Отношението на служителите в Zara.

  • 2 840
  • 43
  •   1
Отговори
# 30
  • някъде под слънцето...
  • Мнения: 7 355
"Клиентът винаги има право".
Не е точно така
Преди години , когато работех в с клиени в сферата на финансови продукти,
една дама ми пусна  перасонална рекламация, защото
то според нея съм гледала лошо  съпруга и  Wink . Друг пък, който не премина  необходимя скоринг и не поюучи кредитната карта, ме прати  на майната ми,   когато му благодарих и пожелах приятен ден ,  също пусна рекламация, че не съм била искрена в пожеланието за хубав ден .
Шефът се посмя  доста с горепосочените  и не  само  тези, рекламации от хпра, кото си мислят , че клиента винаги има право.

"Инересни" мнения  за  обслужването в Zara прочетох
Говорим за Zara, не за бутик.Девойките , младежите  на са там за да ви консултират какво да си купите , а да подреждат и сгъват дрехите.Вече  навсякъде  касите са предимно за връщане, а плащенето е на автоматични каси, където сам се таксуваш и слагаш покупките  или не в торба
Колко магазина на Zara има в София
Случвало ми се е, за определен артилул, от лимитираните , които примерноо се зареждат по една или две бройки  само в няколко магазина .Хората са го измислили Търся в сайта говорим за  близо 100 магазина  в  ашата околия Wink  ,  намирам къде има наличност и отивам .Случвало се е дори  да не са излижени в съответния магазин, питам девойките(младежите) и   ми изнасят желания номер. Ако го купя, оникновено се актуализира и излиза, че вече няма наличност.

Последна редакция: пн, 23 юни 2025, 13:23 от sl

# 31
  • Мнения: 4 988
Каси на самообслужване май има само в София.

Аз вече нищо не питам, защото не ми се общува с криви хора, които не знаят защо са на работа. Последно получих много офкания, че не искам да купя скъсано сако, а трябваше да ми намерят здраво.

Имайте по-високи изисквания за обслужване, ако ще и в кварталната кръчма да сте.

# 32
  • Мнения: 17 853
Няма начин да говориш с трима души в един магазин и всичките да са задници и да ти се репчат на теб, кроткият и търсещ съдействие клиент.

# 33
  • Мнения: 2 833

Имайте по-високи изисквания за обслужване, ако ще и в кварталната кръчма да сте.
Напълно съгласна! Може би греша, но като чета дискусията ми се чини, че не иде реч за високи изисквания, защото така е редно и доброто отношение трябва да е взаимно, а за рентиерката, дето отдава имоти и не яде макарони с майонеза, ‘щото са храна за  прУстулюдийетУ.

# 34
  • Мнения: 466
Тя търси размери, нормално. Кого да пита? Много ясно че служителките.

# 35
  • Мнения: 27 193
Нормално за нашите ширини. Точно се връщам от Джъмбо, трябват ми някои дребни неща и за сезонно ползване.
Питах 3-ма служителя за едно и също нещо и получих 3 различни отговора. Знам, че не им плащат много, но ги мързи да гледат дори, не да ми обяснят къде се намират дъждобраните. Не очаквам високо обслужване, но поне да знаят базови неща за магазина в който работят. В моловете е същото.  Миналката седмица в Парадайс, служителката в Берьозка беше толкова груба, че чак детето се притесни защо тази лейди е сърдита. А не продават евтино и малко добър сървиз няма да е излишен.

# 36
  • Мнения: 2 833
Точно! Те не знаят кое точно къде се намира. Както писах вече, котка да се окоти в Зара не може да си намери котенцата. На клиента му се полага добро обслужване и отговор на въпросите. Цялото питане и хода на дискусията говорят за един конфликтен клиент. С това впечатление оставам. Такива трябва да ги изтърпиш просто, ама на нея не са ѝ се паднали няколко търпеливи и за това управител е викала. И аз съм викала управител, но не защото не са могли да ми кажат къде стои нещото. Това пък да отидеш на дамската каса с мъжките неща и да чакаш да ти кажат къде стоят и да имаш 4 неща, за които искаш нещо да питаш хич няма да го коментирам. Нищо лично към авторката. Имаш право на добро обслужване без значение колко арогантно се държиш.

# 37
  • Мнения: 10 994
В сайта пише аккво налични размери има в магазините , ако не са били изложени трябва да ги търсят в склада .  Била съм в  Зара в доста държави навсякъде е така , мен лично това няма да ме спре да пазарувам от тях . 🤣

# 38
  • Down south
  • Мнения: 9 225
Добре де, тези работещите в този магазин, нямат ли комуникация помежду си? Мисълта ми е, едната казва в "слушалката" на съответната, че има клиент, нуждаещ се от помощ и това е.

# 39
  • Мнения: 2 141
Не бих си купила нищо от магазин с подобно обслужване.
В повечето магазини на други марки служителите са даже прекалено любезни и сами предлагат да проверят в системата дали имат налични модели от даден номер или в кой друг магазин от веригата им го има. Говоря за Варна. В София може би има повече недостиг на кадри и затова да си позволяват отношение с "офф", "питайте друг" и т.н. Недопустимо е продавач-консултант, където и да е, да се държи така.

# 40
  • Мнения: 2 833
Във Варна в Reserved също не са най-любезните (освен мъжа). Зимата купих едно яке, което по етикет беше една цена, а в системата друга. Законово стоката се продава на цена съгласно етикет. Жената, която се представи за мениджър издърпа якето от ръцете ми, взе черен маркер и зачерни цената, след което служителката на касата ехидно ми отговори, че нямам какво да направя. Такива като мене много били подавали жалби в КЗП и нищо не можело да се докаже. Та тъй.

# 41
  • Мнения: 350
1. Напишете отзив в гугъл, тук никой не търси информация за магазините на Зара, а и няма да се налага да четете безумни коментари от юзъри, които във всяка нова тема пишат нападки към автора, без значение за какво се отнася.
2. По темата: Моята конспиративна теория е, че нарочно наемат хора, които нямат естествена наклонност към отзивчиво и любезно отношение към непознати, за да пренасочват продажбите към онлайн магазина. На такива бизнеси би им било най-добре да нямат никакви физически локации- да не плащат наеми, заплати, осигуровки и т.н.

# 42
  • Мнения: 17 853
По закон мисля, че е на по-ниската цена, която е видял клиентът, не по етикет. Точно от Reserved купих сегашното ми байкърско яке, по етикет 50, на касата излиза 25.
За ехидни служители, дето драскат етикетите, един сигнал до ръководството им да си прегледа камерите и бързо ще им се скрие усмивчицата. Ако пък успее клиентът и да снима, усмивчиците ще се изпарят още по-бързо.

# 43
  • Мнения: 37 261
Достатъчно по темата, заключвам.

Общи условия

Активация на акаунт