Пазаруване от Amazon- тема № 108

  • 65 001
  • 747
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 5 851
Понякога и в немския ги намалят,може да  следите и там.  . От Англия идват ли с европейски щепсел в комплекта ?
На някой налагало ли му се е да връща електроуред до английския амазон?Гледам мултикукър на добра цена ,но си е тежичък към 12кг  ,а уреда е капризен и ако се наложи да връщам ще е приключение.Тук в България категорично сервиза на инстант пот отказват ремонт на уред който не е закупен от тях,та да си направя сметката.

# 61
  • Мнения: 6 107
Не, само с англ. Аз взех от сайта само кабел, но се оказа каза, че не може да се сложи на УК Пота - не е отделен, а е цял кабел през тенджерата. Дано обясних добре. 😃 Купих си адаптери, че аз 2 уреда даже взех. 🙃

# 62
  • European Union
  • Мнения: 1 980
Моят Инстант пот от Англия имаше и европейски щепсел в комплекта. Но беше преди няколко години.

# 63
  • Мнения: 6 107
Моят Инстант пот от Англия имаше и европейски щепсел в комплекта. Но беше преди няколко години.
Моите също са отпреди 2 години, но са  комбинирани. Може да има значение. Взех кабели от БГ сайта и като се опитах да ги сложа, се оказа, че не мога да махна оригиналните - трябваше да ги отрежа, за да го направя. И взех адаптери. 😳

# 64
  • Мнения: 3 012
На някой налагало ли му се е да връща електроуред до английския амазон?Гледам мултикукър на добра цена ,но си е тежичък към 12кг  ,а уреда е капризен и ако се наложи да връщам ще е приключение.Тук в България категорично сервиза на инстант пот отказват ремонт на уред който не е закупен от тях,та да си направя сметката.
И аз се интересувам. Някой връщал ли е към Англия стока доставена с превозвач?

# 65
  • Мнения: 504
Аз съм връщала към Англия стока, получена с превозвач, но не електроуред,  а боти. Получих носени боти, нищо общо с това, което съм поръчала. Някой от склада им явно си ги харесал новите и ги е подменил. Та понеже не беше по моя вина, писах им и поискаха да ги изпратя. Върнах ги с БГ пощи, платих около 30лв, снимах бележката и ми ги възстановиха заедно с парите за ботите. Не е нов случая при мен, от преди 2 години е. Но ако се наложи да връщате нещо, не по ваша вина, ще ви върнат парите, независимо откъде ги пращате.

# 66
  • Мнения: 3 007
Аз съм връщала към Англия стока, получена с превозвач, но не електроуред,  а боти. Получих носени боти, нищо общо с това, което съм поръчала. Някой от склада им явно си ги харесал новите и ги е подменил. Та понеже не беше по моя вина, писах им и поискаха да ги изпратя. Върнах ги с БГ пощи, платих около 30лв, снимах бележката и ми ги възстановиха заедно с парите за ботите. Не е нов случая при мен, от преди 2 години е. Но ако се наложи да връщате нещо, не по ваша вина, ще ви върнат парите, независимо откъде ги пращате.
Да разбирам ,че ботите са били поръчани през превозвач ,но въпреки това са възстановили сумата за транспорта за връщането?И случката е след излизане на Англия от Европа?
Аз мога и да си отговоря относно поста ми по -горе .Електроуред-колет (няма батерии) ,който тежи около 12-13кг цена на БГ пощи -зона 3  от България до Великобритания -429лв без ДДС .Доставя се  за около 9 дни.Силно ме съмнява амазон да ми възстановят разходите ,особенно ако не съм го поръчала с директна доставка ,а с превозвач.Ще си пазарувам от немския амазон ,въпреки не до там изгодните цени 😊

Последна редакция: нд, 26 яну 2025, 18:36 от ctefani

# 67
  • Мнения: 504
Да, бяха чрез превозвач. В твоя случай, ако ти нямаш вина, може и да не поискат да го връщаш.  Но за електроуред аз не бих рискувала. По-добре от немския, дори малко по-скъп за е.

# 68
  • Мнения: 1 243
На мен ми върнаха парите за боти ,неотговарящи на цвета.Не искаха да им ги връщам.Получени чрез превозвач от немския Амазон.

# 69
  • Мнения: 6 107
Не ми се връща назад да чета, но май ставаше въпрос за пращане при гаранция през тези 2 години. Защото това е от голямо значение при уредите.

# 70
  • Мнения: 10 425
Поръчан уред от немския Амазон , до превозвача в Германия.
Все още е гаранционен, искам да го върна( дава дефекти - да ползвам гаранцията)
Трябва ли да го пратя пак до превозвача и отттам те да го върнат, или мога от тук да го върна?
Връщането за моя сметка ли е?

# 71
  • София
  • Мнения: 159
Поръчан уред от немския Амазон , до превозвача в Германия.
Все още е гаранционен, искам да го върна( дава дефекти - да ползвам гаранцията)
Трябва ли да го пратя пак до превозвача и отттам те да го върнат, или мога от тук да го върна?
Връщането за моя сметка ли е?
Ще трябва да си пишете със съпорта. Те ще генерират етикет за връщане от България безплатно.
Това е моят опит.

# 72
  • София
  • Мнения: 287
Поръчан уред от немския Амазон , до превозвача в Германия.
Все още е гаранционен, искам да го върна( дава дефекти - да ползвам гаранцията)
Трябва ли да го пратя пак до превозвача и отттам те да го върнат, или мога от тук да го върна?
Връщането за моя сметка ли е?

Връщала съм обувки получени от Amazon.de през превозвач. Носят се в Спиди с номера, който се генерира при натискане на бутона за връщане. Възсатонвиха ми парите по сметката след около 20 дни от датата на връщане.

# 73
# 74
  • Мнения: 1 705
В момента имам за връщане една гаранционна четка за зъби на Филипс. Мн са хубави и мн се развалят.😆 Поръчана е  до немски адрес, но вчера ми генерираха предплатен етикет от България. Това ми отне повече от един час, наистина. Говорих с 5 ма в чата, направиха поредица от грешки - гинерираха етикет да друга четка( имам мн поръчани) , после етикет от адреса на превозвача 😂,  и накрая след  мн мъки , ще я връщам утре в Спиди ( DHL). Така че търпение и настояване и става. Всъщност ще имам пълен рефаунд на сумата, когато получат в Амазон четката.

Общи условия

Активация на акаунт