Време е за ИКЕА - тема 43

  • 43 088
  • 742
  •   3
Отговори
# 435
  • на брега
  • Мнения: 1 139
Здравейте, някой купувал ли е скоро легло MALM. Интересува ме качествто към днешна дата, така да кажа.
Спрях се на това: https://www.ikea.bg/products/malm-visoko-leglo-4-kutii-za-sahran … x209-sm/59931627/
И още едно питане - коя икейска подматрачна рамка бихте ми препоръчали?

# 436
  • Варна
  • Мнения: 3 308
lu4ia от декември сме с Malm с повдигащ механизъм. Много сме доволни, не съм забелязала проблеми с качеството.

# 437
  • Мнения: 10 095
Точно това имам. Исках едни рамки, които докато избирах бяха актуални, но като отидох да купя- дори мострите бяха свалени, затова взех от най евтините. Нямат проблеми засега, с по-твърд матрак се ползва.

# 438
  • София
  • Мнения: 11 879
След някой и друг ден ще станат две години откакто ползваме спалня Malm с повдигащ механизъм. Без забележки. Много сме доволни.
Детето също е с Malm 120/200. Пак нямам забележки.

# 439
  • Мнения: 14 374
Вярно ли е че в ИКЕА се продава глобус чисто черен на цвят? Yum

# 440
  • Мнения: 585
Здравейте, предстои ми обзавеждане на къща, въпросът ми е имаше ли определен месец, в който пускаха -20 процента на кухни метод, преди три години слагахме икейска кухня и не съм доволна от качеството, но май пак ще рискувам, защото си харесах модел вратички вече.

# 441
  • София
  • Мнения: 3 939
Viktoriq_95, а защо не бяхте доволни?
От монтажа или от самите шкафове?

# 442
  • Мнения: 467
Здравейте!
Идвам с един казус и съм меко казано ядосана!
Миналата събота получихме пратка от въпросната фирма, та... Два кашона бяха наранени и съответно мебелите в тях също. С доставчика писахме двустранен протокол. Обясни ми да им се обадя да уточним казуса, за да пристигнат нещата тази събота, 12.07, защото са детски мебели и бавят целия ремонт.
Хубаво, ама НЕ Е много хубаво! Кол центъра не приемал рекламации и такива казуси и да съм писала имейл. Окей, писах и край! Никаква реакция!.....
И сега какво се случва? Някои има ли подобен опит...? А какъв фен им бях...

П.С. Сегашният ни апартамент е изцяло с Малм в спалнята и сме много доволни от серията!

# 443
  • Мнения: 1 542
Аз имах спукана страница на гардероб. Видяхме я след като разопаковахме кашона за сглобяване. Писах им имейл, да около седмица ми пратиха нов комплект и след около месец пратиха куриер да си вземе дефектните. Това беше преди около две години. Ще Ви отговорят Simple Smile

# 444
  • Мнения: 5 402
За съжаление не мога да помогна с казуса, но четейки го се сетих за едно свое наблюдение. Не зная доколко е вярно. Струва ми се, че когато стоките пристигат в център за поръчки всичко се транспортира по-внимателно.

Имам и някакво мое си обяснение за това. Допускам, че когато карат между два техни обекта (примерно София - Пловдив) са по-внимателни, защото все пак на място не приема клиентът, а техен си колега. Съответно щетите може би са си за сметка на Икеа.

Докато като транспортира външен превозвач топката се прехвърля към него или евентуално недогледалия при приемането на стоката клиент. И така за икейчовците по-лесно. Wink

Наскоро вземахме едни стъклени врати за Pax. Ми хвана ме страх да ги поръчам с куриер в града където ни трябват. Предпочетох да дойдат в център за поръчки и ние да си ги транспортираме до там. Едни и същи пари е горе-долу, но поне на място в центъра проверихме стъклата.

А те самите врати едни крехки, крехки. И както са на 2,29 дължина като ги хванат двамата души в двата им края вратата се огъва страховито. Убедена съм, че с външната фирма всичко щеше да е леш. Тях не ги интересува. Те са си просто едни момчета, дето в горещината гледат по-бързо да разтоварят всичко и да приключат.

Та смятам, че ако има нещо важно според мен по-добре до център за поръчки да се достави. Външните им превозвачи не са стока.

# 445
  • In transit
  • Мнения: 14 376
Tulip, на кой мейл писахте? Имаше един за рекламации, там отговарят сравнително бързо, но препращат писмото към най-близкия ви магазин, така, че те ще се свържат с вас след това.

# 446
  • Мнения: 467
На тези двата - cs.ecommerce@ikea.bg
cs.sofia@ikea.bg ..
Още нямам никакъв отговор, а минаха 6 дни.

# 447
  • Къде ли не
  • Мнения: 842
Tulip, аз бях получила повредени детайли без кашона да е наранен и директно им ги занесох в магазина. Направих рекламацията и ми ги смениха. За вас това вариант ли е?
Пак със същата поръчка пък имах изгубен кашон. Направихме протокол. Казаха ми ще ви се обадим, но сърце не трае, че бях обещала на детето нова стая до рожденият ден, и след два дни звъннах директно на фирмата доставчик, после и на ИКЕА и не мирясах докато не ми обърнаха внимание и не ми намериха кашона на следващия ден. Номера на фирмата го имаше на протокола, а на икея си е обичайния.

# 448
  • Мнения: 585
Аз не съм доволна, защото вратичките се надуха жестоко, изкривиха, все едно е имало метър вода в нас, ниско качество са, няма какво да лъжа. Купувам мебели Икеа от години, но точно кухните или поне Savedal не е ок.

# 449
  • Мнения: 467
Проявих част от лошото си възпитание и ще ни изпратят новите части до няколко дни. Дано са здрави и останалите поръчки! Благодаря за съветите! 🌷

Общи условия

Активация на акаунт