Мебели НАНИ Хоум

  • 341
  • 2
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Добър ден.
За пръв път се включвам и се надявам да бъда полезна на тези които смятат да си закупят каквато и да е стока от този магазин. По принцип съм доста търпелив човек. Това обаче което ми се случи с гореспоменатата фирма ме изкара извън нерви. И така да започна отначало. Преди седмица и половина си поръчах гардероб от тях. Първо го видях в сайта им, но понеже имаха магазин в Бургас отидох на място за да видя дали го имат изложен като мостра.  Наистина имаха го. Бях се спряла на този тъй като самите рафтове имаха и разпределители което много улесняваше организацията и подредбата на какъвто и да е багаж. В други сайтове също съм виждала подобен модел, реших да взема от тях тъй като го видях на живо и с цел  да няма объркване какво точно искам. Наистина нямаше забавяне на поръчката и дойдоха в уговорения ден. До тук добре. Миналия петък пристигат както беше уговорката но със закъснение от 20 минути. Казах си няма проблем.  Така кашоните се качват и започва сглобяването което трае от 17:00 чака до 21:00. За това време мисля че тази т.н монтажна група би трябвало да се справи доста по бързо. Това също щях да го преживея, но като видях че не е същия гардероб който исках направо полудях. Наложи се  да се извика по-висшестоящ за да се види тепърва какво ще се прави. И накрая измислиха това че вече от две партиди насам точно такъв гардероб с такова разположение вътре вече не се произвежда и че аз едва ли не лъжа. Влязох в сайта им и им показах снимките , както и че лично съм ходила и по мострата съм го избрала. Решението им беше че тепърва вечерта ще разглобяват гардероба, ще си го вземат, а аз ще чакам докато не се появяло това което искам. И отгоре на това един от работниците на тази група въобще нямаше никакво възпитание. Говорим за влизане с кални обувки в помещенията /не си носил бил калцуни/, с работните дрехи се сяда по мебелите, например една от дъските бяха я подпрели на прозореца върху пердетата /какво толкова щяло да стане/. Пушенето от друга страна. Дадох има пепелник, а този единия ми казва че могат и без него тъй като имало саксии с цветя и тях ще използват. Тъй като гардероба беше висок им трябваше стълба, и естествено те не си носят. Пак влизам в положение аз намирам им но е само една, а за другия също му трябва. И предлага с калните обувки да стъпи на табуретката като ми казва че тя нали е покрита и ще махне покривалото и няма проблем, а отдолу е с дамаска. Какво да кажа такова нещо за толкова много години не ми се беше случвало. Има и още неща но мисля че това е достатъчно да си направите изводи за това как стоят нещата с тази фирма. Не знам дали като цяло дали политиката на фирмата е такава да пробутват на клиентите това което имат или става въпрос само за тези в Бургас но е факт че никога повече няма да си поръчам от тях. Желая успех и късмет на всички които смятат да закупят нещо от там.

Последна редакция: вт, 19 ное 2024, 12:14 от Не се сърди, човече

# 1
  • Мнения: 629
Нани е добра марка, и добър избор сте направили. Объркали са ви поръчката тия местните, които работят. Като са Калпазани, вие сте го отнесли. Поръчвам многократно Директно от сайта им и не се занимавам с никакви магазини.Никога не съм била разочарована.

