Въпроси за TBI Bank - 3

  • 9 241
  • 253
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 8
 Благодаря за отделеното време .
 Ако не ви затруднявам , ще бъдете ли така добра да споделите за  ".. информацията за транзакциите си извън приложението, има си опция за експорт.. " по подробно (мн съм бос с телефона ) или да посочите къде да прочета .
 Благодаря.

# 46
  • Мнения: 19 992
Там където е списъкът с транзакциите, в приложението. Предполагам че гледате първо на началния екран, те са в долната част. Преди да започнат те изброени, над тях в дясно има оранжев надпис да се видят всичките - отваря се екран само с тях вече, без другите шарении по началния екран. На него горе в дясно има оранжева картинка като лист хартия със стрелка на нея сочеща надолу.
Надявам се че го обясних достатъчно ясно, по очевидни причини няма как да покажа снимка на екрана.

# 47
  • Мнения: 8
Благодаря .
 И все пак , повече ме интересуваше остатъчния текущ баланс , той има повече стойност ако възникне спор (бъг в системата , или зловредно действие и тн) Сега ще трябва да размразявам 1 фотоапарат
, дето не съм го ползвал 10 год. Създават умишлено неудобства на клиентите !!

# 48
  • Мнения: 19 992
Е, като е просто едно число, е лесно да си го запише човек някъде за себе си. И без това снимка на екрана не мисля че някой би признал че доказва нещо си, тя може и да е променяна след като е направена. Затова останах с впечатлението че става дума за информацията за транзакциите.

# 49
  • Мнения: 765
Да ПОХВАЛЯ Tbi ,че върнаха надвнесената сума по шопинг лимита. 13лв са били 🤣 Смешни пари,но въпросът е принципен.Не знам дали има,но може би 2 месеца чаках. Над 1 откакто го закрих, а още преди това не отчиташе.. Все пак знаех,че няма да изчезнат,но толкова бавно да действат....Егати системата 😁   Другият месец закривам и сметката си в другата банка и оставам изцяло с тях
 Дано не сгреша,чу картата редовно ми дава бъгове +че безконтактно не мога да плащам. Не позволява откакто смених пин кода..😆

# 50
  • Мнения: 1 419
Да ПОХВАЛЯ Tbi ,че върнаха надвнесената сума по шопинг лимита. 13лв са били 🤣 Смешни пари,но въпросът е принципен.Не знам дали има,но може би 2 месеца чаках. Над 1 откакто го закрих, а още преди това не отчиташе.. Все пак знаех,че няма да изчезнат,но толкова бавно да действат....Егати системата 😁   Другият месец закривам и сметката си в другата банка и оставам изцяло с тях
 Дано не сгреша,чу картата редовно ми дава бъгове +че безконтактно не мога да плащам. Не позволява откакто смених пин кода..😆

Аз бих се борил и за един лев. Спомням си, че още като беше Мтел, за един ваучер от 6 лв., спечелих дело през защита на потребителите (онлайн), че даже си промениха системата Мтел за да не правят този проблем, отново с други хора, който ми взе неправомерно 6-те лв. и ми ги върнаха Simple Smile. Но както каза - принципен въпрос.
Според мен няма да сгрешиш. Или поне се надявам, защото и аз съм им гласувал доверие на доста високо ниво. Съпругата ми плаща навсякъде с картата, никога не е имала проблем досега. Според мен нещо се е прецакала физически картата ти ... ? Иначе си правя онлайн преводи, всичко отчита до стотинка (лихвите по депозитите, се обновяват ежедневно и са до стотинка точни). Имам паралелни екселски таблици с тях и няма мърдане ...

# 51
  • Мнения: 765
Да ПОХВАЛЯ Tbi ,че върнаха надвнесената сума по шопинг лимита. 13лв са били 🤣 Смешни пари,но въпросът е принципен.Не знам дали има,но може би 2 месеца чаках. Над 1 откакто го закрих, а още преди това не отчиташе.. Все пак знаех,че няма да изчезнат,но толкова бавно да действат....Егати системата 😁   Другият месец закривам и сметката си в другата банка и оставам изцяло с тях
 Дано не сгреша,чу картата редовно ми дава бъгове +че безконтактно не мога да плащам. Не позволява откакто смених пин кода..😆

