WIZZAIR - 48

  • 36 593
  • 773
  •   1
Отговори
# 465
  • Мнения: 1 937
С риск да се повторя, колко време отнема връщане на суми по отменена резервация?
Като прочетох в общите условия, първо сумата се връщала в профила, а после може да се прехвърли по картата, с която е направено плащането.
За първи път ми е, ако на някой скоро му се е случвало...
Последния път се появиха почти веднага. Отменен полет, за който нямаше вариант за промяна на дати. По телефона потвърдих, че искам да ми върнат сумата в профила.

# 466
  • Мнения: 17
Здравейте, имам ваучер подарък за УИЗ с валидност до 23.12.2024, но няма да имам възможност да го използвам до тогава. На теория полетът трябва да е извършен до тази дата. На практика обаче някой пробвал ли е да си купи билет с ваучер (докато е още във валидност разбира се) за дата след тази на ваучера? Чудя се дали ще го приеме за полет през март или април 2025 примерно (в момента полетите за тези месеци са твърде скъпи за да тествам). Благодаря на отзовалите се!

# 467
  • Мнения: 12 702
Би трябвало тази дата да е датата до която трябва да осребриш ваучера. Т.е.,би могла да си купиш билет и за догодина. Ако добавиш и флекс, можеш да си смениш датата колкото пъти искаш.

Вземи си сега полет с евтин флекс и после го смени за където и когато искаш.

# 468
  • Мнения: 1 937
От сайта на ДСК:
За всяка покупка на ПОС при търговец, събираш точки:
4 точки за всеки похарчен 1 лв. на сайта на Wizz Air
2 точки за всеки похарчен 1 лв. при всички останали търговци


При най-лошите условия на 40000 лева имаш 80000 точки, което е 800 лв.

# 469
  • Мнения: 17
Би трябвало тази дата да е датата до която трябва да осребриш ваучера. Т.е.,би могла да си купиш билет и за догодина. Ако добавиш и флекс, можеш да си смениш датата колкото пъти искаш.

Вземи си сега полет с евтин флекс и после го смени за където и когато искаш.

Благодаря много за идеята! Не ми беше хрумнало Simple Smile

# 470
  • Мнения: 2 870
Не знам твоя ваучер какъв е бил, но ето инфо от сайта

# 471
  • Мнения: 19 652
За всяка покупка на ПОС при търговец, събираш точки:
4 точки за всеки похарчен 1 лв. на сайта на Wizz Air
И не само. На борда на Уизеър, ако плащате с Уиз карта за храна и напитки, също цъка по 4 точки за всеки похарчен лев. Там понеже цените са в евро, може и по 8 точки да натрупва.

А на сайта на Уизеър реално не плащам нищо с картата, а само с ... точки, защото съм ги натрупал по другия начин (с пазаруване "при друг търговец") Wink Нали основната идея е... за сайта на Уизеър да не даваш пари, а да си харчиш натрупаните точки.

# 472
  • Мнения: 402
Здравейте, имам въпрос дали някой от вас е ползвал наскоро услугите на ClaimCompass като посредник за възстановяване на сума за закъснял полет на Уизз?
Подадох иск чрез тази компания, като информацията от човек който ги е ползвал за такъв случай преди няколко години, беше че след като получа сумата по сметката си ще им преведа на тях.
Оказва се че сегашните им условия включват пълномощно, което им дава право те от мое име да получат сумата от Уизз. Това е нещо ново и малко ме обърка. Ще съм благодарна ако някой сподели скорошен опит.

# 473
  • Мнения: 1 497
С риск да се повторя, колко време отнема връщане на суми по отменена резервация?
Като прочетох в общите условия, първо сумата се връщала в профила, а после може да се прехвърли по картата, с която е направено плащането.
За първи път ми е, ако на някой скоро му се е случвало...
Последния път се появиха почти веднага. Отменен полет, за който нямаше вариант за промяна на дати. По телефона потвърдих, че искам да ми върнат сумата в профила.
[/ Благодаря.
При мен няма вариант за промяна нито на дати, нито на друга локация, защото изцяло се спират полетите до Португалия.
През телефона не ми позволи, та снощи през лаптопа успях да поискам връщане на парите.
Едната малка част се върнаха веднага като кредит, а за другите чакам да ми заверят банковата сметка.
Купих връщане от Мадрид, вместо от Лисабон, ще си приключенстваме, няма начин.