# 2
  • Мнения: 336
Искам и аз да дам обратна връзка за Нани Хоум в София (Модерно предградие), както и за мебелите, понеже са станали много нагли от тази фирма.
Драмата ми беше с диван на Нани - Сена, който ми трябваше бързо, понеже бях в празен апартамент. Да, ама не. За тях бързо е 30 дни, ама работни, макар че преди да поръчам техен служител каза, че се правят на практика за две седмици. Доставиха го за 48 календарни, 32  работни дни (2 дни след крайната дата, определена в договора). Молила съм се, обаждала съм се поне 5 пъти, ходила съм многократно, говорила съм с мениджъра на етажа, която според мен e супер груба и некъдърна и няма никаква идея какво е customer support и как трябва да се държи с клиентите. Това, че е на тази позиция от години не я прави добър мениджър, за човещина въобще няма да говорим. Карала съм се. Нищо, глас в пустина. Най-фрапиращото беше, че диванът беше говотов и си седеше повече от 2 седмици на склад в провинцията. На 1 етаж, където са диваните, имаше една "свестна" продавачка и на 5-тото мое обаждане, след известна борба, влезе в производственото им ERP и видя, че диванът си седи кротко в един контейнер, някъде в нищото. И какво беше гениалното customer friendly решение в случая? Дадоха ми телефон на Логистика да си уредя доставката сама ????!!!???
Госпожата от Логистика, дето бъкаше от работен ентусиазъм, въобще и не влезе в ERP-то. Просто видя някъде датата на доставка в договора и каза "не е готов". Опитах се да кажа нещо, отговорът беше не, звъннете по-късно. След седмица същия отговор.
Опитах се да сменя дивана с друг в Нани, за да има все пак къде да спя и седя в новия апартамент. Отговорът беше не. Опитах се да си взема капарото, не може.
Госпожата от логистиката ми се обади ден преди да изтече крайната дата от договора, за да каже, че ще го доставят два дни след като беше минала. Въобще не се трогна, като казах, че са в нарушение в договора. Щели да ми изплатят неустойка за просрочието върху капарото. Nice, a?
Звъннах на менажерката, да се опитам да разваля договора. Тя категорично отрече, че са в нарушение и отказа (понежя фирмата си е явно нейна). За да се откажа от капарото, трябваше да отида до магазина и да подпиша декларация. Реших, че ще си взема кривия диван, който повече от месец вече не исках, за да се науча накрая да не взимам прибързани решения. Ако бях изчакала 20 дни да се нанеса, на първата седмица щях да имам кушетка или диван от Икеа на много по-малка стойност.
Понеже съм на дветия етаж с малък аснасьор и естествено чудовището на Нани няма как да влезе дори в товарен асансьор, а качването му на ръка струваше над 300 лева (процент от стойността на покупката), помолих да го разглобят на пакети. Отказаха, заради гаранцията.
Госпожата от логистиката ме попита кога да го доставят и избрах интервала от 2 до 7 часа (5 часа), като изрично помолих да дойдат в два, а не по-рано, понеже нямаше кой да ми помогне да го качим. Шофьорът се обади в 12.00, че ще ще дойде до половин час. На мен ми беше ясно, че ако откажа този час, ще ги чакам цял ден. Чакахме 3-ма човека точно до 6.30 ч. "Помагачите" като видяха какво трябва да качат на 9-ти етаж, бързо-бързо се отказаха и трябваше да дам на ръка 200 лева на шофьорите, за да го качат.
Малко за ДиванЪ: може да изкара 100 години, но е огромен, тежък и няма местене, братче, поне аз няма да го местя, дори и да си тръгна от този апартамент.
Демоде е: венгето на рафтовете от страни, които не може да се използват за нищо, не е на мода поне от 5 години. От показаните в магазина дамаски, за тези, които ми харесваха, познанйте какъв беше отговора (да, прави сте, беше "Няма ги").
Диванът е безумно твърд, което предполагам е умишелено, за да си купя топматрак Нани. Купих си, ама не е Нани. Превърнах се в лоялен клиент на Тед и не мисля да купувам, каквото и да е на Нани, камо ли пък китайските и полските боклуци, които наричат мебели и продават на завишени цени.
Свалят се само възглавниците, което означава, че за няколко години ежедневно ползване ще е за претапициране.
Дала съм общо 3600 лева за диван, топматрак, качване. Много съжалявам, че не вложих в македонските Feydom или не се напънах за немски/италиански диван. Реших да вложа в българско производство. Моля ви не правете моята грешка, поне не с Нани. Да съм жива и здрава, да си ползвам чудовището със здраве. И дано не дефектира, понеже отговорът на въпроса дали може да го отремонтират естествено ще бъде: "Не", въпреки гаранцията от 2 години.
Персоналът на тази фирма си живее някъде в зрелия комунизъм и показва на практика как може да си фалираш работодателя с мързел, безхаберие и некадърност и после да се чудиш, защо  след всички тези години, саможертва за тази фирма, си останал на улицата. Друг е въпросът, че най-вероятно собственикът си има други начини да си докарва пари.
В търговския регистър Паралел нямат нито телефон, нито имейл, което не знам до колко е редно. Писах имейл до тях с пълното съзнанеи, че няма да отговорят.
И за финал: най-любима след менажерката, ми беше безумно грубата касиерка на магазиа, която вместо да ми обърне внимание, си говореше през цялото време по телефона и въобще отказваше да регистрира, че съм там.

Последна редакция: нд, 24 ное 2024, 05:32 от Petruna

Общи условия

Активация на акаунт