Онлайн пазаруване от ZARA и групата INDITEX - VIII тема

  • 68 198
  • 841
  •   2
Отговори
# 780
  • Мнения: 6 568
Дайте линк, да го покажа на дъщеря ми. Пробвах с обектив, но ми зареди много други якета, не и това.

# 781
# 782
  • Мнения: 1 422
Здравейте, момичета!
Търся дънки, като ето този модел с прихлупване?
https://www.zara.com/bg/bg/%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%BB% … html?v1=481503255
ВИдях такива в тик ток на една мацка, (по спомен каза, че са от Зара)ама не можах да ги запазя.
Само такъв тип панталон ми излиза. Може ли малко помощ?

Относно вайръл якето в тик ток, аз си взех от Шейн- кафяво. Да, доста е тъничко, но добре стои. Не съм виждала на живо това от Зара, и не мога да дам обективна оценка. на мен ми харесва. Още повече, ми излезна към 20-на лева, та не може и да съм много придричива.Relaxed

# 783
  • sofia
  • Мнения: 2 455
Здравейте! Някоя от вас има ли тези ботуши и ако да - как е номерацията? Аз съм между два номера и се чудя кой да дебна

https://www.zara.com/share/leather-kitten-heel-boots-p12014510.h … =red_social_movil

# 784
  • Мнения: 591
Хора, моля за помощ!
Имам онлайн поръчка от Зара и от 1 седмица стои в склада на SAMEDAY.
Никакъв начин да се свържеш с тях.. в сайта на Зара има само чат и нищо не знаели. Затварят ми чата просто ей така. Няма никакъв имейл или телефон в българския сайт на Зара, на който човек да подаде оплакване.
По чата помолих да говоря с мениджър, ама нямало такава опция.. направо ще се побъркам.
Понеже е Зара, си мислех, че има някакви утвърдени стандарти. Как е възможно да няма един телефон, на който да звъннеш или поне имейл…

# 785
  • София
  • Мнения: 1 882
Sameday са пълна трагедия. Имах поне 3-4 казуса с последните си поръчки - Емаг, Shein.. Чакате до като се намери служител да вземе и да достави пакета. 95% от случаите звънят след седмица с извинение, че има проблем с доставките до вашия район и питат за бокс. И до десетина дни си получавате в бокса 😭.

# 786
  • Мнения: 7 413
Аз бих пробвала да пиша оплакване в КЗП срещу Зара и Сеймдей. Иначе мейл за контакт има в общите условия на Зара. Или поне преди имаше. Има го и в първия пост. Обаче май Ani се беше оплакала, че е писала, а не са й отговорили.

# 787
  • Мнения: 591
Мисля да пусна оплакване. SAMEDAY съм чувала, че са мега зле, но до сега не бях имала проблеми.
Тези, които ме изнервиха повече, са всъщност, ЗАРА.
Международна компания, уж трябва да следват някакви стандарти. Пиша им да ми върнат парите, и служителя затваря чата? 2 пъти при това.
Мисля да им пусна оплквания, дано им правят проверки, пък дано променят нещо…

# 788
  • Мнения: 5 194
Това на Зара е безобразие, доставка 10 лв доставка и да ползват най-бъгавите доставчици.

# 789
  • Мнения: 1 425
Ами Zara  от къде да знае що за доставчици са тези. Трябва да се изисква от Sameday по-добро обслужване или ако не да го закриват.

# 790
  • Мнения: 591
Не е така.
Те са тези, които трябва да следят и да подбират компаниите, с които работят, защото аз плащам на тях, а не на дпставчика.
По същата логика, някой да каже “ ами то не е ушито добре, те какво са виновни, те им го шият еди къде си и еди кой си”.
Аз като клиент, съм клиент на Зара. Те от там нататък, избират дали ще си правят сами доставките (като Озон), или ще си ползват други фирми.
Отговорността, обаче, е тяхна.
Тъй като моите пари не ги е взел доставчика, а ги е прибрал на Зара сайта.
Ами Zara  от къде да знае що за доставчици са тези. Трябва да се изисква от Sameday по-добро обслужване или ако не да го закриват.

# 791
  • Мнения: 5 194
Е как е от къде да знаят? Нали им пишем тези със закъснели пратки. Те какво правят, затварят чата…. Абсолютно си е тяхна отговорност.  Аз разбирам да е безплатна доставката, а тя е по-скъпа от всеки друг сайт.

# 792
  • Мнения: 1 425
На единствения, на който може да държите сметка за недоставена пратка е на куриера. Zara са си изпълнили задължението да я пратят. От там отговорността се прехвърля на доставчика.

При извършване на покупка се съгласявате с условията на Zara, включително и за това кой ви извършва доставката. Ако не ви устройва не им давайте парите си, а си изберете по-надежден магазин, който отговаря на вашите условия.

А те какво да кажат за клиентите си, които не отбират от чужда собственост и цапат и въргалят дрехите на пода. Та някои ги връщат и носени.  Така че и от клиентите има какво да се желае.

# 793
  • Мнения: 591
Това са пъпни глупости. Държи се сметка на търговеца и на този, който взима парите от клиента. Вече си е негова отговорност с какви подизпълнители и партньори ще работи, за да може да си осъществи продуктите и услугите.
Тяхна е отговорността да избират партньори, с които да работят, които да държат нивото, което и самият бранд.
Все едно ако сайта на Зара не работи, да ми кажете, че не е виновна Зара, ами фирмата, която им го поддържа.
На единствения, на който може да държите сметка за недоставена пратка е на куриера. Zara са си изпълнили задължението да я пратят. От там отговорността се прехвърля на доставчика.

При извършване на покупка се съгласявате с условията на Zara, включително и за това кой ви извършва доставката. Ако не ви устройва не им давайте парите си, а си изберете по-надежден магазин, който отговаря на вашите условия.

А те какво да кажат за клиентите си, които не отбират от чужда собственост и цапат и въргалят дрехите на пода. Та някои ги връщат и носени.  Така че и от клиентите има какво да се желае.

# 794
  • Мнения: 5 194
Да, съгласила съм се на доставка от 4-6 дни, куриер не пише кой е при поръчката. След 14 дни ни вопъл, ни стон. Аз съм виновна, знам.

Общи условия

Активация на акаунт