# 474
  • Цюрих
  • Мнения: 519
Здравейте! Искам да пътувам до България с 2 деца-на 11 и на 9г.Ако не купя запазени места дали пак може да седим заедно в самолета и стюардесата ли трябва да помоля за съдействие? Досега винаги съм си купувала места и багаж, но сега се налага да  пътувам  почти в последния момент. И си спомням, че имаше някаква опция в самата система за закупуване на Уизеър, че ако си с деца, автоматично те се настаняват до възрастен. Затова се чудя, ако не намеря места едно до друго дали въобще да купувам такива, ако системата и стюардесите ни съдействат. Някой знае ли нещо по въпроса?

# 475
  • Мнения: 4 587
Би трябвало при чекиране да ви сложи до децата. Ако не се получи, им звъннете по телефона.

# 476
  • Мнения: 4 299
divet, аз съм ползвала друг посредник и практиката беше същата с пълномощно. Не съм имала проблем, преведоха ми парите, като си бяха удържали тяхната комисионна.

# 477
  • Beyond the stars
  • Мнения: 9 109
Здравейте! Искам да пътувам до България с 2 деца-на 11 и на 9г.Ако не купя запазени места дали пак може да седим заедно в самолета и стюардесата ли трябва да помоля за съдействие? Досега винаги съм си купувала места и багаж, но сега се налага да  пътувам  почти в последния момент. И си спомням, че имаше някаква опция в самата система за закупуване на Уизеър, че ако си с деца, автоматично те се настаняват до възрастен. Затова се чудя, ако не намеря места едно до друго дали въобще да купувам такива, ако системата и стюардесите ни съдействат. Някой знае ли нещо по въпроса?

Задължително е деца до 14 се настаняват до възрастен, ако по някаква причина системата не го направи, стюардите на полета трябва да съдействат.
Разписано е изрично на сайта им.

# 478
  • Мнения: 2 616
Здравейте! Искам да пътувам до България с 2 деца-на 11 и на 9г.Ако не купя запазени места дали пак може да седим заедно в самолета и стюардесата ли трябва да помоля за съдействие? Досега винаги съм си купувала места и багаж, но сега се налага да  пътувам  почти в последния момент. И си спомням, че имаше някаква опция в самата система за закупуване на Уизеър, че ако си с деца, автоматично те се настаняват до възрастен. Затова се чудя, ако не намеря места едно до друго дали въобще да купувам такива, ако системата и стюардесите ни съдействат. Някой знае ли нещо по въпроса?

Задължително е деца до 14 се настаняват до възрастен, ако по някаква причина системата не го направи, стюардите на полета трябва да съдействат.
Разписано е изрично на сайта им.

Точно така, но НЕ трябва да купувате нито едно място, за нито един от вас, че имаше казуси предни години. Няколко души пътуват, те купуват само 1-2 места и очакват децата им да бъдат разпределени до тях.

# 479
  • Мнения: 1
Здравейте, това ми е първото мнение тук и имам няколко въпроса, тъй като за първи път ми предстои пътуване!

Бих искала да Ви попитам някои неща. За първи път пътуваме в чужбина.

Тъй като ще пътуваме само с раници, може ли да си взема дамската чанта с мен или няма да ме допуснат? Доколкото знам раницата ми се води ръчен багаж, а дамската ми чанта може да мине за салонен или аз се бъркам.

Другото нещо, което бих искала да Ви попитам задължително ли е прозрачните пликчета за козметика да са 20х20?

Благодаря Ви предварително!

Общи условия

Активация на акаунт