Въпроси за TBI Bank - 3

  • 9 243
  • 253
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 743
Какви истории? Аз имам от 8 години депозити там, всичко е наред.

Били някакви фиктивни договорите за депозити, аз също направих лятото, даже спамих  тук доста често, преди да се обезстраша, ама  след чутото  днес, викам да проверя..

# 31
  • Мнения: 58 084
Ти ако четеш във ФБ не чакай достоверност. Само хейт. По всички въпроси.

# 32
  • Мнения: 1 419
Аз имам едно-дву и тригодишни (откакто има НЕОН VISA). На едно и двугодишните вече с кеф си харча лихвите Simple Smile. След година изтичат и тригодишните и тях ще изхарча с кеф де.

П.П. DEVA , изтича ми един депозит правен в офис (ПРИВИЛЕГИЯ) скоро след 2-3 месеца, виждам обаче че в приложението има бутон "закриване на депозит". Естествено не го цъкам да видя какво има нататък, защото ще ми прецака лихвата. Дали не са го оправили и да може вече и от приложението да се закрие? Ти имаше ли бутон "Закриване" когато закриваше твоя, правен в офис?

Последна редакция: ср, 06 ное 2024, 14:00 от Seiko7075

# 33
  • Мнения: 40
Депозит открит в офис може единствено да се вижда през приложението, но не и да се закрие. Това ми казаха служители в офис на банката.

# 34
  • Мнения: 58 084
Не, нямах, Сейко. И затова на място ходих. Сега може и да има такъв бутон.

# 35
  • Мнения: 8 392
Благодаря за темата! Flowers Hibiscus
Има какво да научи човек, ще следя.

# 36
  • Мнения: 1 419
Депозит открит в офис може единствено да се вижда през приложението, но не и да се закрие. Това ми казаха служители в офис на банката.

От кога ти е информацията?

# 37
  • Мнения: 58 084
До юли беше така. Закрих моя двугодишен, който беше открит в офис.

# 38
  • Мнения: 17
Ако трябва да сме честни, договорите за депозит през приложението наистина са малко "постни" - има само 3-те имена и никаква друга клиентска идентификация, което е малоумно при положение, че имат пълните данни.

# 39
  • Мнения: 743
Ако трябва да сме честни, договорите за депозит през приложението наистина са малко "постни" - има само 3-те имена и никаква друга клиентска идентификация, което е малоумно при положение, че имат пълните данни.


  Да, и честно казано се притесних

# 40
  • Мнения: 76
С кой куриер работят при доставяне на картата,че докато я заявявах ми даде някаква грешка и въобще не знам ще дойде ли,кога и къде ....

# 41
  • Мнения: 1 777
При мен пристигна със Спиди. Но щом е дало грешка, по-добре звъннете и питайте дали изобщо са получили заявката..

# 42
  • Мнения: 58 084
И моята със Спиди.

# 43
  • Мнения: 8
HI
 От днес имам забрана да сканирам екрана на приложението на ТБИ , как е при вас  ?
( След 10 - 20 покупки с картата си сканирах информацията от приложението за ориентир и база за коментари ако възникнат проблеми) 

# 44
  • Мнения: 19 992
Не е нещо нечувано приложения в които има по-чувствителна информация да не позволяват екранна снимка докато са отворени, явно са го добавили при последните ъпдейти щом до скоро е можело.
Ако искаш да имаш информацията за транзакциите си извън приложението, има си опция за експорт, даже можеш да си избираш между PDF и таблица.

Общи условия

Активация на акаунт