WIZZAIR - 48

  • 36 412
  • 773
  •   1
Отговори
  • Мнения: 12 637
Добре дошли в новата тема за WIZZ AIR!



Wizz Air
Търсачка на цени
Инструмент за планиране на пътувания


 Често задавани въпроси

Полетите са от Терминал 1.

Безплатният междутерминален транспорт на летище София е денонощен.



1. WIZZ Discount Club - разделено е на две категории:
Стандартно членство - пътувате 1+1 с цена на членството 60лв. и получавате: отстъпка от 20лв. за цени над 39,99лв., отстъпка от 10лв. от всеки голям и чекиран багаж;
Групово членство - пътуват 1+5 с цена на членството 120лв. и получавате същите отстъпки както при Стандартно членство.
Всички настоящи членове на Wizz Discount Club могат по всяко време да променят членството си на Стандартно или Групово(трябва да доплатят разликата от 60лв.), като срока на членството им в Wizz Discount Club не се променя.

Повече за Wizz Discount Club ТУК

2. Такси за Багаж - по-късното закупуване на багаж струва малко повече от закупуването по време на резервация!
Повече за Таксите за багаж ТУК

БАГАЖ



Всички пътници ще имат право да вземат на борда един безплатен ръчен багаж с максимален размер 40 x 30 x 20 cm, който трябва да бъде поставен под седалката пред тях.

Пътниците, които са закупили WIZZ Priority, имат право да вземат допълнителен багаж на колелца, чиито размери не бива да надхвърлят 55 x 40 x 23 cm. *** НЕ е задължително багажът да е на колелца. Важно е да се спази размерът.

В допълнение Wizz Air въвежда чекиран багаж с тегло от 10 кг, 20 кг, 26 кг и 32 кг.



Чекиран багаж
*Чекираният багаж не може да е по-голям от:
•Ширина: 149 см
•Височина: 119 см
•Дължина: 171 см

Можете да чекирате до 6 броя багаж. От шестте чекирани багажа 1 от тях може да бъде 10 кг, закупен онлайн.

Течности при пътуване с ръчен багаж
Течностите трябва да бъдат поставени в прозрачен найлонов плик, който може да се затваря. Обема на плика трябва да е 1 литър. Всеки пътник има право само на един такъв плик.
В него могат да бъдат поставени колкото си искате неща, които са с не по-голям обем от 100мл.
Пликове могат да бъдат закупени от различни места: ДМ, Кауфланд (водят се пликове за сандвич), Практикер, от някои книжарници, от магазини, които продават всякакви торбички и найлонови пликове.
На летище София има налични безплатни пликчета - обикновено има при проверяващия б.карти и ЛК преди секюрити проверката, а също има поставени над скенера, където минава багажа за проверка.
На много от летищата тези пликчета се заплащат.

Течностите трябва да бъдат извадени от куфара/чантата при проверката на летището.

Храна
В ръчния багаж можете да носите храна, която не е в течно или кремообразно състояние.
И все пак ви препоръчвам да не носите прекалено ронлива и ароматна храна. Особено избягвайте сандвичи с колбас, който има чесън и други силно ароматни подправки в него.

След секюрити проверката можете да си купите вода и други течности, които да носите с вас в самолета.

Разрешен багаж при пътуване с бебе
Възрастният, пътуващ с бебето, има право да носи на борда допълнителен личен багаж за бебето в допълнение към кабинния си багаж. Размерите на допълнителния личен багаж не бива да надхвърлят 40 x 30 x 18 см.
Освен този личен багаж, пътниците с бебета могат да носят и детска количка безплатно, но само когато и бебето е пътник.
Още за пътуване с бебе.

