Пазаруване от Amazon- тема № 109

  • 45 743
  • 579
  •   12
Отговори
# 525
  • Мнения: 183
Е, не това с използвания сешоар и косите ме втрещи. Амазон ще излезе по-зле от емаг! Grinning

# 526
  • Мнения: 7 805
Всяко едно писане остава следа в акаунта. Въпреки че с лека ръка Ви казват да хвърлите, след определен брой пъти може да се окажете със забрана за пазаруване от акаунта,  при все че грешката е тяхна, а не Ваша.
Когато пишете, може да получите и частична компенсация за неудобството. Това също се отразява.
Аз лично предпочитам да не пиша на CS и да минимизирам добрите им жестове.
В случая има опция да се генерира връщане автоматично. И това се отразява, ама да се пише на CS е по-зле, защото в желанието си да Ви удовлетворят Ви правят мечешка услуга.

# 527
  • Мнения: 6 003
Аз също получих един робот "like new" ползван, с косми и яко прах в контейнера, ожулен, мръсен, омазан с нещо, много лошо състояние. Опаковката беше прилична. Точно днес го пратих със Спиди обратно, то ме беше гнус даже да го разгледам детайлно.
По-скоро отговаряше на състояние "acceptable", отколкото на "като нов".
Дойде онзи ден, сутринта го върнах.

# 528
  • Сф
  • Мнения: 5 493
Съвсем наскоро получих стилизираща четка в състояние нова, от склада. Пристигна в оригиналната опаковка, но едната от приставките беше ползвана (имаше коси по нея). Изпратих снимка и отговора беше да я хвърля и ми възстановиха парите.
Така, че аз бих писала или в чат-а или на е-мейл.

И аз получих миналата седмица същата четка от склада, не помня в какво състояние беше описана, но дойде в много лоша кутия, с пръснати части. Явно е била пробвана, нямаше косми по нея. Пробвах се да се навия с нея, голямо скубане падна, не успях. Трябва да изгледам няколко клипчета, че не ми се получава

# 529
  • Мнения: 6 371
Всяко едно писане остава следа в акаунта. Въпреки че с лека ръка Ви казват да хвърлите, след определен брой пъти може да се окажете със забрана за пазаруване от акаунта,  при все че грешката е тяхна, а не Ваша.
Когато пишете, може да получите и частична компенсация за неудобството. Това също се отразява.
Аз лично предпочитам да не пиша на CS и да минимизирам добрите им жестове.
В случая има опция да се генерира връщане автоматично. И това се отразява, ама да се пише на CS е по-зле, защото в желанието си да Ви удовлетворят Ви правят мечешка услуга.
Колко пъти, защото явно знаеш? Да си направя сметка колко бройки ми остават.

Забелязал съм, че често хората създават правила, които не ги пише. Можеха да кажат да го върне и тогава да ѝ върнат парите, нали?! Amazon са решили да го задържи и да върнат парите. КОИ сме ние да решаваме друго?

# 530
  • Мнения: 4 289
Тази забрана не се налага от човек в Амазон, системата е настроена при определен брой ситуации да се активират рестрикции.

# 531
  • Мнения: 1 082
Аз писах за абсолютно нов сешоар не от склада ,за първи път получавам нещо ползвано закупено за ново, иначе от склада вече не мисля, че си заслужава изобщо да се поръчва късмета да е ново нещо вече клони към 0.

# 532
  • Мнения: 4 289
Аз поръчах от склада една въртяща четка препоръчана тук в състояние много добра, ами дойде си чисто нова.

Последна редакция: ср, 17 сеп 2025, 15:41 от Ze-ze

# 533
  • Варна
  • Мнения: 7 079
Тази забрана не се налага от човек в Амазон, системата е настроена при определен брой ситуации да се активират рестрикции.
Какъв е източника на тази информация?
Пазарувам от амазон от 15-16  години. Писала съм, по телефона сме говорили за всичко което е трябвало да бъде уточнено или разяснено.
Само последната седмица сме разменили поне 15тина мейла по три казуса.
Първия - сума на артикулите в покупка различна от тотала с 5 Е. И те не знаеха защо, пърнаха ми разликата разбира се.
Поръчан двоен комплект чаршафи - получен единичен. Видях едва когато реших да го ползвам и разопаковах - естествено, че ще пиша, минали са 30те дни за връщане.
и странния за мен - една етажерка, продавач Амазон, доставя се до България, показва, че е с безплатна доставка и на следваща стъпка - надпис, че не може да се достави до адреса. Съседния цвят на същия артикул няма проблем. Когато нещо не се доставя до избрания адрес това се вижда още при разглеждане на продукта. Ето с това се борим сега...
Не виждам проблеми с използването на опциите за връзка с центъра за обслужване на клиенти Не съм чела всико по хелповете ... за това ми е интересно - от къде тази информация за рестрикции.

# 534
  • Сф
  • Мнения: 5 493
При мен е от личен опит. Акаунт, който имах от 10+ години, последните години рядко поръчвах, и все имаше проблеми- изпратен грешен размер на яке, дефектна стока, последно върнах една Алекса, защото ми бяха свързали акаунта с немската версия, а не с английската. От случая с Алекса не бях поръчвала 3-4 месеца, когато исках да пусна нова поръчка и се оказа, че автоматично ми ги канселират и са ми наложили ограничение. Не ми обясниха защо, направих си нов акаунт. Явно има някакви системи, които засичат, ако връщаш често или има казуси (дори не и по твоя вина).

# 535
  • Мнения: 1 424
Ще опитам, благодаря. Ще пиша след това
Успях да направя поръчка, получих даже имейл, с който ме уведомяват, че вече мога да поръчвам. Обаче като ви чета почвам да съжалявам. Поръчах кейс за телефон за 60+ лева и сега, ако дойде ползван? Хич не ми се занимава с глупости. Дано всичко да е наред.

# 536
  • Варна
  • Мнения: 7 079
Ще опитам, благодаря. Ще пиша след това
Успях да направя поръчка, получих даже имейл, с който ме уведомяват, че вече мога да поръчвам. Обаче като ви чета почвам да съжалявам. Поръчах кейс за телефон за 60+ лева и сега, ако дойде ползван? Хич не ми се занимава с глупости. Дано всичко да е наред.
Ако не е от склада, няма как да дойде ползван.

# 537
  • Мнения: 1 424
Ще опитам, благодаря. Ще пиша след това
Успях да направя поръчка, получих даже имейл, с който ме уведомяват, че вече мога да поръчвам. Обаче като ви чета почвам да съжалявам. Поръчах кейс за телефон за 60+ лева и сега, ако дойде ползван? Хич не ми се занимава с глупости. Дано всичко да е наред.
Ако не е от склада, няма как да дойде ползван.
Може ли да погледнете: https://www.amazon.de/-/en/gp/aw/d/B0DKDWYCWB?ref=ppx_pt2_mob_b_prod_image
За първи път поръчвам:blush:

# 538
  • София
  • Мнения: 3 401
Пазарували сте от китайски търговец. Вероятно сте платила 10 евро транспортни, затова казвате 60+ лева. Нов сте поръчала.

# 539
  • Мнения: 4 352
Добре де,такива кексове няма ли в Тему,Али...

Общи условия

Активация на акаунт