Седмокласна изпитна тема -23.06-29.06 В чакане на изпитните резултати, майки сипят заклинания чудати

  • 90 554
  • 1 852
  •   1
Отговори
# 1 575
  • Мнения: 2 590
Средният резултат на СМГ и НПМГ по мат не е 100, така че много от стотиците са на простосмъртни деца. И много от тези със сто няма да отидат в математическа гимназия

# 1 576
  • Мнения: 2 412
Не мисля, че всичките тези деца със 100 т по мат искат непременно математическа паралелка в МГ. Ще се разпределят по всякакви гимназии. Със сигурност доста деца ще изберат АК и ЕГ.
Аз имам и друга хипотеза. Ако тези деца са кандидатствали и вече са приети в АК, дали няма да направят избор към МГ и ЕГ...  интересна е тази година. Как така ни се падна Joy

# 1 577
  • Мнения: 1
Здравейте!
След резултатите от НВО по БЕЛ и математика тази година сме в шок — и не само ние.
Дете, което цяла година е било стабилно, работещо, с добри контролни и отлично разбиране по двата предмета… с много добри пробни матури ...изведнъж изкарва необяснимо ниски точки и по БЕЛ, и по математика.

Разбира се, знаем, че не всички се справят еднакво в изпитна обстановка. Но тук усещането е различно — все по-често се появяват  сигнали, че нещо не съвпада.
Реалните знания и получените точки не се припокриват.

Има ли шанс да е техническа грешка? Грешен ключ? Алгоритъм, който не оценява коректно? Нещо да се е объркало при проверката?

 Не търся конфронтация, а искаме яснота. Защото залогът е висок – не просто оценки, а бъдещето на децата ни.

Има ли и  при вас  съмнение?
Колкото повече се съберем с подобни случаи, толкова по-силен ще е сигналът, че  трябва  проверка.

Нещо сбъркано има в оценяването. Тази ненормална крива на резултатите по мат, за която няма логично обяснение?!

# 1 578
  • Мнения: 105


Това за математика ли е?

Още статистика за София, Не е нормално това, включително при условие, че наборът е по-малък
Дано децата със 100 точки успят да си намерят подходящите училища

# 1 579
  • Мнения: 2 412
Не, нямам съмнения. Детето ми си калкулира резултата с точност до една точка и половина. Имам по-скоро други съмнения, но няма да спекулирам.

# 1 580
  • Мнения: 2 842
Средният резултат на СМГ и НПМГ по мат не е 100, така че много от стотиците са на простосмъртни деца. И много от тези със сто няма да отидат в математическа гимназия
JoyJoyJoy
И аз вече започвам да не разбирам това величаене на математиката. Вярно, важна е, но по-важно е да се учи в комбинация с практическото ѝ приложение. Поне за мен е така.

Между другото да се поФаля! С ученолюбивия подредихме желанията Heart
Направо ви завиждам!

Моето дете излезна да се шляе, пък дано му се избистрят жаланията, че сме под кривата круша, а времето си минава неусетно.

# 1 581
  • Мнения: 2 275
Логичното обяснение за мен е, че изпитите не бяха трудни.

# 1 582
  • София
  • Мнения: 16 315
Ако имате съмнения за оценяването, отидете да видите работите на детето.

# 1 583
  • Мнения: 2 412

Направо ви завиждам!

Моето дете излезна да се шляе, пък дано му се избистрят жаланията, че сме под кривата круша, а времето си минава неусетно.
Е, днес са ми рожденици и вчера бях в остра фаза на истеричност, та не търпях възражения и нещата се случиха. В очакване съм на Викинга и с него да предприемем подобни действия, че там МК или МОН с рисуване  е толкова мъглива, че резервният вариант е неизбежен.
Да са ми живи и здрави пъдпъдъкови.. Всичко останало ще се намести Heart

# 1 584
  • Мнения: 2 590
Здравейте!
След резултатите от НВО по БЕЛ и математика тази година сме в шок — и не само ние.
Дете, което цяла година е било стабилно, работещо, с добри контролни и отлично разбиране по двата предмета… с много добри пробни матури ...изведнъж изкарва необяснимо ниски точки и по БЕЛ, и по математика.

Разбира се, знаем, че не всички се справят еднакво в изпитна обстановка. Но тук усещането е различно — все по-често се появяват  сигнали, че нещо не съвпада.
Реалните знания и получените точки не се припокриват.

