Balea, Alverde, Catrice, Essence, Aura (козметика от dm, Lilly drogerie и други) - тема 95

  • 45 540
  • 736
  •   1
Отговори
# 120
  • Пловдив
  • Мнения: 4 880
Благодаря. Не пазя бележката , но имам вътре в приложението моите покупки и там го има фдт-на. Едва ли обаче ще се съгласят. Хич нямам навик да пазя бележки Sad
Според мен, пробвай. Защо да не се съгласят като все пак е в дигиталната бележка така или иначе?
Защото си има установени правила:
Гаранция за връщане или замянa  
Ако не сте доволни от предлаганите от нас продукти, можете да ги замените или върнете в рамките на 45 дни от датата на покупката срещу предоставяне на касов бон. dm си запазва правото да не извърши замяна на стока и/или връщане на пари при съмнение за злоупотреба. Връщането или замяната на стоката е възможно само в магазина на първоначалната покупка. Ако искате да върнете стока, която сте закупили от онлайн магазина на dm, в тази статията ще получите информация как може да го направите.

# 121
  • Мнения: 300
Оранжевата принцеса (спирала) на Essence добра ли е? Зелената принцеса ми е любима, но оранжевата не съм пробвала.

# 122
  • Мнения: 1 598
Момичета, препоръчайте ми моля добър серум с азелаинова киселина

# 123
  • София
  • Мнения: 22 686
Не съм го ползвала, но другото, което съм от серията, няма забележки. Предполагам, този също е хубав.

# 124
  • Мнения: 6 906
Момичета, препоръчайте ми моля добър серум с азелаинова киселина
Не е серум, но много положителни отзиви чета за азелаиновата киселина на Ревокс.
https://www.dm-drogeriemarkt.bg/revox-b77-emulsiya-za-litse-s-az … 060565102835.html

# 125
  • Мнения: 844
ani_d, аз бих отишла на място с разваления продукт и дигиталния касов бон. Как няма да приемат нещо, което не е във вид за ползване...връщала съм изсъхнала спирала, лак...не помня дали съм пазила касовите бележки. Тук не говорим за връщане, щото сме си променили решението, а защото закупения продукт е т.к. прецакан. Ако не ти уважат рекламацията- КЗП.

# 126
  • София
  • Мнения: 22 686
Аз исках да питам - миналия месец ли имаше намаление на NL Beauty или се бъркам? И в какъв размер (%) беше? Май изпуснах, а исках да си взема нещо. Не са ѝ хич лоши червилата на Николетка.

В Лилито на Витошка са много зле, което съм казвала и преди. Пусках жалби за оная охранителка, която навиква хората, заедно с видео за неизрядните им тестери и продукти и бях се зарекла да не влизам, но ми трябваше нещо дребно от сорта на мокри кърпички и влязох.
В магазина беше настанала някаква всеобща истерия на продавачките, тичащи насам- натам, вайкащи се, заканващи се как "ей сега ще я хванат", врякат, крещят. Joy Някаква клиентка откраднала спирала ли, червило ли и те викат, все едно са взели бъбрека на майка им. И затвориха магазина 20 минути по- рано, за да гледат записа на камерите (който преди отказаха да пуснат, когато онази охранителка ми се разкрещя и си навря пръста почти в очите ми). Не знам как ще я гонят, но се заканваха, че са ѝ видели лицето и лошо ѝ се пише...
Не че оправдавам кражбите, но не е и като да са хакнали НАСА. И цялата тая агресия от служители.
Затова пък в Лилито на бул. България винаги са много отзивчиви, търсят, ровят продукти, ако нещо питаш. Има си стол и светлини, да се гримираш, ако нещо пробваш.

# 127
  • Бургас/Пз
  • Мнения: 9 882
ani_d, аз бих отишла на място с разваления продукт и дигиталния касов бон. Как няма да приемат нещо, което не е във вид за ползване...връщала съм изсъхнала спирала, лак...не помня дали съм пазила касовите бележки. Тук не говорим за връщане, щото сме си променили решението, а защото закупения продукт е т.к. прецакан. Ако не ти уважат рекламацията- КЗП.
Оказа се , че всички фдт-ни миришат така. Такава била серията без аромати. Искаха хартиената касова бележка, а аз я бях хвърлила.  В приложението се оказа, че е отбелязана само покупка, но няма електронна бележка Sad

# 128
  • Мнения: 1 569
В приложението има електронна бележка само когато си пазарувал през него с опция взимане от магазин или получаване с куриер. Не е като в Лидъл или Кауфланд след покупка да се отрази и касов бон в приложението.
Пазете си бележките, за да може после да предявите рекламация.

# 129
  • Мнения: 3 504
Мисля, че в настоящата брошура на Лили има течно червило на NL с намаление, както и спирала. Иначе миналия месец имаше повече неща - моливи за устни, червила, май и пудра или бронзант, не съм сигурна. Чудех се дали да взема нещо за проба, не съм ползвала марката, но докато се наканя месецът изтече.
Иначе в нашето Лили ( живея в провинцията ) имаме -15% с карта Лили и важи и за намалени продукти Blush Така понякога се сдобивам доста изгодно с някои неща.

# 130
  • Мнения: 6 906
Аз имам Лили карта, но никога не са ми давали отстъпка с нея от 15%. Дават ми само стотинки отстъпка спрямо цветчетата, които съм натрупала. 1цветче = 1 стотинка.

# 131
  • Мнения: 3 504
Janice_, това важи само на нашия филиал. Лично мое мнение е, че защото е в дълбоката провинция и нямат оборот иначе, но може да греша.

# 132
  • София
  • Мнения: 22 686
В Дъглас има -20, 25, 30% на някои неща, които има и в Лили, ДМ.
Поръчах четка на Аура и 2 молива, единият от които е точно на NL. Хубави са, вчера ги пробвах и не се размазаха, не лепнат, преливат се добре и са много наситени.

# 133
  • Мнения: 5 157
Аз последно си взех NL от нейния сайт. Поне знам че не са пипани и пробвани. Това ми е по-водещо от -40% отстъпка. На нейния сайт винаги има промоции и подаръци и като цяло под 15% скоро не съм виждала отстъпка. Над 60 лева доставката е безплатна. Имам доста нейни червила и течни и гилзи и моливи. Не са лоши.
Вторият вариант е точно както Кечър е написала в Дъглас. Simple Smile
Едит: точно видях в темата за кодовете че една дама подарява код за -20% за сайта на NL beauty.

# 134
  • Мнения: 6 906
На Аура са им супер лаковете за нокти, но видях, че в Дъглъс ги няма. Ще чакам март месец, в Лили 100% ще ги намалят пак.

Общи условия

Активация на акаунт