Пазаруване от Fashion days - тема 7

  • 31 102
  • 237
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 2 997
Включвам се и аз в темата. Напоследък и аз пазарувам често от сайта.
Мъжът ми плати за genius, който той ползва основно за Емаг, а аз за ФД. Направихме и ние 1-ва поръчка и също ползвахме 20 %.
Поръчах тези https://www.fashiondays.bg/p/%D0%91%D0%BE%D1%82%D0%B8-mayra-%D0% … -puma-p6743610-1/ 87 лв бяха преди отстъпката, а преди това ги гледах в Обувките з 139лв, в черно.

# 16
  • Мнения: 13
Аз все още не мога да се свържа с Fashion Days за една рекламация. Освен fashion@fashiondays.bg, знаете ли друг имейл? На телефон не ми се звъни.
[/quote]


Здравейте.

От опит - при подадена рекламация на имейл fashion@fashiondays.bg  въобще не чакайте обратен имейл или обаждане, няма да Ви отговорят.
Предявявате ли рекламация, директно им звънете на телефона и искайте на момента входящ номер на рекламацията ви. Едва тогава, когато получите номер за входирана рекламация, искат от вас на имейла,който ви изпратят, като отговор да им изпратите снимки, кратко описание и какво искате- парите или ваучер. Връщат ви имейл, че са ги получили и след като разгледат рекламацията ще ви уведомят.

Аз им писах няколко пъти, никакъв отговор. След 10 дни,звъня и ми отговориха,че те имейлите постъпвали в общата поща и никой не бил разбрал за моята рекламация....
С две думи загуба на време е писането на имейли и чакането на отговор.

А относно моята рекламация - аз им  звънях на този номер   029059160. След датата, на която получих входящ номер, на осмия ден FD ми възстановиха парите по банкова с/ка. Но докато ги чаках през тези 8 дни отново им звънях, за всеки случай 😉
САМО по телефона и на момента настоявате за входящ номер.
Успех!

# 17
  • Sofia
  • Мнения: 10 700
Включвам се и аз в темата. Напоследък и аз пазарувам често от сайта.
Мъжът ми плати за genius, който той ползва основно за Емаг, а аз за ФД. Направихме и ние 1-ва поръчка и също ползвахме 20 %.
Поръчах тези https://www.fashiondays.bg/p/%D0%91%D0%BE%D1%82%D0%B8-mayra-%D0% … -puma-p6743610-1/ 87 лв бяха преди отстъпката, а преди това ги гледах в Обувките з 139лв, в черно.

Как са размерите на Пума, отговарят ли?

# 18
  • Мнения: 2 997
За дъщеря ми са. Тя носи 38-39 заради пухкава крачета. Бях купила 39ти от обувките, огромни й бяха, а исках лек аванс заради сезона, в който ще се носят. Сега взех 38, но още не ги е мерило. Ще мога да кажа в края на седмицата.

# 19
  • Мнения: 1 250
Аз нося 38 сандали и 39 обувки. Пума взимам моя си номер, 39 и са ми точно. На мен са ми супер удобни. Това е единствената марка спортни обувки, от която нямам връщане. Но бях правила рекламация, понеже се беше нацепила кожата, уж естествена.

# 20
  • Мнения: 584
Аз по принцип не връщам. Купувам неща, които ми трябват и ги искам. Скоро обаче взех на мъжа ми спортни обувки GEOX, които след месец и половина се отлепиха отгоре. Една тънка кожичка, която по- скоро беше за декорация. Писах им имейл, пратих снимки и след около седмица ми върнаха и те с молба да заявя връщане. Върнаха ми парите под формата на ваучер- питаха ме как ги искам и аз така предпочетох. Комуникацията беше с имейли, без забавяне. Обувките бяха 250 лв. и нямаше проблем. Дано и на съфорумката да съдействат бързо.
Честно казано, не очаквах да признаят някаква гаранция, защото за обувки знам, че обикновено гаранцията е 1 месец. Пробвах и се получи.

# 21
  • Мнения: 1 250
Мисля, че срокът за рекламация е 2 години, поне за ФД и АЮ. Аз направих рекламация след 5 месеца мисля, към АЮ. Върнаха ми парите доста бързо

# 22
  • Мнения: 551
Дами, при връщане на артикул, ако заявиш куриер, можеш ли да избереш час, в който да те посети куриерът?

# 23
  • Мнения: 204
Не може да заявиш час за съжаление, но ми се е случвало 5 минути след като направя заявка да ми се обади куриер. Това се случва, когато има куриер в момента в района.

# 24
  • Мнения: 4 438
Аз успях да се свържа с Fashion Days относно рекламацията, чрез контактната форма. Благодаря на съфорумката, която сподели за този вариант. Поискаха снимки на дефекта и казаха, че рекламацията е одобрена. Генерираха връщане чрез Спиди и казаха, че ако искам мога и с товарителницата да занеса пратката в офиса. Така и направих и сега чакам да ми възстановят парите.

Досега като съм връщала чрез куриер, обикновено е идвал същият ден, но час не може да се избере. Но все пак предпочитам да я върна в офис или през Изибокс най-добре.

# 25
  • sofia
  • Мнения: 2 423
Аз скоро правих рекламация през посочения по-горе имейл. Имах много бърза обратна връзка, скоро след това рекламацията беше одобрена, извиках куриер и парите дойдоха 2 дни след това. Доволна съм.

# 26
  • Мнения: 2 997
За дъщеря ми са. Тя носи 38-39 заради пухкава крачета. Бях купила 39-ти от обувките, огромни й бяха, а исках лек аванс заради сезона, в който ще се носят. Сега взех 38, но още не ги е мерило. Ще мога да кажа в края на седмицата.
Пробвахме ги и потвърждавам, че са уголемени, поне с 1/2 номер!

# 27
  • Мнения: 4 397
Момичета, код имаме ли? Simple Smile
Мисля, че наскоро видях, но явно не е бил в тази тема.

# 28
  • Мнения: 1 114
Момичета, код имаме ли? Simple Smile
Мисля, че наскоро видях, но явно не е бил в тази тема.
10ELLIE-за 2 продукта над 150 лв

# 29
  • Мнения: 14
Здравейтее Simple Smile

Някоя друга да е имала проблем с връщане, и по конкретно възстановяване на грешна сума?
Поръчах яке за мъжа за 150лв, мери го- не го хареса, върнах го - и преди съм връщала никога не съм имала проблеми или забавяне.
След 5 разговора и 2 имейла, ми върнаха 74лв?!?, които уж били за мое предишно връщане, което се установи че не съществува.. и сега повече от месец все още не откриват грешката в себе си, и само празни обещания 😪😪😪
Дали има смисъл да им пиша отново, и евентуално да искам да ми възстановят остатъка като ваучер, макар и вече тотално да ме отказаха да поръчвам от тях, или да си чакам според вас? 😄

Общи условия

Активация на акаунт