Наборът се представи прилично, дори малко над очакваните резултати, но към момента има една единствена желана паралелка, която според миналогодишните балове изглежда недостижима. Виж, ако нивото падне до 2023, има шанс. Други желания към момента няма, но за сметка на това, много категорично заяви, какво не иска - никакви компютри, никакви предмети на чужд език, никакъв испански, френски, италиански, минимум биология и химия, никакви момичешки паралелки, никакви момчешки паралелки и като добавя и моите изисквания за локация и тя стана мисия невъзможна 😂
За съжаление нямам никакви впечатления от паралелките с английски, а само с немски, тъй като дъщеря ми не е много общителна, а не познавам и родители с деца с английски от това училище.
Предмети на немски не изучаваха, но самият немски се учи доста сериозно. Класната на дъщеря ми (Надежда Тачева) е изключителен преподавател и човек. В 9. клас имаха и нейтив по немски, друг е въпросът колко са си говорили с нея на немски

Ако детето Ви не си пада по френски, испански или италиански, много вероятно е нордическите езици да му допаднат. Скандинавските езици са доста по-лесни от немския (особено граматиката), но имат специфично произношение. Мога да Ви посъветвам следното – ако се чудите за втория език, нека детето да си пусне няколко клипчета на норвежки, датски и шведски и да прецени кой му харесва най-много. Аз така направих с дъщеря ми за датски и норвежки, тя си хареса повече норвежкия и писахме норвежката паралелка преди датската.
Дворът наистина не е голям, но това не пречи на момчетата да играят футбол. Момичетата играят волейбол и баскетбол. В салона също се играе волейбол и баскетбол.
Класовете определено не са „момичешки“, но все пак момичетата са повече. В девети и десети клас всички разказвателни си се учат достатъчно сериозно. С часовете по български и математика (особено по математика) е като навсякъде – не достигат, та сериозните занимания вкъщи са неизбежни, ако се борите за оценка 5 и нагоре.
Не ми харесва това, че извънкласните занимания са почти никакви, като се изключат двете големи екскурзии в западна Европа след девети и десети клас. Това контрастира с извънкласните дейности в елитните училища. Днес, например, покрай кандидатстването на малката ми дъщеря, си говорихме с една учителка от 32 СУИЧЕ – ами, тя ни зарина с информация. Какво ли няма там, включително екскурзии по „Еразъм“. На тия деца кога им остава време за учене...