Имам проблем с "Български пощи" АД и не знам как да го разреша.
Историята ми накратко е следната - моята месторабота е в чужбина, но постоянното ми местожителство е в България. Регулярно получавам писма от различни институции - здравно-осигурителна каса, банки, понякога от работодателя ми. В началото на годината смених адреса си и откакто го направих съм получил само две или три писма. Когато се обадя на подателите и ги попитам дали са ми изпратили писмото, което очаквам, отговорът е или че то им е върнато, или че са го изпратили и ми казват точно датата на изпращане към България, но... с подробността, че аз не съм го получил. Пощенската ми кутия се заключва и е на достъпно за пощальоните място.
Обаждах се в пощенския клон. Помолих ги да проверят в системата им дали на мое име е пристигало някакво писмо и колко пъти са били връщани писма на мое име на подателите. Отговорът винаги е че при тях нищо не се е получавало. Ако нищо не се получавало, как все пак получих тези три писма?! Оставих си името, телефона и адреса с молбата, ако пристигне нещо да ме известят и ще отида ако трябва лично да си го взема. Служителката, с която говорих в пощенския клон ми обясни с доста назидателен тон, че имало два вида писма - едното препоръчано с баркод, а другото - обикновено. Ако ми пращали обикновени писма, все едно това не било нищо и не фигурирам в системата им. Заради това тя не можела да ми помогне и ако съм искал да си получавам писмата - да са препоръчани. Аз останах изумен. Тя едва ли не ми каза, че едните писма, понеже са обикновени, ако искат ще ги доставят, ако не пожелаят - не, а другите ги доставят понеже били с баркод.
Аз няма как да се обадя в банката ми в Германия или здравната каса и да им заявя, че искам точно на мен да ми се пращат препоръчани писма, тъй като "Български пощи" решават, че "обикновената" поща е прекалено обикновена, за да бъде доставена.
След разговора ми със служителката в пощенския клон толкова много се ядосах (сега очаквам да ми пратят дебитна карта от банката!), че написах официално оплакване до централата на "Български пощи" и го пратих по интернет правителството и получих входящ номер.
За да не очерням изцяло "Български пощи" искам да кажа, че всички тези проблеми започнаха откакто си промених адреса. На предишното ми местожителство, пощата (дори и обикновената!) ми беше доставяна винаги доста точно и не съм имал никакви проблеми. Даже веднъж адресът не ми беше точен, но явно служителката е запомнила пощенската кутия и ми го беше пуснала в пощата! За което искам оттук много да ѝ благодаря, която и да е тя. Тогава не знаех колко главоболия ми е спестила!!! Според мен някои клонове си вършат работата, други - не. Ако попаднеш на някой пощальон, на който не му се разнася "обикновена" поща, може да реши просто да я изхвърли в кошчето за боклук и да я пише като доставена.
Някой от вас изпадал ли е в подобна ситуация и как се е оправил? Аз не знам на кого да се оплача и към кого да се обърна. Остава май единствено да пиша жалби.
Моля, споделете опита си и дайте някакво мнение как мога да се оправя в тази ситуация.
Поздрави!

Благодаря Ви!