Повече за багажа ТУК

Пренасяне на алкохол и тютюневи изделия в ЕС

3. Разпределени места
Имате възможност да изберете местата си срещу такса в потока на резервацията. Ако предпочитате да не резервирате място, ще ви разпределят такова на случаен принцип при процеса на чекиране, 24 часа преди излитането на полета. За повече подробности ТУК
Карта на местата



Разпределение на местата в самолетите А320 и А321:

                 


Безплатно чекиране
Онлайн чекирането е достъпно от 30 дни до 3 часа преди планирания час на заминаване, ако сте закупили място по време на резервацията си.

Ако не сте закупили никакви места при завършването на резервацията, чекирането ще стане достъпно от 24 часа преди заминаването.

- когато пише:
Online check-in: Check in within 0 day(s), трябва да се изчака до точния час на полета.
Можете да изтеглите бордната си карта в pdf файл или да ѝ направите сркийншот, или да я отворите в приложението.

Контакти с WIZZ
Телефон за България
От стационарни телефони:
0900 630 14
0900 63 949
Разговорите се таксуват по BGN 1.20 на минута за стационарен телефон, а цената при обаждане от мобилен телефон е различна.
Разговорите от мобилни мрежи на същия телефон, може да се таксуват на по-висока тарифа.

Неимпулсен телефон: 024928367 - за асистенция на хора с увреждания или при отменен полет
Телефон на летището за спешни случаи: 024917048
Телефон в Малта 0035627781054 и цифра 5  за български език.

Кол центрове по държави
Изберете: Кол център от падащото меню и след това държавата, която ви трябва. Има и списък с всички държави и връзката с тях.

За дребни проблеми можете да напишете и писмо, вместо да се обаждате на импулсния телефон.
Вариантите са:
- чрез Формулярът за оплаквания. От падащото меню избирате Грешка при резервация или регистрация. Описвате проблема и задължително пишете кода за потвърждение. Отговарят до няколко дни(3-4).


Жалби
http://wizzair.com/bg-BG/Claims

Други:
Изисквания за сигурност по летищата  - течности и др.


Кредитна карта DSK-Wizz Air

Някои предимства:
 - Получавате безплатно високо ниво (5+1 групово) членство в програмата Wizz Discount Club. Възползвате се от допълнителните отстъпки от цената на самолетни билети и други услуги, които предоставя членството при всяко Ваше пътуване с Wizz Air.

- Участвате в специално създадена Бонус програма  -  натрупвате точки винаги, когато пазарувате с Вашата карта. Всеки път, когато пътувате с Wizz Air, можете да използвате всички или част от събраните точки за резервации на самолетни билети и покупки на услуги от сайта на Wizz Air.
- Годишна поддръжка - 30 лв.
-  Срок на валидност - 10 години.
(В сравнение Wizz Discount Club (1+1) струва 30 евро и важи само 1 година)

За да разберете дали на дадено летище приемат електронни бордни карти, посетете https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/informatsiya-za- … kachvane-na-borda, изберете "Чекиране от мобилно устройство" и въведете и началната, и крайната дестинация.


Старите теми:
Скрит текст:
Тема 47, Тема 46, Тема 45, Тема 44, Тема 43, Тема 42, Тема 41

40; 39; 38, 37, 36, 35, 34, 33,  32, 31, 30, 29, 28,  27, 26, 25, 24, 23, 22, 21, 20, 19, 18, 17, 16, 15, 14, 13, 12, 11, 10, 9, 8, 7, 6,  5, 4,  3,  2, 1

Приятно пътуване!

Последна редакция: сб, 03 авг 2024, 15:25 от amy_nka

# 1
  • Мнения: 23 097
Пожелавам много пътешествия на изгодни цени!
Благодаря за темата.

# 2
  • Мнения: 12 637
Видя ли как паднаха цените за октомври и ноември? В момента има по 50-60 лв полети до Мадрид.
Случайно се загледах и в цените на коледните и се оказа, че и те са паднали. Но предполагам, че ще паднат още, около Хелоуин.

