Sameday - изгубена пратка

  • 2 188
  • 14
  •   1
Отговори
  • Русе
  • Мнения: 635
Здравейте!
Имам следния казус и вече не знам как да постъпя.
Направих заявка за връщане към Fashion days. На 01.09 съм заредила върнатата пратка в кутиите на Sameday.  До ден днешен - 24.09. пратката е със статус "съхранява се в склад на  Sameday". Звънях на националния телефон над 10 пъти, извиняват се, ще направят проверка и ще ми върнат обаждане. Написах няколко мейла. Никой не ми връща никакъв отговор.
Вече не знам какво да направя и на кого да се обадя.
Моля за съвет къде мога да подам жалба, защото вече не се търпи. Пратката е на стойност 250 лв, не мисля да ги описвам.

# 1
  • Мнения: 12 638
Или ще я изнамерят или ще трябва да те компенсират. От Фешъндейс не могат ли да ти съдействат? Пусни жалба до КЗП.

# 2
  • Мнения: 740
Подай електронен сигнал към Комисията за защита на потребителите. Sameday са абсолютни аматьори и прохождащи в куриерския бизнес. Никакъв ред няма при тях и са пълни смешници. Обявяват ти , че ще те посетят и след цял ден чакане ти изпращат съобщение за неуспешен разнос. Умрели Риби!!!!

# 3
  • Мнения: 2 561
След като има писмена следа, че пратката е приета от куриер е редно ФД да Ви върнат парите, а те както искат да си се оправят с него.

# 4
  • Мнения: 28
Здравейте, аз бях писала в друга тема със същия казус, само че от края на август. Моята пратка е със същата стойност и е връщане към Фешън дейс. Два месеца ме разиграват и нищо.
При мен лошото е, че дори не е отчетено връщането, а директно са анулирали товарителницата. Била съм поставила пратката в ''грешно'' шкафче! Никаква отговорност нямало да поемат.

# 5
  • Мнения: 12 638
Интересно са си измили ръцете. Все едно куриерът, който пълни шкафчетата не вижда, че "грешното" шкафче не е празно. Wink

"Грешното" шкафче всъщност е грешка на автомата. Много пъти в Била и Кауфланд съм виждала незатворени вратички. Тогава щафчето би трябвало да пиука, но не пиука. Даже съм им затваряла вратички. Понеже аз самата хоствам два автомата в мое помещение, но не на Сеймдей.
Може да поискаш да видиш записи. Те имат и видеонаблюдение на автоматите си.

# 6
  • Варна
  • Мнения: 25 813
След като има писмена следа, че пратката е приета от куриер е редно ФД да Ви върнат парите, а те както искат да си се оправят с него.
Да си представим следния теоретичен сценарий - Онлайн магазинът връща парите, понеже "е негово задължение да се оправя с куриерите", пратката пристига и е празна кутия. Или дрехата е повредена. Няма как да бъдат върнати пари, преди да е получена стоката и да е потвърдено, че е в добър търговски вид.

# 7
  • Мнения: 5
Здравейте!
Имам следния казус и вече не знам как да постъпя.
Направих заявка за връщане към Fashion days. На 01.09 съм заредила върнатата пратка в кутиите на Sameday.  До ден днешен - 24.09. пратката е със статус "съхранява се в склад на  Sameday". Звънях на националния телефон над 10 пъти, извиняват се, ще направят проверка и ще ми върнат обаждане. Написах няколко мейла. Никой не ми връща никакъв отговор.
Вече не знам какво да направя и на кого да се обадя.
Моля за съвет къде мога да подам жалба, защото вече не се търпи. Пратката е на стойност 250 лв, не мисля да ги описвам.

Здравей,
Аз имам подобен казус с тях. На 8.11.24 направих поръчка в онлайн магазин и заплатих поръчката си предварително също онлайн. На 15.11.24г. пратката ми беше в техния склад. Звънях и писах многократно, оплаках се и в КЗП. Пратка към момента нямам.

# 8
  • Мнения: 12 638
Здравейте!
Имам следния казус и вече не знам как да постъпя.
Направих заявка за връщане към Fashion days. На 01.09 съм заредила върнатата пратка в кутиите на Sameday.  До ден днешен - 24.09. пратката е със статус "съхранява се в склад на  Sameday". Звънях на националния телефон над 10 пъти, извиняват се, ще направят проверка и ще ми върнат обаждане. Написах няколко мейла. Никой не ми връща никакъв отговор.
Вече не знам какво да направя и на кого да се обадя.
Моля за съвет къде мога да подам жалба, защото вече не се търпи. Пратката е на стойност 250 лв, не мисля да ги описвам.

Здравей,
Аз имам подобен казус с тях. На 8.11.24 направих поръчка в онлайн магазин и заплатих поръчката си предварително също онлайн. На 15.11.24г. пратката ми беше в техния склад. Звънях и писах многократно, оплаках се и в КЗП. Пратка към момента нямам.
В случая трябва подателят да си проследи и да ти върне парите.

