СЕДМОКЛАСНИЦИ 2024/2025 - Тема 9 - Наближава заветната цел - 100 точки по МАТ и по БЕЛ

  • 30 832
  • 780
  •   1
Отговори
# 600
  • София
  • Мнения: 16 339
Нищо хуманитарно няма в езиковите гимназии. ООП е еднква навсякъде - във всички видове училища се учи едно и също, с един и същи хорариум. Профилираната подготовка също е еднаква навсякъде - една и съща учебна програма и, при 4 профила, еднакъв брой часове. Разликата, само в първи гимназиален етап, идва от часовете ИУЧ и ФУЧ - за какво ги използва конкретното училище. Във всички ЕГ има математически профили и обикновено са след най-популярните. Както и в СМГ можеш да учиш хуманитарен профил като 3-ти и 4-ти профилиращ предмет. А и науките не се делят на математически и всички останали. Има природни науки, обществени науки, чужди езици, предприемачество ... Никой от тях не е хуманитарен.
А МОН не бълва хуманитарни паралелки, всяко училище си формира и предлага паралелките. Има целеви стойности за STEM специалности, има указания, но МОН не може да задължи никое училище да направи математически паралелки, ако няма необходимите учители.

# 601
  • София
  • Мнения: 955
Паралелки "Обществени науки" в 22-ро с профилиращи предмети История и Философия.
Паралелки "Хуманитарен" в 22-ро с профилиращи предмети БЕЛ и Философия.

За мен и двата варианта са хуманитарни.

# 602
  • София
  • Мнения: 16 339
В тази конкретна хипотеза, да.

# 603
  • Мнения: 2 283
Sanaka, завъртяли са обществените науки и тях около бел, история и философия не само в това училище.

Обаче то и информационните технологии и математическите в СМГ се въртят около една ос Simple Smile И ако решим да ги делим на принципа на гимназиста - "разказвателни" и "неразказвателни" - пак "математическите" излизат в повече Simple Smile Това в рамката на шегата... не отварям дискусия.

Другаде трябва да е реформата... но нито има кой да я направи, нито с какво.

# 604
  • София
  • Мнения: 16 339
Няма бел в обществените науки - или география и история, или история и философия. Но освен него има още редица профили, в които няма нищо хуманитарно.

# 605
  • София
  • Мнения: 505
Този министър не искам и да го коментирам даже, ...
Министрите се сменят бързо, всеки с поразиите си или нищоправене, надолу структурата остава непокътната барабар с табиетите си и мурафетите.
Даниел Вълчев беше последния приличен. По негово време имаше надежда, че с влизането в ЕС ще влезем в пътя правилен. Оказа се, че всички правила могат да бъдат заобиколени от находчиви чиновници, всички пари могат да бъдат усвоени, всички проекти - отчетени с набързо спретнато сайтче, на което се публикуват снимки с големци до евро-байрака. 
А който иска прилично образование, намира начин, въпреки системата.

# 606
  • Мнения: 7
Следя темите обстойно и съответно отговарям на всичките си възникнали въпроси Simple Smile Сега зацепвам, че поради това неписане явно няма да се доредя до затворената група с тестовет, тъй като ми липсват задължителните  постове в последните три  теми ...

# 607
  • Мнения: 525
Следя темите обстойно и съответно отговарям на всичките си възникнали въпроси Simple Smile Сега зацепвам, че поради това неписане явно няма да се доредя до затворената група с тестовет, тъй като ми липсват задължителните  постове в последните три  теми ...


Ами преценете дали изобщо бихте използвали магериалите качени в тази поща.
Аз лично съм накупила толкова помагала, отделно от тези, които искаха учителите по МАТ и БЕЛ, че изобщо не виждам необходимост и време кога да свалям и още, и още тестове.
Отказах се и от ПИ на различните школи, защото за мен това не е опция. Достатъчни са му тези, които си прави при неговите учители и магурите от предходните години, а и време няма много вече. Какавото научил научил, сега само преговаря, чисти грешки и затвърждава.
Ако искате някой ПИ от школа, предполагам винаги  може някой да ви прати на мейл.

# 608
  • Мнения: 2 124
Аз пък пиша редовно последните няколко теми. Колко е полезно е друг въпрос:))
Но достъп въобще не ми трябва и не искам. Толкова помагала имам, че ще е чудо, ако ги изреши до изпитите.

# 609
  • Мнения: 845
А аз пък съм разпечатвала какво ли не, скоро ги преглеждах и се оказа, че половината от материалите нямат отговори или решения. За мен са безполезни в този случай, защото не мога да ги проверя. Изчистих половината и с останалите тестове не знам дали ще може да се справи във времето, което има до 20.06. А си казвах, че няма да се престаравам втория път, ама не ми се получи.

# 610
  • Мнения: 13 059
Едни карти с цитати за 6 клас дебна. Друго и на мен не ми трябва. Имам всички издадени помагала. И без това работи със скоростта на разярен градински охлюв.

# 611
  • Мнения: 2 718
Представих си как изглежда разярен градински охлюв и още се хиля. Моята пък бързак и накрая всичко свършено като кучето на нивата

# 612
  • София
  • Мнения: 3 944
Може да няма нищо хуманитарно в езиковите, на като профилът ти е БЕЛ/история/философия, как да го наречем?
Извинете ме ако ползвам грешната дума.

# 613
  • София
  • Мнения: 16 339
Ако си си избрал такива профилиращи предмети в 10-ти клас, ще го наречем хуманитарен. Наред с основния езиков профил. Но това можеш да го направиш и във всяко друго училище, включително СМГ. Това, че някой си е избрал такива профилиращи предмети, не прави училището хуманитарно.

# 614
  • София
  • Мнения: 3 944
Не ми се спори.
В ексела да описани като хуманитарни/езикови/природни науки.
За това говоря.
Хуманитарна паралелка или хуманитарна гимназия, все същото е.

Исках да кажа нещо съвсем друго на родителите, които сега имат седмокласници: почти няма избор за деца, справящи се с математиката и физиката.

Общи условия

Активация на акаунт