От Великобритания до България – превоз и закупуване на поръчките ни – 26

  • 7 113
  • 70
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 1 643
Ggbg обикновено звънят и питат за пин.

# 46
  • Мнения: 7 794
И Габиели звънят ако им искат пин.
Вариант е и да платите за посредническа услуга за покупка на уреда от тях (така те ще получат пин-а), но икономически си сметнете изгодно ли Ви е.

# 47
  • Мнения: 566
Предният път не ни звъннаха.
Всъщност, бяхме ние тези, които им звъняха за да им дадем ПИН-а.
Не успяхме да се свържем докато беше там куриера.
Свързахме се, когато си беше вече тръгнал и Дайсън вече ни бяха върнали парите.
Това де развива префи 8-9 месеца.
За това исках да разбера дали някой е поръчвал наскоро и нещата са протекли успешно с тези ПИН-ове.
 
Ggbg обикновено звънят и питат за пин.

Последна редакция: вт, 05 авг 2025, 13:41 от Anastacia

# 48
  • Sofia
  • Мнения: 16 379
И аз съм имала пратки с PIN (от Amazon) до адреса на GGBG в UK, които съм получавала без проблем.

# 49
  • Мнения: 566
А пин-а на момента, в който куриера е пред вратата ли го получавате или предварително?
И аз съм имала пратки с PIN (от Amazon) до адреса на GGBG в UK, които съм получавала без проблем.

# 50
  • Мнения: 6 369
Някой поръчвал ли е наскоро от английския Dyson?
По Коледа съпругът ми опита да поръча маша, но му изпратиха ПИН, който даде на куриера при доставката, пращайки му го в момента, в който куриерът беше на самата врата на GGBG.
Естествено, беше невъзможно за минути да координираме с GGBG и куриерът не го достави и ни върнаха парите.
Та, как точно да успеем да направим поръчка от там?
Преди години като сме поръчвали все още я нямаха тази процедура.
Ако някой се е справил вече, ще съм благодарна да споделите.
PIN кодът го пращат на телефона или по имейл? Защото, ако е SMS, тогава не виждам проблем.  Никога не пиша моя телефонен номер, а този на превозвача.

# 51
  • Мнения: 566
По имейл са го изпратили предния път на съпруга ми.
Сега дори се опитвам да се свържа с GGBG и да попитам, но цял ден не успявам да се свържа с тях.
Не мога да си представя наистина как точно ще стане тази комуникация с даването на ПИН-а в рамките на няколко минути…
Някой поръчвал ли е наскоро от английския Dyson?
По Коледа съпругът ми опита да поръча маша, но му изпратиха ПИН, който даде на куриера при доставката, пращайки му го в момента, в който куриерът беше на самата врата на GGBG.
Естествено, беше невъзможно за минути да координираме с GGBG и куриерът не го достави и ни върнаха парите.
Та, как точно да успеем да направим поръчка от там?
Преди години като сме поръчвали все още я нямаха тази процедура.
Ако някой се е справил вече, ще съм благодарна да споделите.
PIN кодът го пращат на телефона или по имейл? Защото, ако е SMS, тогава не виждам проблем.  Никога не пиша моя телефонен номер, а този на превозвача.

# 52
  • Sofia
  • Мнения: 16 379
Доколкото имам спомен, предварително им звънях, за да ги уведомя, че ще получат пратка с PIN. След това лесно се разбрахме – след като вече бяха наясно да очакват такъв тип пратка.
На английския номер звъннах, естествено.

# 53
  • Мнения: 566
Аз днес така и не успях да се свържа с GGBG и да попитам как стоят нещата.
Опитах с Габиели и се чухме 2 пъти, стори ми се доста по-лесна комуникацията с тях и направих акаунт и поръчах от Дайсън.
Надявам се да се получат нещата и да няма драми.
С Габиели не съм поръчвала до сега, но определено първото ми впечатление беше много позитивно.

# 54
  • София
  • Мнения: 11 009
Записвам се да ви следя, чакам и аз злополучния курс 1432, дано го доставят по-бързо.

# 55
  • Мнения: 229
Записвам се да ви следя, чакам и аз злополучния курс 1432, дано го доставят по-бързо.
Наскоро говорили ли сте с тях? Какво ви казват

# 56
  • Мнения: 5 458
Уж всеки момент чакат освобождаване, но това го казват от 2 месеца насам Grinning

Там е зимното яке на детето за идния сезон и се чудя да поръчвам ли ново, или ще дойде до ноември. Отписала съм го, рисковете на пазаруването от чужбина, ще почакам още малко просто. Обичайно винаги от намаленията поръчвам за следващия сезон, но ще преживея да направя изключение.

# 57
  • Мнения: 824
Няма никаква информация вече за този курс, поне в началото от време на време някой се включваше с малко детайли.
Изпратиха ми, че има група във ФБ по случая, но аз нямам регистрация там, а не мисля да си правя заради ГГБГ. https://www.facebook.com/groups/1284985246527234/posts/1284990133193412

# 58
  • София
  • Мнения: 11 009
На мен ми казаха, че почти са готови с освобождаването, но такава ми е информацията в последните 2-3 месеца. Дано най-накрая да дойде...
Добре, че двете неща вътре не са и спешни, иначе и аз често поръчвам храна от Амазон, не ми се мисли, какво се е случило с всичката храна в този курс.

# 59
  • Мнения: 284
Здравейте стана септември вече нямали някои новини нещо ново?

Нещата в моята поръчка вече са стари има нови модели а най вероятно и батериите им са заминали от стоене ? Ако имате новини моля споделете

Общи условия

Активация на акаунт