На мен пък друго ми се случи с Емаг и Сеймдей. Емаг ми разделих поръчката на две. И двете за получаване в Изибокс. Платих с ваучер сумата и оставаше за доплащане едни 20 лв при получаване. Отидох аз да си получа пратките и се оказа, че и двете са в една кутия. Кутията директно се отвори без да ми иска никакво плащане. За съжаление и двете пратки бяха повредени.

Последна редакция: пн, 02 дек 2024, 16:56 от amy_nka

# 9
  • Мнения: 5
Здравейте!
Имам следния казус и вече не знам как да постъпя.
Направих заявка за връщане към Fashion days. На 01.09 съм заредила върнатата пратка в кутиите на Sameday.  До ден днешен - 24.09. пратката е със статус "съхранява се в склад на  Sameday". Звънях на националния телефон над 10 пъти, извиняват се, ще направят проверка и ще ми върнат обаждане. Написах няколко мейла. Никой не ми връща никакъв отговор.
Вече не знам какво да направя и на кого да се обадя.
Моля за съвет къде мога да подам жалба, защото вече не се търпи. Пратката е на стойност 250 лв, не мисля да ги описвам.

Здравей,
Аз имам подобен казус с тях. На 8.11.24 направих поръчка в онлайн магазин и заплатих поръчката си предварително също онлайн. На 15.11.24г. пратката ми беше в техния склад. Звънях и писах многократно, оплаках се и в КЗП. Пратка към момента нямам.
В случая трябва подателят да си проследи и да ти върне парите.

На мен пък друго ми се случи с Емаг и Сеймдей. Емаг ми разделих поръчката на две. И двете за получаване в Изибокс. Платих с ваучер сумата и оставаше за доплащане едни 20 лв при получаване. Отидох аз да си получа пратките и се оказа, че и двете са в една кутия. Кутията директно се отвори без да ми иска никакво плащане. За съжаление и двете пратки бяха повредени.

Много неприятно. Имате право да подадете оплакване до тях и до КЗП. А с моя казус, днес получих съобщение от сеймдей, че ще ми доставят пратката, след месец чакане… Надявам се всичко вътре да е здраво.

# 10
  • Мнения: 1 866
Може ли информация за ситуация, в която съм, сбъркали са адреса и чакам от lookfantasric пратка, но понеже не са намерили адреса, подадох нов и оттам нататъка нищо, влязох в сайта им и виждам, че пратлака се връщала към подател, защо и как нямам идея, звъян им, писах им, нищо! В потрес съм от неадекватното им отношение!

# 11
  • Мнения: 3 238
Мисля, че и при мен се очертава подобен казус. Направих поръчка от answear на 1-ви декември, на 7-ми декември пратката ми е пристигнала в склад на Sameday, но вече трети работен ден не получавам нищо. Утре ще звъня да видим какво ще ми кажат.

# 12
  • Мнения: 1 866
Мисля, че и при мен се очертава подобен казус. Направих поръчка от answear на 1-ви декември, на 7-ми декември пратката ми е пристигнала в склад на Sameday, но вече трети работен ден не получавам нищо. Утре ще звъня да видим какво ще ми кажат.
Тя и моята на 7 е била в тях, никой не ми звънна, 2 дни звъня на куриер и контакта в сайта им, нищо, писах мейл, нищо, накрая без да питат я връщат, предната ми поръчка от англия без проблем дойде , но през dhl

# 13
  • Мнения: 15
Сеймдей или сеймиар - дебили от най-висок клас. Няма да купя копче от емаг вече. От 20 поръчки 2-3 са били както е било дадено като дата за доставка. Всичко друго е леш. Последните се зареждат с дни след посочените дати, по нощите, най-последната почти месец им обикаля по складовете а те не отговарят вече дори.

# 14
  • Варна
  • Мнения: 3 446
Виждам, че далеч не съм единствената потърпевша от невменяемите Sameday. Има постове из групите, има теми тук, има над 60 негативни коментара в Google reviews, включително и едно момиче споделя, че не си е получила роклята за абитуриентската 😳
На мен, лично, международна пратка ми стои вече седмица в склада, като първия ден куриерът ми звънна в 19:30 да ми каже, че няма да ми я достави, щото станало късно, и повече не излезе от склада тази пратка. По телефон е невъзможно да се свържеш, дори в 9:00 когато отварят, винаги съм 6та, 8ма или 10та. Не може цяла седмица звънене по цял ден, да не успея да се свържа нито веднъж.
❗Призовавам ви да пуснете всички жалби до КЗП, нека ги залеем, за да се види за какви олигофрени става въпрос. КЗП са много бързи и коректни, още на другия ден я бяха препратили към Комисия за регулиране на съобщенията. Не съм сигурна дали директно към тази комисия може да се пусне жалба, но формата в КЗП се попълва точно за 5 минути. Давайте да ги залеем.

Моля също и, ако някой знае адрес на склада във Варна, да го сподели, че не виждам друг изход вече. Четох за Зеленчукова борса, после се оказва, че май е към Тополи, ама къде точно...

Общи условия

Активация на акаунт