Време е за ИКЕА - тема 43

  • 42 569
  • 735
  •   2
Отговори
# 120
  • Варна
  • Мнения: 3 308
mokka Mоже да си проектирате каквото искате решение от програмата на Икея - https://www.ikea.bg/customer-support/siteservices/planning-tools/pax-planner/ Корпусите се закрепят един до друг, а едните може да фиксирате към стената. Проблемът според мен са гърбовете на гардеробите - не са стабилни, трябва да се внимава да не се натиснат малко по-силно, че по средата са като слепени и може да се разлепят. Ще трябва да се измисли някаква друга плоскост, която да се сложи откъм гърба.

# 121
  • Мнения: 3 379
Ако е само това проблема, ще си вземем някакви обикновени ПДЧ плоскости от Практикер и ще сложим на гърба.

Благодаря за линка, на компютъра ще трябва да го отворя.

# 122
  • София
  • Мнения: 297
...
Teta75, а освен това румънската и българската Икея се държат от една компания.
Румънската и българската Икеа нямат нищо общо. В БГ е франчайз, в Румъния е корпоративна.
Колкото до европейските директиви, гаранцията на кухнята със сигурност би трябвало да важи, но ако отидете да си направите рекламацията там на място и занесете повреден артикул. Нали никой не очаква, че ако пазарува от Швеция например, те ще изпратят майстори на място да отстраняват дефект в България?

# 123
  • Мнения: 76 255
За пръв път чувам че клиентът трябва да носи нещо някъде си. По нашите поне закони не трябва да има никакво неудобство за клиента, предявил рекламация. Предполагам е същото и в ЕС...може лесно да се провери..на клик е.

# 124
  • София
  • Мнения: 297
Както казахте и Вие, на един клик разстояние е.

https://www.ikea.bg/ikea-catalogue/guarantees/

От първите абзаци има територия:
Срок и териториален обхват на гаранцията.       
Гаранцията важи и започва да тече от датата на закупуване и е в рамките на: (а) по отношение на физически лица, потребители по смисъла на Закона за защита на потребителите - броя години, посочен до съответния артикул по-долу; (б) по отношение на всички други лица – 12 (дванадесет) месеца. Гаранцията е приложима само в рамките на България. Гаранцията е приложима само при домашна употреба на артикулите, освен ако друго не е посочено изрично. Спрямо закупените продукти са приложими условията на търговската гаранция, валидни към датата на покупката.


Без да съм проверил, доста сигурен съм, че и в другите държави е така. ЕС или без ЕС. Никой търговец не е длъжен да уважи гаранция на артикул, който е в друга държава. Това имах предвид, да се занесе на място. Защото тогава пък никой не може да го откаже, независимо, че може да е ползвана например в Щатите.

# 125
  • Мнения: 76 255
Евр.потреб.център имах предвид аз.
Не сайта на българската икея.

# 126
  • Русе/Germany
  • Мнения: 443
Здравейте
Можете ли да влезете в сайта на Икеа?
Дава ми грешка.

# 127
  • Мнения: 1 984
Аз влизам в сайта без проблем.

# 128
  • Русе/Germany
  • Мнения: 443

Това ми изписва, пробвах от друг телефон, пак същото. В Германия съм и викам да не са ни резнали достъпа до сайта хах

# 129
  • София
  • Мнения: 2 480
Работи си сайта.
Даже от споменаването на румънската  в по-горната дискусия сравнявах цени. В Бг търсеното от мен е по-евтино.

# 130
  • Русе/Germany
  • Мнения: 443
Явно е спрян за чужбина 🤔 пуснах български VPN и ми зареди сайта.
Благодаря за отговорите.

# 131
  • ENGLAND
  • Мнения: 4 167
И при мен излиза същото, и аз съм в чужбина. Гадна работа, явно са спрели достъпа от чужбина.

# 132
  • Мнения: 10 093
По същия начин е от бг към гръцкия.

# 133
  • Deutschland/HE
  • Мнения: 7 412
Аз още преди нова година писах, че е недостъпен от чужбина. Явно след хакерската атака се опитват да намалят рисковете. Исках да почъм нещо за майка ми, но ще изчакам до лятото.

# 134
  • Мнения: 5 400
Колко спокойно обаче говорите за хакерска атака. Ако това изобщо е истина, защото аз лично се съмнявам, не ви ли притесняват някои данни, които имате може би някъде съхранени при тях? Плащанията например. Никой не хаква нещо просто ей така. Обикновено се търсят благинки.

Общи условия

Активация на акаунт