# 3
  • Мнения: 19 218


Статия

Последна редакция: сб, 03 авг 2024, 13:04 от diziler

# 4
  • София
  • Мнения: 4 271
Благодаря за новата тема! Flowers Hibiscus
Да ви попитам кога се дължи обезщетение за закъснение - повече от 3 часа от часа на излитане или повече от 3 часа от часа за пристигане, който е по разписание? Предварително благодаря!

# 5
  • София
  • Мнения: 8 149
Пристигане. Но от значение е и причината за него. Освободени са от задължението ако е по независещи от тях причини.

# 6
  • София
  • Мнения: 4 271
Пристигане. Но от значение е и причината за него. Освободени са от задължението ако е по независещи от тях причини.

За вчера иде реч - беше тотален хаос на Т1 и нито един полет не тръгна на време, а със закъснение повече от 3 часа от първоначалното разписание. Нашият тръгна с повече от три часа закъснение, но пристигна 4 минути преди да станат 3 часа от първоначалният график. През цялото време на различните пътници казваха различни неща - нямало екипаж; самолета закъснява от Айндховен; самолета закъснял сутринта за Шарлероа и съответно връщането закъсняло към София. Като се качихме на нас ни казаха, че полетът е закъснял поради лоша метеорологична обстановка в Западна Европа. Според мен, проверих по номера на самолета е факт, че е закъснял сутринта от София за Париж, после Париж-София; после София - Шарлероа и на края Шарлероа-София. Направо ми се изправи косата как това чудо лети нон-стоп от дни наред с минимална почивка. Независимо, че висяхме на Т1 се родвам, че пристигнахме живи и здрави. Обаче на Т1 без климатик следобяд, 4-5 полета хора, бебета, деца - някакъв тотален хаос и без инфо. Без смс и имейл за отлагането, без никакво адекватно инфо. Даваха срещу бордна карта и подпис вода и кроасан, после дадоха такива и без нищо.

# 7
  • Мнения: 240
Пристигане. Но от значение е и причината за него. Освободени са от задължението ако е по независещи от тях причини.

За вчера иде реч - беше тотален хаос на Т1 и нито един полет не тръгна на време, а със закъснение повече от 3 часа от първоначалното разписание. Нашият тръгна с повече от три часа закъснение, но пристигна 4 минути преди да станат 3 часа от първоначалният график. През цялото време на различните пътници казваха различни неща - нямало екипаж; самолета закъснява от Айндховен; самолета закъснял сутринта за Шарлероа и съответно връщането закъсняло към София. Като се качихме на нас ни казаха, че полетът е закъснял поради лоша метеорологична обстановка в Западна Европа. Според мен, проверих по номера на самолета е факт, че е закъснял сутринта от София за Париж, после Париж-София; после София - Шарлероа и на края Шарлероа-София. Направо ми се изправи косата как това чудо лети нон-стоп от дни наред с минимална почивка. Независимо, че висяхме на Т1 се родвам, че пристигнахме живи и здрави. Обаче на Т1 без климатик следобяд, 4-5 полета хора, бебета, деца - някакъв тотален хаос и без инфо. Без смс и имейл за отлагането, без никакво адекватно инфо. Даваха срещу бордна карта и подпис вода и кроасан, после дадоха такива и без нищо.

За съжаление няма да Ви одобрят молбата за компенсация, ако подадете, понеже закъснението на кацане не е повече от 3ч.

За Уиз не мога да коментирам с точност, но мога да Ви разкажа как при Раян екипажът на сутрешна смяна прави 4 полета (отиване до Х и връщане и после отиване до У и връщане), след това се сменя с екипажа на дневна смяна, който също изпълнява 4 полета. Или иначе казано машината прави 8 курса за деня. Времето между кацането и следващото излитане е едва 25мин (освен когато сутрешният екипаж се сменя с дневния), което сами се сещате, че е крайно недостатъчно. И така последният полет за деня вече е натрупал страшно закъснение от предишните и вместо в ≈1ч, каца в ≈3-4ч през нощта, а следващият екипаж на сутрешни започва ≈5-6ч. Естествено това далеч не е всеки ден.

