Подсветка на телевизор

  • 1 537
  • 6
  •   1
Отговори
  • Близо до гората...
  • Мнения: 508
Имаме проблем с гаранционен телевизор.
Много нерваномерна подсветка. Закупен е от Технополис преди няколко месеца.
Имаме ли право да го върнем?

# 1
  • Мнения: 820
Връщане може да има само след неуспешен ремонт. Някой чужди компании си взимат директно, но не вярвам случая да е такъв.

# 2
  • Близо до гората...
  • Мнения: 508
Телевизор HISENSE 50A7NQ 4K Ultra HD QLED SMART TV, VIDAA, 50.0 ", 126.0 см

# 3
  • Мнения: 820
Телевизор HISENSE 50A7NQ 4K Ultra HD QLED SMART TV, VIDAA, 50.0 ", 126.0 см
Hisense имат проблем с динамичната подсветка, доста често проблема е софтуерен. Може да проверите за ъпдейт или да се изключи динамичната подсветка. Не пречи и да го дадете на сервиза те да се занимават.

# 4
  • Мнения: 75 288
Предявяваш рекламация в магазина от където е закупен, като прилагаш касов бон.
Те го ремонтират и ти го връщат работещ.
Това е процедурата.
Връщане на парите чак след няколко ремонта.
Да го върнеш директно - не може, не това е целта на рекламацията и гаранцията на стоките.

# 5
  • Мнения: 1 056
някои магазини даже не искат да приемат за неравномерна подсветка, защото доста модели имат в малка или по-голяма степен. Бъдете настоятелни. С гаранцията и ако три пъти не го отремонтират  настоявайте за смяна - иначе КЗП.

# 6
  • Мнения: 3 271
Нашата дума е "осветяване", а "подсветка" се наложи преди години заради неграмотни, които четяха руските сайтове. Те не знаят добре нито руски, нито български.

Дали е равномерно осветяването най-добре се преценява на фон. От показаната картина аз не мога да преценя. На тъмна, в случая нощна картина не се прави оценка.

Общи условия

Активация на акаунт