Отговори
# 105
  • Мнения: 5 079
Не съм чела цялата тема, но за търговски представител какво мислите? Вериги за бързо хранене, там обикновено има работа на различни смени, заплащането не е УАУ, но все е нещо? В някоя банка на гише, там рядко изискванията са високи, а работното време е нормално?

Не че искам да съм лош пророк, но е факт, че на местата където се работи на смени и с клиенти, нещата с графика хич не са гъвкави и трябва да се напасваш с още 100 човека, за да излезеш в почивка. За съжаление, в тези сектори наистина не се радват на деца.

# 106
  • По света и у нас
  • Мнения: 3 287
Офис мениджър ще е най-добре или нещо подобно.

# 107
  • Мнения: 23 991
Офис мениджър ще е най-добре или нещо подобно.

За офис мениджър винаги ще предпочетат някой с висше образование.

# 108
  • Мнения: 1 101
Не е задължително, но офис мениджърът обикновено е един, а това прави непланираните отсъствия още по-нежелани.

# 109
  • Мнения: 467
Само за шивашкото производство искат опит, за другите не искат.
За насищане на платки искат! Жената много искаше да ме прати и преговаряше със фирмата,но не ми се обадиха повече. И не само мен. Пратила е хора без опит,обаче отказват със това,че новите бавят процеса и нямат време да ги чакат да се учат. Това са обяснили от завода. Не се сещам сега за кой беше.
Е, сигурно някой ще ме упрекне, но ще се научиш по трудния начин да преувеличаваш и послъгват за стаж, за всичко. За всяка работа отделно св.

# 110
  • Мнения: 288
Като излъже, че има опит, ще я вземат на работа. Като разберат, че няма такъв, бързо ще й прекратят договора, който естествено ще е с изпитателен срок. Вариантът е голям работодател с много служители, за да има взаимозаменяемост.

# 111
  • По света и у нас
  • Мнения: 3 287
За да зареждаш офиса с консумативи и да прибираш разни документи по разни архиви и да пишеш на компютър не е нужно висше и ако има ден в, който да отсъстваш няма да се срути бизнеса въобще.
Даже може и откъщи да вдигаш телефона, ако и това ти е в длъжностната характеристика.

# 112
  • Мнения: 12 909
За да зареждаш офиса с консумативи и да прибираш разни документи по разни архиви и да пишеш на компютър не е нужно висше и ако има ден в, който да отсъстваш няма да се срути бизнеса въобще.
Даже може и откъщи да вдигаш телефона, ако и това ти е в длъжностната характеристика.
Само дето такива паразитни длъжности може да има останали само в държавната администрация..
Във фирмите се търсят хора с акъла си и с опита и тия "между другото" дейности рязко се размиват..

# 113
  • По света и у нас
  • Мнения: 3 287
Какво точно прави офис мениджъра из фирмите, което да изисква висше образование и което една жена на 45 с 20 години опит да не може да го върши?

# 114
  • Мнения: 467
Като излъже, че има опит, ще я вземат на работа. Като разберат, че няма такъв, бързо ще й прекратят договора, който естествено ще е с изпитателен срок. Вариантът е голям работодател с много служители, за да има взаимозаменяемост.
Малко да преувеличи,а и работата във фабрика е еднотипна, човек се учи за няколко дена. Ще каже че е работила някакво друго производство или ако е работила в миналото месец такава работа, да напише повечко.

# 115
  • Мнения: 23 991
Какво точно прави офис мениджъра из фирмите, което да изисква висше образование и което една жена на 45 с 20 години опит да не може да го върши?
В България повечето хора на тази възраст са с висше образование. Дори и чисто технически да може да извършва дейностите, другите кандидатстващи ще са с висше.

Офис мениджър е много общо, може да има някакви специфични изисквания за езици, софтуер, телефонна система, деловодство... В малките фирми често означава човек, който не само стои да отговаря на телефона и да прави кафета, но и води имейл кореспонденцията, изготвя поръчки, оферти, издава фактури и пр. В големите пък има много заети хора, на които само графика да им направиш и да знаеш къде са и кога са свободни и с какво да заети, да им приоритизираш дейностите, ангажиментите и пр., може да е трудно.

И като цяло офис-мениджърът трябва да си е в офиса.

# 116
  • По света и у нас
  • Мнения: 3 287
Ми не виждам какво толкова е сложното, трябва да си екстремно тъп да не можеш да работиш с телефонната система и компютър в днешно време и не мисля, че тя е толкова зле с интелекта. За 20 години все нещо е видяла на което да се е научила.

Нито е философия да направиш фактура - те се правят с натискане на един бутон вече.

Както и да е.

# 117
  • Мнения: 23 991
Визирах твърдението, че нямало да се срути бизнесът, ако отсъства и си е вкъщи. Никой не говори за срутване на бизнеса, ама след като работата ти е да правиш кафе и да пускаш фактури, няма как да си си вкъщи, ако няма кой да те замести.

# 118
  • Melmak
  • Мнения: 8 819
Много такива рецепционистки и офис мениджъри са с поне един английски.

Пробвала ли си за регистратор в болница?

# 119
  • Мнения: 7 157
За регистратор в болница медицинските сестри и завършилите Здравен мениджмънт са с предимство. Сега за санитарки искат средно и тези ,които нямат се записват в някаква дистанционна форма, защото вече няма и вечерни гимназии. Сега куцо, кьораво и сакато е поне бакалавър, та със средно, освен нещо неквалифицирано. Опитай чрез познати да намериш нещо.









Общи условия

Активация на акаунт