Пазаруване от Fashion days - тема 7

  • 39 046
  • 310
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: 77
Няма ли код за отстъпка, покрай 8-ми Март?

# 136
  • Мнения: 229
Няма ли код за отстъпка, покрай 8-ми Март?
Polina10, активен до 16 март при минимум 2 продукта и поръчка над 120 лв.

# 137
  • Мнения: 77
Няма ли код за отстъпка, покрай 8-ми Март?
Polina10, активен до 16 март при минимум 2 продукта и поръчка над 120 лв.
tyyyyyyyy!!!!

# 138
  • Мнения: 276
Fashion days не възстановяват 185лв. от върнати поръчки от ноември месец, заявени за връщане под формата на ваучер. Няколко имейла и телефонни обаждания, уж щяха да върнат парите по банкова сметка, уж проблем в баланса имало, уж ще върнат обаждане.  Някой имал ли е такъв казус и реши ли се от самите Фешън дейс или да се търси съдействие вече от други органи?

# 139
  • София
  • Мнения: 10 468
Не съм имала подобен казус. Винаги са ми връщали пари обратно до 24 часа.

# 140
  • Varna
  • Мнения: 293
Здравейте,от няколко месеца не бях поръчвала.Пуснах поръчка четвъртък вечер,в петък сутринта е била в easybox и получих съобщение,че ако до понеделник 03.03 сутринта не я взема,ще я върнат.
Бах неработни дни,не бях в града и са я върнали….. тъпата политика!!!

# 141
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 500
И аз съм имала такъв случай, ама какво да се прави. Бързо ми върнаха парите.

# 142
  • Мнения: 256
Oт sameday ми бяха казали, че можело да ми удължат срока за вземане от easybox след обаждане до оператор. Имаха технически проблем с кутиите и няколко дни куриера не можеше да остави пратката. Не знам дали е опция по принцип или е било само тогава, заради този проблем.

# 143
  • Мнения: 1 311
Може, аз съм се обаждала няколко пъти за удължаване.

# 144
  • Мнения: 4 501
Потвърждавам и аз. Звъннах на Изибокс и удължиха с 24 часа.

# 145
  • Мнения: 5 076
Момичета, моля ви дайте ми данни къде мога да се оплача от Sameday. Преди малко идва доставчика и ми връзка абсолютно раздробена на две кутия с поръчката ми и вътре нещата, един бог знае дали бяха въобще там. Куриера беше агресивен, веднага се скара с мен, взе ме поръчката, хвърли я в камиона и си замина. Въобще не знам какво ще стане с нея. И двете неща които си бях поръчала бяха с код и така с нетърпение ги чалах. Това е скандално!
Звънях на някакъв 0700 телефон, но ми затваря, въобще не мога да свържа с тях.

# 146
  • София
  • Мнения: 2 688

Звънях на някакъв 0700 телефон, но ми затваря, въобще не мога да свържа с тях.
Наистина е скандално, като имах проблем с тях, само на този номер успях да се свържа с някакво момиче. После веднага ми разрешиха казуса, бях доста търпелива докато някой вдигне този телефон. Не знам защо е толкова трудна комуникацията с тях и обратната връзка - това изнервя и снижава доверието.

Пробвай да им пишеш и на мейла, като оставиш и номера си и че настояваш за обратна връзка и да ти звъннат, че не можеш да се свържеш с тях - office@sameday.bg.

Редно е все някой да реагира.

# 147
  • Мнения: 5 076
Stoyabiva.a, благодаря за съветите и споделянето. След 3 часа опити успях да се свържа с човек и беше под код 3. Нито с 1, нито с 2, нито с техните подменюта. Свързах се само с код 3. Затваряше ми автоматично линията няколко пъти.
И на мен тази жена ми реши веднага проблема. Генерира ми нова товарителница пак за същите стоки със същата отстъпка и ще ми изпрати инструкции как да ги заплататя наново.
За щастие успях да снимам набързо кутията как изглеждаше. Наистина смятам че е скандално. Но усещам наджеда, защото на обяд направо се бях отчаяла. Ами ако бяха задигнали нещата от пратката, ако е била празна? Как да докажа че нямам общо?!?
За щастие и Sameday и Fashion Days проявиха пълно разбиране и за момента съм им много благодарна!
Не мога да кача снимки над 5 МБ са, иначе щях да покажа и тук за какво става на въпрос.

Последна редакция: вт, 11 мар 2025, 22:40 от Lale_Lili

# 148
  • Мнения: 534
Stoyabiva.a, благодаря за съветите и споделянето. След 3 часа опити успях да се свържа с човек и беше под код 3. Нито с 1, нито с 2, нито с техните подменюта. Свързах се замонс 3. Затваряше ми автоматично линията няколко пъти.
И на мен тази жена ми реши веднага проблема. Генерира ми нова товарителница пак за същите стоки със същата отстъпка и ще ми изпрати инструкции как да ги заплататя наново.
За щастие успях да снимам набързо кутията как изглеждаше. Наистина смятам че е скандално. Но усещам наджеда, защото на обяд направо се бях отчаяла. Ами ако бяха задигнали нещата от пратката, ако е била празна? Как да докажа че нямам общо?!?
За щастие и Sameday и Fashion Days проявиха пълно разбиране и за момента съм им много благодарна!
Не мога да кача снимки над 5 МБ са, иначе щях да покажа и тук за какво става на въпрос.

Направете скриншот на снимката и качете скриншота Nerd

# 149

Общи условия

Активация на акаунт