Избор на телефон - 3 тема

  • 16 245
  • 473
  •   2
Отговори
# 60
  • Мнения: 3 088
Не , сгрешила съм и моя сега няма слот за карта памет . По важно ми е да има слотове за 2 сим карти тъй като едната е лична, а другата служебна . Ще погледна и хонора .

# 61
  • Мнения: 24 562
Те са 2 слота на галаксито, в тях можеш 2 карти общо да сложиш - или 2 сим, или 1 сим и една с памет. Не е на отделно място за памет. Но пък той мисля че поддържа есим също така че и това ти е опция ако държиш на 2 сим карти плюс и карта памет по същото време сложена.

# 62
  • Мнения: 460
Знам, че темата не е за това, но да споделя, че телефон, закупен от сайта ofisitebg, в гаранция е отказан да се ремонтира с абсурдно твърдение.
Аз си знам, че сайта не е от най-читавите, но това го потвърждава. Та имайте едно на ум.

# 63
  • Мнения: 1 068
колко пъти да пиша и в тази и предишната тема за тези сайтове allgsm, buybest и т.н.
Не че апарат купен от голяма верига и официалните сервизи нямат кусури. Но реагират по-добре при жалби и т.н.( пазят реномето).
Приемете, че купувате по-евтина стока от тези сайтове за сметка на гаранцията.
до Лимана - пускате жалба в КЗП с искане апарата да се провери в независим сервиз. Единствено ме притеснява да не му причинят нарочно някоя повреда за да може и другия сервиз да откаже гаранцията.

# 64
  • Мнения: 2 668
Има официален сервиз отговорен за гаранцията.

# 65
  • Мнения: 1 068
въпросът е дали е ходил в официален сервиз или гаражен? Но какъвто и да е случая може да се поиска независим сервиз и се изпраща апарата в друг сервиз за второ мнение, което после се препраща към КЗП - това е практика. Вече и КЗП трябва да си свършат работата де.

# 66
  • Мнения: 460
Аз, както съм написала, не оспорвам, че този сайт е много читав, но едно е да пишем, че не е много сигурен, друго-когато реално имам информация от първа ръка.

# 67
  • Мнения: 1 068
Лимана написал съм ви следващата стъпка с КЗП. Ако имате желание и ви се занимава

# 68
  • Мнения: 6 379
въпросът е дали е ходил в официален сервиз или гаражен? Но какъвто и да е случая може да се поиска независим сервиз и се изпраща апарата в друг сервиз за второ мнение, което после се препраща към КЗП - това е практика. Вече и КЗП трябва да си свършат работата де.
Пипа ли се телефонът от неоторизиран сервиз(такъв, който не е посочен от търговеца), тогава 100% гаранцията отпада. Само съдията в хода на делото може да разреши такова втори мнение(експертиза).

# 69
  • Мнения: 3 088
За мен купуването от сайтове и то точно на телефон е голяма простотия за мен . По - добре дай повече пари ама иди си го виж в магазина .

# 70
  • Somewhere far away
  • Мнения: 5 857
Изобщо не е простотия. Ако точно този телефон, който аз искам го няма в магазина, как точно да отида и да го видя?

# 71
  • Мадрид / София
  • Мнения: 7 077
Изобщо не е простотия. Ако точно този телефон, който аз искам го няма в магазина, как точно да отида и да го видя?
И аз съм на същото мнение. Когато се иска марка и модел на даден телефон и го няма вече по магазините, нямаш друга опция освен да прибегнеш до покупка от сайт. Моя съвет е преди да направите поръчката, потърсете мненията за дадения сайт в интернет. Ще ви спести някои главоболия.

# 72
  • Мнения: 460
За мен купуването от сайтове и то точно на телефон е голяма простотия за мен . По - добре дай повече пари ама иди си го виж в магазина .
И виждането във физически магазин по какъв начин ще ти гарантира по-голяма дълговечност на телефона и безпроблемно ползване?

# 73
  • Мнения: 1 068
може да го види във физически магазин на голяма верига или мобилен оператор и после да го поръча онлайн - ще има даже право на 14 дни отказ ( даже и да го погледне в ръка в някой малък магазин). А и да не стане като моя позната не го виждала, поръча го - после малък ми е. Но да го купи от техно верига или оператор.
За по-горния случай  чревоугодник е прав, дано отказа е от оторизиран сервиз. ако друг в някой гараж или мазе е пипал телефона - край

# 74
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 526
Понеже в последните десетина години всичките ни телефони вкъщи са Xiaomi, купувам само от официалния им сайт. Или от Амазон. Гаранционното им обслужване е безотказно, бързо и ефикасно. 2 телефона сме пращали на ремонт- първият беше отремонтиран, нещо софтуерно беше, куриерските бяха за тяхна сметка, всичко се случи за седмица; вторият не успяха да го ремонтират, върнаха ми парите след седмица и всичко приключи бързо и безболезнено.
Сестра ми си купи телефон от някакъв измислен сайт, уж с много хубави референции, уж с добър рейтинг. Половин година я мотаха да се разхожда на 40 км до сервиз, да оставя и взема телефона, 2 пъти неуспешно ремонтиран, после още месец чака да й върнат парите. Ами, мерси за такова обслужване.

Общи условия

Активация на акаунт