Аз бих се борил и за един лев. Спомням си, че още като беше Мтел, за един ваучер от 6 лв., спечелих дело през защита на потребителите (онлайн), че даже си промениха системата Мтел за да не правят този проблем, отново с други хора, който ми взе неправомерно 6-те лв. и ми ги върнаха Simple Smile. Но както каза - принципен въпрос.
Според мен няма да сгрешиш. Или поне се надявам, защото и аз съм им гласувал доверие на доста високо ниво. Съпругата ми плаща навсякъде с картата, никога не е имала проблем досега. Според мен нещо се е прецакала физически картата ти ... ? Иначе си правя онлайн преводи, всичко отчита до стотинка (лихвите по депозитите, се обновяват ежедневно и са до стотинка точни). Имам паралелни екселски таблици с тях и няма мърдане ...
Ами това ми е втора карта.Първата не помня какво й стана,но пак подобен проблем.  Пратиха втора.
Сега ще искам трета. 😆    С депозити,такси,плащания нямам проблем. 
Аз знаех,че парите ще се върнат все някога,ама беше доста бавен процес.Колко пъти съм писала в чата даже не помня.Мразят ме всички,че не са толкова много.Даже имената им знам -Хриси,Денис,Мирела,Александрина,Руслана 😐Извинявайте !😅🤣

# 52
  • Мнения: 97
Да ПОХВАЛЯ Tbi ,че върнаха надвнесената сума по шопинг лимита. 13лв са били 🤣 Смешни пари,но въпросът е принципен.Не знам дали има,но може би 2 месеца чаках. Над 1 откакто го закрих, а още преди това не отчиташе.. Все пак знаех,че няма да изчезнат,но толкова бавно да действат....Егати системата 😁   Другият месец закривам и сметката си в другата банка и оставам изцяло с тях
 Дано не сгреша,чу картата редовно ми дава бъгове +че безконтактно не мога да плащам. Не позволява откакто смених пин кода..😆

Имат доста сериозен проблем с шопинг лимита, осчетоводяванията и отразяванията по него и това е вече месеци наред. Някои от другите неща също често дават бъгове и аз за момента ползвам услугите им доста внимателно и нон стоп със скрииншотове и ексел което обаче не ми допада. Съпорта е под всякаква критика.
Засега все още си държа една друга банкова карта и Revolut и не рискувам да остана само в TBI

# 53
  • Мнения: 1 419
Аз си мисля че не го правят умишлено за да присвояват средства, просто хубави идеи но слабо изпълнение. За да го правят умишлено ще им е по - сложно, щото винаги ще има някой като нас, с екселите, и ще ги изловяват, трябва да е много по - интелигентно. Просто си се бъгва. А това със съпорта си го има навсякъде. Но пък от EasyPay (ePay) съм страшно доволен. В рамките на половин - един час отговарят и решават проблем.

# 54
  • Мнения: 765
Присвояване абсурд да стане от лицензирана банка ,но имат още много да учат. За мен няма проблем да остана с тях. Ще съм  над година без работа и няма  смисъл да държа друга банкова сметка на минус.
То така или иначе всичко прехвърлях в  Tbi от заплатите,та просто сега ще я закрия след последните получени пари.
Просто ще им пиша да пратят още една карта 😅 Явно нямам късмет с тях.

# 55
  • Мнения: 1 140
И аз не мога да плащам безконтактно с картата от ТБИ. Правила ми е проблеми и за плащане в сайтове - например, за самолетни билети.
И аз си държа втора карта, на друга банка, и плащам с нея.

# 56
  • Мнения: 3 752
Допреди няколко месеца не можеше да се плаща в институции с нея, защото я разпознава кано чужда карта. Напрамер данъци, различни услуги в общините. Потвърдиха и от кол центъра, че знаят за проблема и се работи по отстраняването. Сега не знам как е.

# 57
  • Мнения: 19 992
Не съм имала проблеми, използвах я в НАП преди месец-два, не помня с точност кога. Иначе сега се сещам че преди година и нещо не можах да си платя за издаване на лична карта с Неон, но те тогава казаха че нещо и с терминала са имали проблем и го отдадох на това. Повече след това не ми се е случвало и нямах и повод да смятам че е проблем със самата карта.

# 58
  • София
  • Мнения: 6 985
Местни данъци и такси не успях да платя с НЕОН-а. Още като я видя жената на гишето и каза - Ооооо, с тази оранжевата не става 😅
Същото каза и тя, да, системите им ги маркират като чужди карти.

Ще плащам с банков превод ежемесечно таксите към професионален домоуправител.
Правилно ли разбирам, че мога да запазя като шаблон плащането и после да прилагам шаблона? Трябва и да ми даде опция за редакция, защото всичко ще е еднакво, но трябва да променям месеца за който се плаща. Ако има някаква особеност / тънкост, кажете ми, моля 🙂

# 59
  • София
  • Мнения: 17 321
Да, може да промениш периода на плащане и сумата също може да е различна - въвеждаш ръчно в образеца.

Общи условия

Активация на акаунт