Ozone.bg - ПРОДАДОХА МИ ДЕФЕКТЕН ПРОДУКТ И ИЗБЯГАХА ОТ ОТГОВОРНОСТ!

  • 5 687
  • 12
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Здравейте хора,

Закупих си PS5 (Playstation 5) на 21/08/2024 от магазин на Ozone.bg намиращ се в Мол Сердика - София.
На втория ден от закупуването му, продукта се оказа дефектен и спря да работи.
Върнах продукта на магазина на дата 24/08/2024, при което след като обясних проблема ми бе отговорено от техен служител през иронична усмивка с : "Еми то затова ти е гаранцията".
След известно време успях да убедя господина, че съвсем не затова ми е гаранцията и че не съм съгласен да си ползвам гаранцията два дена след закупуването на чисто нов продукт.
За моя изненада ми бе отказано : подмяната на стока с нова и ми бе отказано и да ми върнат парите.
Оставих конзолата в магазина с уговорката за подмяна в понеделник и подчертавайки, че няма да ползвам гаранция на втори ден от купуването на нов продукт.
В понеделник ми бе съобщено, че ПРОДУКТА Е ИЗПРАТЕН НА СЕРВИЗ С МОЯТА ГАРАНЦИЯ и че до 30 дневен срок мога да очаквам да ми върнат ремонтирания продукт.
Отне ми 4 дена звънене по телефон (най- често посрещани с вдигане на рамене от служители), за да се свържа с мениджър, който след като разбра, че са легално подсъдими за:

- ИЗПОЛЗВАНЕ НА МОЯТА ГАРАНЦИЯ, ЧИЙТО ОРИГИНАЛ Е В МЕН, БЕЗ МОЕ ПОЗВОЛЕНИЕ ДВА ДНИ СЛЕД КУПУВАНЕ НА НОВА СТОКА

ми предложи да ми върнат парите днес на 29/08/2024 , без дори да ми предложи компенсация.

Не купувайте от Ozone хора..... не си струва.

# 1
  • Варна
  • Мнения: 38 461
Аз купувам редовно от озон и са ми подменяли дефектен продукт без проблеми, като даже са ме компенсирали. За мен си струва.

# 2
  • София
  • Мнения: 18 597
Предложили са ти ремонт. Отказал си и са ти върнали парите. Ти си можеш да си купиш нов продукт с тях, стига да са имали в наличност.
Как точно са избягали от отговорност? И каква компенсация още очакваш?

# 3
  • Мнения: 4 960
Кое е некоректното в случая?
Търговецът е приел рекламацията и дори се е съобразил с желанието на клиента, което не е длъжен да прави. По закон до четвъртата повреда той избира как да удовлетвори претенцията, така че хората са си съвсем коректни.

Очаквам сега Карън да настръхне, защото съвсем не е подозирала, че тя ще си направи труда да се регистрира тук специално за да оплюе Озон, пък ние ще вземем страната на противника.

# 4
  • Мнения: 1 364
Здравейте хора,

Закупих си PS5 (Playstation 5) на 21/08/2024 от магазин на Ozone.bg намиращ се в Мол Сердика - София.
На втория ден от закупуването му, продукта се оказа дефектен и спря да работи.
Върнах продукта на магазина на дата 24/08/2024, при което след като обясних проблема ми бе отговорено от техен служител през иронична усмивка с : "Еми то затова ти е гаранцията".
След известно време успях да убедя господина, че съвсем не затова ми е гаранцията и че не съм съгласен да си ползвам гаранцията два дена след закупуването на чисто нов продукт.
За моя изненада ми бе отказано : подмяната на стока с нова и ми бе отказано и да ми върнат парите.
Оставих конзолата в магазина с уговорката за подмяна в понеделник и подчертавайки, че няма да ползвам гаранция на втори ден от купуването на нов продукт.
В понеделник ми бе съобщено, че ПРОДУКТА Е ИЗПРАТЕН НА СЕРВИЗ С МОЯТА ГАРАНЦИЯ и че до 30 дневен срок мога да очаквам да ми върнат ремонтирания продукт.
Отне ми 4 дена звънене по телефон (най- често посрещани с вдигане на рамене от служители), за да се свържа с мениджър, който след като разбра, че са легално подсъдими за:

- ИЗПОЛЗВАНЕ НА МОЯТА ГАРАНЦИЯ, ЧИЙТО ОРИГИНАЛ Е В МЕН, БЕЗ МОЕ ПОЗВОЛЕНИЕ ДВА ДНИ СЛЕД КУПУВАНЕ НА НОВА СТОКА

ми предложи да ми върнат парите днес на 29/08/2024 , без дори да ми предложи компенсация.

Не купувайте от Ozone хора..... не си струва.
ааа Ти да не идваш в от Канада я от USA ?

# 5
  • Мнения: 3 563
Независимо дали има гаранция или не, длъжни са да си вземат стоката и да върнат парите, ако клиентът поиска това. Греша ли?
Не би трябвало да отнеме 4 дни звънене по телефона, за да се случи това.

# 6
  • София
  • Мнения: 18 597
Може да бъде върнете всяка покупка в срок от 14 дни без да се посочва основание.
Опциите са да си вземеш парите, да ти ремонтират дефекта или да ти заменят стоката ПРИ ВЪЗМОЖНОСТ, каквато не знаем дали са имали и това подлежи на доказване.
В началото не е искал връщане на парите, а стока. Предложили са му ремонт, защото не са могли да направят замяна (основателно или не) и чак след това е поискал връщане на парите в телефонен разговор.
Конкретно Озон имат чат за клиенти и се случват много бързо нещата.

# 7
  • София
  • Мнения: 35 405
Този срок не беше ли само за онлайн поръчки?

# 8
  • София
  • Мнения: 18 597
Да. За онлайн покупки е.
Неговата видях, че е от физически магазин и тогава първо трябва да се установи дефектът. Ако е скрит дефект и не може да бъде отстранен, клиентът получава смяна или връщане. Но как да се установи, без стоката да бъде проверена от техници!? Т.е. в сила влиза гаранцията, както са му обяснили.

# 9
  • Мнения: 1 364
Независимо дали има гаранция или не, длъжни са да си вземат стоката и да върнат парите, ако клиентът поиска това. Греша ли?
Не би трябвало да отнеме 4 дни звънене по телефона, за да се случи това.
В Америка е така. Не те питат даже.
Тука се изяснява обастоятеслтвата. Ако си си излял колата върху конзолата нито гаранция важи нито ще ти върнат парите. Нали така ? или се бъркам

# 10
  • Мнения: 3 202
Онлайн можеш до 14 дни да върнеш стока, но трябва да отговаря на определени условия. Например да не е ползвана. Не знам ако се върне дали ще си личи, че е сглобена или там настройвана... Защото ако си личи, сигурно и там ще се хванат за гаранцията.

# 11
  • Мнения: 820
Независимо дали има гаранция или не, длъжни са да си вземат стоката и да върнат парите, ако клиентът поиска това. Греша ли?
Не би трябвало да отнеме 4 дни звънене по телефона, за да се случи това.
Не е така. Ако не могат да отремонтират тогава връщат пари и то пак ще имат избор да заменят или да върнат парите.  Принципно е добре когато се купува от магазин да се пусне веднъж и да се уверят че всичко е наред , особено когато е скъпа техника.

# 12
  • Мнения: 3 379
В Емаг, Технополис, MyStock ли работите или в някой друг конкурент, че се регистрирахте специално за тази тема?

Има законови рамки на обслужване на гаранции в България, можете да се запознаете с тях. Обяснили са ви го вече няколко пъти, не че след пускането на темата ще се върнете да прочетете.

Общи условия

Активация на акаунт