Има ли шанс да е техническа грешка? Грешен ключ? Алгоритъм, който не оценява коректно? Нещо да се е объркало при проверката?

 Не търся конфронтация, а искаме яснота. Защото залогът е висок – не просто оценки, а бъдещето на децата ни.

Има ли и  при вас  съмнение?
Колкото повече се съберем с подобни случаи, толкова по-силен ще е сигналът, че  трябва  проверка.

Нещо сбъркано има в оценяването. Тази ненормална крива на резултатите по мат, за която няма логично обяснение?!
Отидете и вижте работите на детето. Може да е разместило отговорите в бланката. На нас ни се е случвало на пробен.

# 1 585
  • Мнения: 2 095
Стига с тази мантра за лесните изпити. Цялостната картинка е отчайваща. Средния резултат за страната изобщо не говори за усвояване на материала. И дори и в тази статистика броя на оценките над 80 е по-малък.

# 1 586
  • Варна
  • Мнения: 208
Здравейте! Аз рядко пиша, но ви чета редовно - сутрин си пия кафето с "Бг мама" и имам един въпрос малко в страни от актуалното НВО. Знаете ли дали сега може да се избере едно училище, а след осми или девети, или десети клас да се запише и във второ и детето да завърши едновременно в две училища средно образование? Ако е възможно, може ли едното да е професионална, а другото профилирана гимназия? Ясно е, че ще трябват приравнителни изпити, но въобще възможно ли е?

# 1 587
  • Мнения: 2 842

Направо ви завиждам!

Моето дете излезна да се шляе, пък дано му се избистрят жаланията, че сме под кривата круша, а времето си минава неусетно.
Е, днес са ми рожденици и вчера бях в остра фаза на истеричност, та не търпях възражения и нещата се случиха. В очакване съм на Викинга и с него да предприемем подобни действия, че там МК или МОН с рисуване  е толкова мъглива, че резервният вариант е неизбежен.
Да са ми живи и здрави пъдпъдъкови.. Всичко останало ще се намести Heart
Честити да са наборчетата! Живи и здрави да са и късметът да е с тях! Flowers Four Leaf Clover

Стига с тази мантра за лесните изпити. Цялостната картинка е отчайваща. Средния резултат за страната изобщо не говори за усвояване на материала. И дори и в тази статистика броя на оценките над 80 е по-малък.
А сега си представи какви щяха да са резултатите, ако изпитите не бяха лесни.
Изобщо никакъв материал не е научес, освен от една шепа деца. То по-добре да закрият МОН.

# 1 588
  • София
  • Мнения: 16 315
Здравейте! Аз рядко пиша, но ви чета редовно - сутрин си пия кафето с "Бг мама" и имам един въпрос малко в страни от актуалното НВО. Знаете ли дали сега може да се избере едно училище, а след осми или девети, или десети клас да се запише и във второ и детето да завърши едновременно в две училища средно образование? Ако е възможно, може ли едното да е професионална, а другото профилирана гимназия? Ясно е, че ще трябват приравнителни изпити, но въобще възможно ли е?
Няма такава нормативна възможност.

# 1 589
  • Мнения: 1 108
Selma25 идете да видите работата на детето си и ще си отговорите на въпроса. За съжаление много деца не издържат на стреса на самия изпит. Моето момче на модул 2 по математика буквално е блокирал. Каза ми, че първите 30 минути просто е седял и е гледал задачите и абсолютно не е знаел как да реши нито една от тях. За щастие е успял да се съвземе, но честно - това не го очаквах от него. Явно има деца, които не показват стреса външно и ни изглеждат супер спокойни. Той както беше много спокоен преди изпитите, вечерта преди БЕЛ се разрева от нищото, на МАТ е блокирал, а в петък като му казах резултатите пак ревна  зверски при положение, че точните му са буквално каквото си беше сметнал и по двата предмета и са много добри и ще му стигнат за това, което искат. Аз бях втрещена колко вътрешно напрежение е бил набрал зад иначе каменно спокойната му фасада.
За съжаление може и вашето дете да не е удържало на стреса и затова да са такива резултатите.
Пък ако намерите техническа грешка - може и да спорите. За друга промяна на оценката извън техническа грешка обаче нямате шанс.

Общи условия

Активация на акаунт