Пазаруване от Н&М - тема 71

  • 37 782
  • 500
  •   1
Отговори
# 495
  • Мнения: 1 972
В мол София имаше намаления днес. Ама за пръв път абсолютно нищо да не взема. Стори ми се ужасно скъпо дори с намалението.

# 496
  • Мнения: 61 674
И аз в два магазина скоро ходих. Такава скъпотия не е било. И нищо намалено да не ми хване окото. Толкова обрано.

# 497
  • Мнения: 678
Наистина са вдигнали цените, отдавна не бях пазарувала. Исках да взема комплект стъклени играчки за коледна украса - за подаръци, но спрямо миналата година са с 5лв отгоре и се отказах. Все пак се отчетох с 3 пижамки за детето.

# 498
  • Мнения: 384

Мисля, че това е добър знак за лудост от моя страна, че отново се навивам да поръчвам... иначе нямам видимост за никакви мои онлайн поръчки до сега, а имам доооста доста направени, само покупките ми в магазина са видими и всеки път след като изляза от приложението ме разлогва и не ми приема данните и само сменям ли сменям пароли, преди няколко дни питах има ли други с този проблем, но отговор не видях...

# 499
  • Мнения: 80

Мисля, че това е добър знак за лудост от моя страна, че отново се навивам да поръчвам... иначе нямам видимост за никакви мои онлайн поръчки до сега, а имам доооста доста направени, само покупките ми в магазина са видими и всеки път след като изляза от приложението ме разлогва и не ми приема данните и само сменям ли сменям пароли, преди няколко дни питах има ли други с този проблем, но отговор не видях...
Здравейте, аз преди доста време писах за този проблем.Имах два профила от които поръчвам от години.В момента са по същия начин като вас-неизползваеми.И на двата имах ваучери от върнати дрехи и бях плюс ниво.Звънях,писах им-отговориха ми че било глобален проблем.Накрая просто си направих трети и се надявам да не стане пак така....

# 500
  • Мнения: 384
Аз успявам да си вляза в профила, след като съм си сменила паролата, но изляза ли от приложението, отново се почва, с неправилната парола или мейл и пак след като сменя парола успявам да вляза да разгледам и после пак съм разлогната и пак сменям пароли до откат... ще им пиша мейл, дано е нещо временно и наистина глобално, че не искам нова регистрация, защото искам да си проследявам стари покупки. Трих и инсталирах приложението, но промяна нямаше...

Общи условия

Активация на акаунт