Trendyol

  • 16 861
  • 267
  •   2
Отговори
# 195
  • Мнения: 8 908
Не знам защо така се получава. При мен е ок. Виж си номера на товарителницата и го провери в сайта на Еконт.

# 196
  • Мнения: 45
Не знам защо така се получава. При мен е ок. Виж си номера на товарителницата и го провери в сайта на Еконт.
Мерси

# 197
  • Мнения: 8 908
Днес ми пристигна първата поръчка от сайта. Това, което не ми хареса е, че бяха без оригиналната им кутия, а бяха сложени в оранжева на Трендиол. Не е чак такъв проблем, но все пак. Излезнаха ми 67 лв. Сестра ми каза, че е стар модел. Сигурно за това и цената е такава, и липсващата оригинална кутия. Но за тия пари са екстра. Доволна съм.

# 198
  • Мнения: 1 426
Ако не може да бъде получена пратката на адрес( получателят отсъства), ще я занесе ли куриерът в офис, за да се вземе оттам при първа възможност( напр. на следващия ден)?

# 199
  • Мнения: 8 908
С Еконт не. Ще трябва да я пренасочите и да заплатите такса - 3/4 лв.
Аз не знаех, че изпращат с Еконт и дадох домашен адрес. Цял ден чаках куриер и в 16 ч ми звънна, че адреса май е объркан. Каза, че ще я пренасочи за правилния и ще я получа на следващия ден. Попитах дали не може да я пренасочи до офис - така и така ще пренасочва и той каза, че до офис пренасочването се заплаща.

# 200
  • Мнения: 1 426
VaniaK, благодаря.

А дали мога в поръчката да дам директно адрес на офис на Еконт или задължително трябва да е до адрес на получателя?

# 201
  • Мнения: 8 908
Аз дадох, но чакам да видим. Не съм я получила още, за да кажа това дали работи.

# 202
  • Мнения: 2 097
На мен спиди ми донесе пратката, после и от там върнах

# 203
  • Мнения: 8 908
Спиди изпращат смс, че очакваш пратка и от там можеш да я пренасочиш до техен офис БЕЗПЛАТНО. Еконт искат такса.
Аз съм в майчинство и няма какъв друг адрес да дам. Преди давах служебния и все някой взимаше пратката. Сега искам/не искам, трябва да е личния. А с дете ми е трудно - дали ще яде и ще звънне куриера да слезна, дали ще спи, дали ще сме някъде далеч от вкъщи… ангажиращо е. За това обичам от офис да си взимам пратките, защото ходя, когато мога, а не стоя на педал да чакам куриера. Спиди поне имат предикт, а Еконт - ще получите пратка до 18 часа. И айдеее чакай цял ден и гадай кога ще дойде.
Сега маркирах на картата адреса на Еконт и да видим дали ще стане този номер 🤣 Уж с тях ще я изпратят. Ако е със Спиди, пренасочвам от предния ден и готово. Така мисля да процедирам със сайта.

# 204
  • Пловдив
  • Мнения: 2 247
Ако не може да бъде получена пратката на адрес( получателят отсъства), ще я занесе ли куриерът в офис, за да се вземе оттам при първа възможност( напр. на следващия ден)?
Да ,носят е . Първо ви звъни куриера и после я носи в  най-близкия офис,но си плащате такса.

# 205
  • БГ
  • Мнения: 1 411
Здравейте,
Защо се променя цената на артикулите след добавяне в кошницата ? Става по-висока? Първа поръчка ще ми е, но с тези по-високи цени в кошницата не мога да разбера къде бъркам .

# 206
  • Мнения: 8 908
Остъпката е обща, но пък над определена сума. Ако са повече артикули, се разпределя между тях. Виж дали си маркирала и купона. Сложно е за разгадаване.

Иначе пратката ми е в офис на Еконт. Бях си избрала офиса на Еконт като адрес - сложих там пинчето.
Между другото, много бърза доставка. Поръчах на 20.08, днес е в офиса на Еконт.

# 207
  • Пловдив
  • Мнения: 2 247
Остъпката е обща, но пък над определена сума. Ако са повече артикули, се разпределя между тях. Виж дали си маркирала и купона. Сложно е за разгадаване.

Иначе пратката ми е в офис на Еконт. Бях си избрала офиса на Еконт като адрес - сложих там пинчето.
Между другото, много бърза доставка. Поръчах на 20.08, днес е в офиса на Еконт.
Аз си поръчах раница. Дойде в срок обаче, с раницата трябваше да дойде и портмоне, а то липсваше. Ще чакам да споделите ,дали сте доволни от вашите неща.

# 208
  • Мнения: 8 908
Много неприятно. Възстановиха ли сумата или да изпратят ново портмоне?

Аз по-горе споделих, че съм доволна от Ню Баланс, които си поръчах. Сега това ми е втора поръчка и ще видим. Маааалко съм резервирана към сайта, защото тук в темата съм чела по-скоро оплаквания, но ще видим, де. Само да не ме зарибят, че ще стане лошо 🤣 Трябва вкъщи да направя сериозно освобождаване на място и чак тогава да поръчвам.

# 209
  • Мнения: 1 206
Няма да те зарибят,след 3-4 поръчки започват да изпращат кофти кодове и не си заслужава.Аз си изтрих приложението.

Общи условия

Активация на акаунт