Та за мен свързването с тях е изгубено време. От много дълго време не работят в полза на потребителя, а защитават търговците.

# 667
  • Мнения: 6 500
И аз бях получила тестер ментак на Шанел Алюр,отказваха да го върна, всичко му било наред. Чак като им написах, че ще го пратя на Chanel да се произнесат, кандисаха да си го вземат обратно.

# 668
  • До сърцето...
  • Мнения: 5 425
Явно не съм се изразила правилно - нямаше нужда да ми се обяснява смисъла на думата, говоря руски и разбрах.
Питах за конкретиката - в какво точно се изразява брака?

# 669
  • Мнения: 389
Явно не съм се изразила правилно - нямаше нужда да ми се обяснява смисъла на думата, говоря руски и разбрах.
Питах за конкретиката - в какво точно се изразява брака?
А, добре. Не съм разбрала)Капачката е магнитна и криво стои. И парфюма беше отварян и без празен ход.

# 670
  • До сърцето...
  • Мнения: 5 425
Благодаря, че е отварян разбрах, интересно ми беше за дефекта.
Мисля, че ще се задействат. При мен беше тяхна грешка, тук е малко субективно, но вярвам, че ще е в твоя полза Hands Plus1

# 671
  • SF
  • Мнения: 25 017
Ако се появяват ментета, не трябва ли да ги махнем от списъка с изпитани и доказани сайтове?

# 672
  • До сърцето...
  • Мнения: 5 425
Ако се появяват ментета, не трябва ли да ги махнем от списъка с изпитани и доказани сайтове?
За кой сайт?
За Парфимо, например, доста често има мнения за съмнителни/неоригинални продукти, а си стои и някои си го тачат.
Пък и за всички сайтове винаги има по някой недоволен.
Ако има множество оплаквания, тогава - да. По мое мнение.
Но ако кажат болшинството съфорумци/ки - ще се махне, разбира се.

Последна редакция: сб, 31 авг 2024, 11:59 от Радика

# 673
  • София
  • Мнения: 2 069
Привет, от мен бърз похвал на Parfium.bg - от там прибавих в колекцията една от по-новите Мансери - Amberful.
https://parfium.bg/mancera-amberful-%D1%83%D0%BD%D0%B8%D1%81%D0% … E%D0%B4%D0%B0-edp

С код ubb7 свали 7% и безплатна доставка до спиди автомат. Бърза доставка, буквално за ден беше на адреса, с типичното за тях бъбъл опаковане. Доволен съм много от Parfium.bg, поредна безпроблемна доставка. Hands Ok Hand
Хубави и ароматни почивни дни Tropical Drink

# 674
  • SF
  • Мнения: 25 017
И аз съм доволна. Малко ме е яд, че нямах код за отстъпка, защото направих голяма поръчка и дори 5% щяха да са ми полезни.

Общи условия

Активация на акаунт