Пазаруване от Fashion days - тема 7

  • 38 938
  • 310
  •   1
Отговори
# 270
  • Мнения: 2
Здравейте, поръчвали ли сте чанти Pinko ? Оригинални ли са от тях ? От къде е най-добре да се купи?

# 271
  • Варна
  • Мнения: 6 767
Здравейте, поръчвали ли сте чанти Pinko ? Оригинални ли са от тях ? От къде е най-добре да се купи?
Да. Оригинални са. Имат чип, който се сканира с NFC и води до потвърждение в сайта на Пинко, че продуктът е автентичен.

# 272
  • Мнения: 3 207
За пръв път ми се случва да поръчам 3 артикуала, а да получа само един - най-евтиния, който е и най-обемния. Платих цялата сума на куриера на sameday, без да отварям пратката. Чак после я отворих и видях, че ми липсват двете неща. Обадих се, пратих снимки. На някой случвало ли му се е и какво развитие мога да очаквам по този казус?

# 273
  • Мнения: 590
Случвало ми се и още как! Пишете им през формата за контакт, не знам до колко може да се разчита на телефонно обаждане - аз мислех, че и формата им за контакт толкова и работи, но май работи, снимайте си съобщението преди да им го изпратите, ако се стигне до подаване на жалба в КЗП.
Първия път беше миналото лято, когато изобщо не получих известие, че няма да дойде един артикул - звънях, звънях (че и не бях разбрала, че има безплатен телефон и навъртях 10 лв. за разговори), разговарях си с различни служители, уж щяха парите да ми върнат и накрая, като минаха едни 2-3 месеца, а и след като им пуснах и съобщение през формата им за контакт, си подадох жалба до КЗП. Да видите как започнаха те да ми звънят.
Втория път беше юли месец - няколко дни след поръчката, получих съобщение, че единият от 2-та артикула в поръчката, не е наличен и ще ми възстановят парите - друг път. Пак мина месец и пак им изпратих съобщение през формата им за контакт, като в същия ден подадох и жалба в КЗП. Та, ми звънна служителка и ми обясни, че видите ли, те ги били пуснали автоматично парите за връщане, но нещо не сработило автоматичното нареждане и трябвало ръчно. Питам аз, ако аз не бях звъннала, щяха ли да ми върнат парите и като не им работи "автоматичната система", защо я ползват?!
Скрит текст:
За пръв път ми се случва да поръчам 3 артикуала, а да получа само един - най-евтиния, който е и най-обемния. Платих цялата сума на куриера на sameday, без да отварям пратката. Чак после я отворих и видях, че ми липсват двете неща. Обадих се, пратих снимки. На някой случвало ли му се е и какво развитие мога да очаквам по този казус?

Последна редакция: вт, 12 авг 2025, 11:58 от anmasu

# 274
  • Под Слънцето
  • Мнения: 4 218
Всичките ми поръчки в последният месец идват разделно, с изключение на 1. Следя си в профила какво се случва, как тръгват, кога са предадени към куриер и съответно си ги гледам по товарителница в сайта на к. фирма.

Имам питанка- скечърс-а отговарят ли си на номерата?

# 275
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 494
Малко са уголемени, според мен.

С малко притеснение поръчах маратонките, които показах по-горе, предвид негативните мнения от последно време, въпреки че с един продукт няма какво да се обърка - пращат, плащам.

# 276
  • Мнения: 7 224
Имам питанка- скечърс-а отговарят ли си на номерата?
Не, някои модели са уголемени с половин, други с един, трети с номер и половина. Гледай таблицата в официалния им сайт за конкретния модел или покажи модела, ако мога да помогна.

# 277
  • Под Слънцето
  • Мнения: 4 218
https://www.fashiondays.bg/p/%D0%9E%D0%B1%D1%83%D0%B2%D0%BA%D0%B … 41fEVV>m_data=2||Wishlist||Wishlist||N%2FA||N%2FA||N%2FA||N%2FA||N%2FA&_gl=1*105jxz7*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=Cj0KCQjwzOvEBhDVARIsADHfJJS5zo-G2MNBk_m3sgPWkZ5uydA3iHrB-FOFZmiZOBASXFg5SqulaM8aAo5fEALw_wcB&gbraid=0AAAAADsqlRL0Q40oOPi8Vjrr4N3nOpRlh

Тези, но не са за мен, а за мама. И ако са уголемени, май ще трябва да й взема номер по-малко..а?

# 278
  • Мнения: 7 224
Точно този модел е уголемен с номер и половина. Ето в официалния сайт сайз чарта
https://www.skechers.co.uk/go-walk-joy---aurora/124637.html
Ако е с по-широк крак и вземи номер по-малки. Ако е с тесен - по таблицата в сантиметри (ще дойде номер и половина по-голям).

Последна редакция: вт, 12 авг 2025, 16:28 от DiaMia

# 279
  • Под Слънцето
  • Мнения: 4 218
Благодаря за насоките! Ще поръчам след малко 2 номерации и който  й е по-добре , ще остане, а другият  чифт ще върна

# 280
  • Мнения: 2 359
Здравейте,  разказах Ви преди време за рекламацията ми на един часовник Michael Kors. Отговориха ми.

# 281
  • Мнения: 4 712
Мога ли да върна неща от една поръчка с две различни заявки за връщане?
Идеята ни е да не чакам куриер, а в два различни дни да оставя нещата в Изибокс.

# 282
  • Мнения: 4 501
Мога ли да върна неща от една поръчка с две различни заявки за връщане?
Идеята ни е да не чакам куриер, а в два различни дни да оставя нещата в Изибокс.
Може.

# 283
  • Под Слънцето
  • Мнения: 4 218
След колко време се освобождават стоките, и стават видими в сайта, ако си взел последна бройка, но си отказал поръчка в последствие, за да добавиш още нещо?

# 284
  • Под Слънцето
  • Мнения: 4 218
Не е много активна темата май..?  Та след колко време възстановяват сумата, която си платил, но си отказал поръчка без тя изобщо да е излизала от склада. В случая беше  около 10 мин след като направих поръчката.
И къде трябва да гледам за тази информация в профила си?

Общи условия

Активация на акаунт