WIZZAIR - 48

  • 36 489
  • 773
  •   1
Отговори
# 105
  • Мнения: 361
Купувате нови билети освен ако нямате флекс.
Нямаме флекс.Тоест тези за утре ще изгорят и трябвя да купим нови?

# 106
  • Мнения: 4 289
Ако не ги използвате да.

# 107
  • Мнения: 6 216
ако летите няма да изгорят, само ако не летите
принципно си влизаш в резервацията и там има промяна, ще ти покаже таксата и си решаваш (може да видиш колко е без да платиш)
ако няма флекс се плаща такса за промяна, освен разликата в цената и обикновено сумата става дебела
но ако билетите са ви скъпи, по-добре промяна, ако са евтини, по-добре нови билети само за връщане
въобще промени в последния момент обикновено са скъпо удоволствие

# 108
  • Мнения: 193
Здравейте,

Виждам, че сте запознат с услугата flex.

Моля за съвет!

Имам билет с flex, но няма да мога да го използвам (отиване и връщане).

Какво е най-добре да направя?

Предпочитам да ми върнат сумата - възможно ли е, или да сменя датата за незнайно кога?

# 109
  • Мнения: 6 216
при отказ, връщат сумата като кредити, валидни 3 месеца

иначе може да смените за дати напред, като променят часа на полета ще можете да получите и пари. Ако променяте, гледайте да е същата цена (ако новия билет е по-евтин, не връщат пари, ако е по-скъп ще доплащате)

# 110
  • Бургас
  • Мнения: 943
Flowers Hibiscus реших си проблема

Последна редакция: ср, 14 авг 2024, 22:13 от Йен

# 111
  • Мнения: 12 649
Получих съобщение за промяна в разписанието и се изненадах, че Уиз ме уведомяват, че промяната е с 5 мин. по-късно. Grinning

# 112
  • Мнения: 19 363
Получих съобщение за промяна в разписанието и се изненадах, че Уиз ме уведомяват, че промяната е с 5 мин. по-късно. Grinning
Хаха, а реално сигурно ще с поне 105, ама това ще го разберете на летището  Wink

# 113
  • Мнения: 1 924
И аз имам питане за картата на ДСК. Никога досега не съм получавала съобщение. Мислех си, че е защото гледам винаги да има определена сума отгоре. Т.е. и да изхарча от "чуждите пари", веднага ги възстановявам. Миналият месец изненадващо са ми взели някаква сума около 5 лв, без никаква индикация за дължими суми. Не ми е за петте лева, но се чудя защо въобще са взети. Ходих до близкия клон, но опашката чакащи ме отказа.

# 114
  • Мнения: 6 216
Е няма как ние да знаем... Там трябва да питаш
Не пише ли някакво основание към тия 5 лв? Може нещо да си сбъркала с плащанията, може те да са писали нещо неправомерно

# 115
  • Мнения: 12 649
И аз си спомням, че в началото (когато още не знаех как трябва да боравя с тази карта) имах едни такива десет лева, за което ме домързя да вися на опашка, но в извлечението пише лихва. В ДСК Директ трябва да имаш инфо в извлечение/детайли? При мен всичко почна с едни 18 ст. надвишаване на кредитен лимит (не знам как е възможно да се надвиши, при положение, че нали затова е лимит). От там три месеца съм чистила лихви. На 18 ст. лихвата беше 1,50 лв, които после станаха 0,12 лв, после 0,03 лв и изведнъж мистериозни начислени 10 лв лихва. Добре че след това повече лихви нямах.
Тези 5 лв са от някакви стотинки разлика, явно...

# 116
  • Мнения: 1 924
Е няма как ние да знаем... Там трябва да питаш
Не пише ли някакво основание към тия 5 лв? Може нещо да си сбъркала с плащанията, може те да са писали нещо неправомерно
За писането - пише. Платена лихва е основанието. Ама каква лихва, като уж има 45 дневен срок, в който да върнеш ползваното без лихва.

# 117
  • София
  • Мнения: 2 355
Срокът е до 45 дни. Зависи кога точно е ползвана сумата и кога е падежът на картата. Моята е с падеж на 20-то число и до 5-то число на следващия месец трябва да е погасено всичко, за да няма лихва. Аз я погасявам изцяло на 21-ви или 22-ри и започвам отново да я ползвам от следващия ден. Не плащам лихви.

# 118
  • София
  • Мнения: 428
Писала съм в предишната тема за ДСК картата и лихвите. Беше се заформила подобна дискусия.

..."Само да вметна, че ДСК картата на WIZZ има период на отчитане и падежна дата. Моят период на отчитане е от 21 число на месеца, до 20 число на следващия месец. Падежната ми дата е 5 число. 45 дни без лихва се броят от първата дата на новия период, т.е. 21–ви, до 5–ти на по-следващия месец. А не от деня на покупката!
 Пример: Период на отчитане 21 февруари - 20 март. Ако платя нещо с картата преди 20 февруари, трябва да върна парите без лихва до 5 март. Ако направя покупка след 21 февруари, мога да върна парите без лихва до 5 април. Само и единствено покупките направени на 20/21число/според месеца, уикенди, празници и пр./  са с 45 дневен гратисен период без лихва! Но понеже не всеки път отчитането е на точна дата, се опитвам да не ползвам картата на 20 и 21 число от месеца, защото не знам покупките кога ще се осчетоводят и към кой период ще отидат. Но в справките през приложението винаги мога да проверя колко горе- долу имам да погасявам. Освен в смс–а си виждам и в извлечението за периода колко е сумата, която трябва да се погаси без лихва до 5–ти. Но ако между 21–ви и 5–ти пъм плащала нещо с картата, то отива към новия отчетен период и не се отразява в тази сума, но си знам, че имам да внасям още, просто има време до следващия отчетен период.
Аз ползвам само тази карта за всичко от 5 години и съм много доволна, ползвам си членството за 6 човека, плащам навсякъде с нея и последните 3 години билетите за пътуванията ми са само от натрупаните точки. Може да внасяте и повече от дължимите суми, става като дебитна карта, първо от тези лични средства се взима при плащане, но пък и върху тези суми се натрупват бонус точки, което е супер. Много често ако имам да плащам нещо скъпо и имам пари кеш, първо ги внасям по картата, после плащам с нея и така се трупат точки за пътуване, без да харча от кредитния лимит и без да връщам после и да имам лихви."

Просто си следете отчетния период и като получите смс или ви е датата за отчитане вижте си в приложението сумата и я внасяйте.

# 119
  • Мнения: 1 924
Срокът е до 45 дни. Зависи кога точно е ползвана сумата и кога е падежът на картата. Моята е с падеж на 20-то число и до 5-то число на следващия месец трябва да е погасено всичко, за да няма лихва. Аз я погасявам изцяло на 21-ви или 22-ри и започвам отново да я ползвам от следващия ден. Не плащам лихви.
В картата винаги има поне 100 лв. И да ползвам  нещо, в рамките на няколко часа ги възстановявам. Дори да приемем факта, че на датата на падежа е липсвала сума, то на следващия ден най-късно съм я вкарала. Не би трябвало да има лихва, нали правилно разсъждавам? Другата седмица съм в отпуск и наистина ще се разходя до офиса на банката за разяснения.

Общи условия

Активация на акаунт