Т1 наистина е кошмарен, но има и дори по-малки и неприятни терминали (BVA Т2).

По процедура, след предоставена бордна карта и подпис, се раздават храни, напитки и списъци с Вашите права като пътник. Не всеки се възползва, а при толкова закъсняващи полети предполагам сами сте забелязали как на всеки изход има кашони с кроасани и стекове с вода, които просто няма къде да бъдат прибрани след това.

# 8
  • Мнения: 23 097
Видя ли как паднаха цените за октомври и ноември? В момента има по 50-60 лв полети до Мадрид.
Случайно се загледах и в цените на коледните и се оказа, че и те са паднали. Но предполагам, че ще паднат още, около Хелоуин.

Видях, но вече е  късно разбира се. А и както вървят нещата при мен, ще изгорят билетите.

# 9
  • Германия
  • Мнения: 569
На 30 вечерта полета от Берлин за Варна, 6-ти пореден за денят, кацна в Берлин в 21.15 и трябваше да излетим в 21.40. Малко след 21.45 започнахме да се качваме по стълбите и стюардесите само предупреждаваха да се седне по-бързо по местата, самолетът е пълен, после ще се мести който иска и т.н. Е, изведнъж се оказа, че една жена остана без място, продадено 1 място на 2 души. Ужасът започна. То разправии, 70-80% бяха тъмнокожи и неговорещи добре български, това усложни още по-вече ситуацията. Качиха се служители от чекина, излезе пилотът, но без резултат. В крайна сметка един мъж слезе доброволно, доколкото разбрах му осигуриха хотел и нов полет. И точно, когато си мислехме, че вече сме готови стюардесата каза, че всеки пътник трябва да си разпознае багажа, понеже един пътник е напуснал самолета и това е процедурата. Настана отново хаос. Успяхме да излетим в 23.15.
Беше мръсно в самолета, изобщо нямат време да чистят между полетите.

# 10
  • Мнения: 131
Един малко глупав въпрос, но не съм на 100% сигурна. Мога ли да взема в чекирания багаж парти грил?

# 11
  • Мнения: 6 200
Ако влиза в размерите защо не

# 12
  • Мнения: 122
Здравейте, за първи път ми се случва полет да има такова голямо закъснение. Полета ни беше за днес 03.08 в 20:00 часа за Бари, първо получих известие, че ще има закъснение от близо 4 часа, а около половин час след това и второ известие, че полета е с нов ден и час за излитане 04.08 / 07:00 , т.е почти 12 часа закъснение. Самолетните ни билети не са скъпи, но сме платили други неща като хотел, кола под наем и е малко (или много) тъпа ситуацията. Знаете ли какво мога да направя, дали има шанс за обезщетение, изобщо даже не ми е за парите, а за времето, което ще изгубим.
Някой има ли опит с такава или подобна ситуация, има ли смисъл да пробвам нещо или каузата е загубена?

Последна редакция: сб, 03 авг 2024, 15:18 от georgievraia

# 13
  • Мнения: 6 200
Ами четете предните теми, пише се през два дена. Има си регламент на ЕС, казва се EU 261, прочетете го.
Има си парични обезщетения, ако закъснението е по вина на компанията, което от вашия разказ не става ясно дали е така. Но може да се пробвате, или сами, или с фирма, то не пречи.

# 14
  • Мнения: 293
Здравейте, ние сме в Бари. Полетът ни беше за тази вечер, но получихме съобщение, че ще закъснее и ще е утре сутринта в 8.05.Разбира се, ние няма къде да от седнем и пътуваме към летището. Моля, ако някой е изпадал в подобна ситуация, да сподели какво да правим и кого да търсим. Понеже пътуваме и Интернетът прекъсва непрекъснато. Благодаря предварително

Общи условия

Активация на акаунт