Пазаруване от Fashion days - тема 7

  • 31 102
  • 237
  •   2
Отговори
# 30
  • Мнения: 10 139
Ок, -10% се оказа , че не хваща на нищо!

Последна редакция: пт, 27 дек 2024, 14:50 от pinko

# 31
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 342
Здравейтее Simple Smile

Някоя друга да е имала проблем с връщане, и по конкретно възстановяване на грешна сума?
Поръчах яке за мъжа за 150лв, мери го- не го хареса, върнах го - и преди съм връщала никога не съм имала проблеми или забавяне.
След 5 разговора и 2 имейла, ми върнаха 74лв?!?, които уж били за мое предишно връщане, което се установи че не съществува.. и сега повече от месец все още не откриват грешката в себе си, и само празни обещания 😪😪😪
Дали има смисъл да им пиша отново, и евентуално да искам да ми възстановят остатъка като ваучер, макар и вече тотално да ме отказаха да поръчвам от тях, или да си чакам според вас? 😄
Пиши им отново, приложи направеното връщане, напиши им, че са ти върнали грешна суми и ги заплаши с КЗП. Реално може да уведомиш и КЗП, времето за възстановяване на сумата отдавна е минало. Аз бих си търсила парите при всички положения.

# 32
  • Sofia
  • Мнения: 10 699
Е, как ще оставяте нещата така, преследвате ги до дупка.
Да си оправят при тях нещата!

# 33
  • Мнения: 1 286
Момичетаааа, в момента дали има активен код?

# 34
  • Мнения: 2
Здравейте,  
И при мен има проблем с възстановяването на сумата. Изумена съм... пазарувала съм доста пъти, заплащам с карта предварително и не съм имала проблеми. Но след последната поръчка, няма да поръчвам повече. Повече от месец не си получих поръчката, отказах я ,а сега от 3 седмици чакам възстановяването на сумата. Свързах се с кол центъра няколко пъти,  само обещания, а оправданията са повече от потресаващи JoyJoyGrinning В един от пътите , операторката ме помоли да съм търпелива,  тъй като било много сложен процес , трябвало им време ,за да извадят продуктите от поръчката, от кошницата ми. FlushedFlushedGrinning Останах без думи... Е ,естествено съм подала и сигнал към КЗП.

Последна редакция: нд, 29 дек 2024, 11:36 от Gabb

# 35
  • Мнения: 151
Здравейте,
Дали има активен код в момента?

# 36
  • Пловдив
  • Мнения: 4 450
Ако имаше, щеше да е споделен Wink

# 37
  • Мнения: 14
Попадох сихнал и аз. Но според агентката на телефона, какво съм била очаквала аз - като звъня на първия работен ден 🤣🤣🤣 естествено попитах това ли е първият работен ден от Ноември насам, настъпи мълчание. След и 6те лева за доставка и нз ви какво на почти всяка поръчка, този customer service ми дойде в повече 😄


Здравейте,  
И при мен има проблем с възстановяването на сумата. Изумена съм... пазарувала съм доста пъти, заплащам с карта предварително и не съм имала проблеми. Но след последната поръчка, няма да поръчвам повече. Повече от месец не си получих поръчката, отказах я ,а сега от 3 седмици чакам възстановяването на сумата. Свързах се с кол центъра няколко пъти,  само обещания, а оправданията са повече от потресаващи JoyJoyGrinning В един от пътите , операторката ме помоли да съм търпелива,  тъй като било много сложен процес , трябвало им време ,за да извадят продуктите от поръчката, от кошницата ми. FlushedFlushedGrinning Останах без думи... Е ,естествено съм подала и сигнал към КЗП.

# 38
  • Sofia
  • Мнения: 10 699
На сайта има кодове GET15 и GET20 за намаление на определени продукти (втория -  при два артикула). Може да пробвате в кошниците.
Иначе аз получих това късо, пухено яке. Отдавна търся нещо прибрано, с качулка, но да топли, без да е дълго (имам дълго пухено и топли страхотно):
https://www.fashiondays.bg/p/%D0%9A%D1%8A%D1%81%D0%BE-%D0%B7%D0% … ange-p10475547-1/

Скрит текст:

Много набързо успях да го погледна и на първо четене е чудесно, не е твърде късо, покрива ми кръста, но утре ще го огледам по-добре.

# 39
  • София
  • Мнения: 10 411
Много е красиво якето! Честито! А и хубав състав има: Подплата: 80% патешки пух, 20% патешки пера!

Колкото до отстъпките - има условия за тях:

# 40
  • Popovo
  • Мнения: 1 728
Код за 10%, валиден до 07.01.2025 Г.
NYGOGUIDE10

Последна редакция: чт, 02 яну 2025, 10:56 от reni1111

# 41
  • Мнения: 1 207
И аз имам доста поръчки, но вече спирам с пазаруването там!
Върнах им боти през ноември и все още чакам в склада им да ги проверят. Имам 6-7 разговора с любезни операторки и само празни обещания. Вече сигнализирах КЗП, изобщо не смятам да им подарявам едни 300лв.

# 42
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 342
Много разочароващи неща споделяте, дами. Аз не връщам често, но последния път, когато върнах едни обувки, след 2 дни си получих парите (средата на декември). Честно казано като цени и обслужване за мен Фешън дейс нямат аналог, пък гледай какви неща пишете. От ноември до сега е много дълъг период, ужасно е просто.

# 43
  • София
  • Мнения: 10 411
И аз съм от доволните от политиката им за връщане.
Занесох кутията в EasyBox локацията, оставих ги и час по късно вече имах информация по мейл и в карта Револют за връщането. Много бързо и безболезнено стана! Може би има значение, дали артикулът е бил ползван.
В моят случай, в деня преди да и ги подарим, дъщеря ми пробва ботите и установи, че избраният от нея номер и е широк и купихме по малкият, който пристигна на 24.12. в същата тази кутия до нас. Няма как да не съм доволна! Отделно при връщането, ваучерът, който ползвах от БГ Мамма ми беше приспаднат и ме чакаше в профила ми във ФД за следващи покупки! Blush

Последна редакция: сб, 04 яну 2025, 11:16 от kopche

# 44
  • Мнения: 1 207
Съвсем не става дума за ползван артикул. Ботите са получени на 16.11 което е събота, на 17.11 генерирам заявка за връщане с идеята в понеделник да дойде куриера. На 18.11 ми звъни куриер, който е на друга улица в друг район и няма как да вземе пратката. На 19.11 ситуацията се повтаря и аз звъня на кол центъра на Фешън дейс. Те изпращат друг куриер, аз давам ботите и вече месец и половина те твърдят, че понеже били върнати с друга товарителница чакали от склада да проверят. Имам 6-7 разговора с тях и на всяка отначало обяснявам какъв е случая и всяка ми казва ще проверим и ще ви звъннем. Празни обещания вече месец и половина и мега несериозно отношение. Както казах подадох сигнал в КЗП! Обмислям и да ги съдя за цялото ми причинено неудобство!

Общи условия

Активация на акаунт