Седмокласна изпитна тема -23.06-29.06 В чакане на изпитните резултати, майки сипят заклинания чудати

  • 89 036
  • 1 852
  •   1
Отговори
# 1 335
  • София
  • Мнения: 16 197
При добре съставен изпит, кривата трябва да е като камбана. Много сме далече от това в наше село.


Червената линия показва нормално разпределение. Нашето разпределение не е показано дори и като пример за ненормално такова. Joy

Последна редакция: сб, 28 юни 2025, 11:02 от sanaka

# 1 336
  • Мнения: 2 411
При добре съставен изпит, кривата трябва да е като камбана. Много сме далече от това в наше село.
За жалост и по двата предмета. Не знам какво да мисля, но все повече клоня към разсъжденията на Mur

# 1 337
  • Пловдив
  • Мнения: 3 557
РУО изпращат във всяко училище списък с точките на учениците им. В Школо се нанасят или от всеки класен ръководител, или от системен администратор.

# 1 338
  • Бургас, България
  • Мнения: 32
Миналата година за Бургас 10 деца са имали 100 точки по Математика и 3 деца по БЕЛ. Тази година само от едно училище има 19 деца с пълните 100 точки по Математика и 1 по БЕЛ.

# 1 339
  • Мнения: 1 106
При добре съставен изпит, кривата трябва да е като камбана. Много сме далече от това в наше село.


Червената линия показва нормално разпределение.
А ако добавим към добре направеният изпит и добра образователна система камбаната трябва да е изнесена надясно Wink. Като зелената, но в дясната страна на координатната система, а не в лявата

# 1 340
  • Мнения: 75 366
При добре съставен изпит, кривата трябва да е като камбана. Много сме далече от това в наше село.


Червената линия показва нормално разпределение. Нашето разпределение не е показано дори и като пример за ненормално такова. Joy

Ама вие за София ли само говорите
Не съм разбрала..
В страната може и да е ок кривата?

# 1 341
  • Мнения: 352
При добре съставен изпит, кривата трябва да е като камбана. Много сме далече от това в наше село.
За жалост и по двата предмета. Не знам какво да мисля, но все повече клоня към разсъжденията на Mur
А какво точно се има предвид относно оценяването на задача 21а?

# 1 342
  • Мнения: 2 411
Не визирам конкретния коментар и задача, а насоката.

# 1 343
  • София
  • Мнения: 16 197
Тета, едва ли ще е много по-различно за страната.

# 1 344
  • Мнения: 1 194
То пак е камбана, поне по БЕЛ, но изкривена в дясно, вероятно заради по-лесния тест. Обаче по мат. няма как този пик в края да се обясни с лесни задачи, защото ако е така, графиката би била сходна с тази по БЕЛ, поне в дясно. От лявата половина на графиката ясно се вижда, че двата предмета имат различна трудност за големи групи, съответно повече деца се справят с БЕЛ на задаволително ниво.

# 1 345
  • Мнения: 205
При добре съставен изпит, кривата трябва да е като камбана. Много сме далече от това в наше село.
За жалост и по двата предмета. Не знам какво да мисля, но все повече клоня към разсъжденията на Mur
А какво точно се има предвид относно оценяването на задача 21а?

Разлагането трябваше да е на множители на първа степен, т.е. да изгледа (х-1)(х+1)(х+1)(х+1), но заради грешно зададено ОТ, вместо НА, се приеха всякакви вариации на разлагането, стига множителите да са от първа степен.

# 1 346
  • Мнения: 2 411
Тета, едва ли ще е много по-различно за страната.

Не съм сигурна. Ще се радвам да може да проверим скоро тази гледна точка Wink

# 1 347
  • София
  • Мнения: 16 197
Изобщо не е камбана по БЕЛ, а нарастваща линия от ниски към високи резултати с рязък спад в края.

# 1 348
  • Мнения: 75 366
Тета, едва ли ще е много по-различно за страната.

А според мен ще е.

# 1 349
  • Мнения: 2 411
Скрит текст:
При добре съставен изпит, кривата трябва да е като камбана. Много сме далече от това в наше село.
За жалост и по двата предмета. Не знам какво да мисля, но все повече клоня към разсъжденията на Mur
А какво точно се има предвид относно оценяването на задача 21а?

Разлагането трябваше да е на множители на първа степен, т.е. да изгледа (х-1)(х+1)(х+1)(х+1), но заради грешно зададено ОТ, вместо НА, се приеха всякакви вариации на разлагането, стига множителите да са от първа степен.

Как би следвало да тълкувам това? Задачата е грешна, грешно е прочетена и разбрана или друго?
Само допълвам, че нито съм си правила труда да чета, нито да решавам нито една задача.

Общи условия

Активация на акаунт