Пазаруване от about you тема 40

  • 8 828
  • 119
  •   12
Отговори
# 30
  • Мнения: 20 846
Накой знае ли как да променя изгледа, за да са по 2 на ред любимите артикули, както си беше преди?
Така трябва да скролвам до безкрай.
Мисля, че Аеро беше писала, че има опция горе вдясно, но при мен няма:


Търсих в Настройки, но и там няма.

# 31
  • Варна
  • Мнения: 11 590
Като сложиш новодошлата стока в старата прозрачна опаковка или кутия, когато са обувки. Това в случай, че вече е носено/ обувано.  И естествено с документите на първата се връща. Пробвано многократно без издънка.
Още един вариант е да се върне скъпото преди да е дошло старото.

# 32
  • Мнения: 3 405
Lemy, няма опция, нали и аз затова мрънках.  Това тотално  ме отказа да си преглеждам любимите.  По- лесно ще ги намеря през филтрите 😂

# 33
# 34
  • Мнения: 556
Има неща,но ровене си трябва. Но от ниска към висока много бързо се отказвам. В обувките стигам до 90/100лв и спирам. За други неща по бързо се отказвам.

Ако се върнат в опаковките в които са дошли,не може да върнат по ниската цена после.

Ето тук

# 35
  • Мнения: 2 340
Накой знае ли как да променя изгледа, за да са по 2 на ред любимите артикули, както си беше преди?
Така трябва да скролвам до безкрай.
Мисля, че Аеро беше писала, че има опция горе вдясно, но при мен няма:
Търсих в Настройки, но и там няма.

При мен още я има горе, но стана ясно, че при други я няма. Има ъпдейт на андроида, който аз отлагам и не слагам, понеже ме предупредиха, че изцяло се сменя интерфейса с някакъв идиотски. Дали не е от това? Ама то приложението следва само да си диктува как да изглежда вътре си.

# 36
# 37
  • Мнения: 3 616
Аз точно така съм връщала- с опаковка на скъпата дреха, всичко е било ток и жици и накрая- ниската сума преведена.
Но все пак ти връщат разликата, ако имаш нерви да диктуваш номера на пратки и да се обясняваш.

# 38
  • Мнения: 74 556
Не ги пазя найлончетата. Намерих едно ама само пише номера..а и двете неща са този номер и не знам от кое и плика.
Ще връщам в друг вътрешен плик без лепка.
И ще се разправям ако трябва.
Ще пиша после..

# 39
  • Пазарджик
  • Мнения: 23
Здравейте! От днес не мога да правя поръчки с наложен платеж. Имам спомен, че тук е коментирано, че това може би е вид "наказание" за голям брой върнати пратки. Може ли някой, който е бил в такава ситуация да сподели за ориентир за колко време му е спирана опцията "наложен платеж".

# 40
  • Мнения: 3 616
Аз от скъпото яке пазех всичко, даже съм възмутена как е възможно нещо за 400 лв да е с подвижен етикет.
Сравних найлоновите опаковки, имаше разлика в някакви номера, затова ползвах старата.
Надявам се като са от различни профили да няма проблеми, ама и да има , 100 лв си заслужават разправията.
Иначе съм връщала без найлон, само в плик на Еконт, така ми казаха, че е по- добре, отколкото да задрасквам бар кода на опаковка от друг артикул.

# 41
  • Мнения: 556
От съпорта са ми казвали,че няма общо ограничаване на наложения платеж с отказването или не взимане на пратките. Ако сумата е над 1000лв не може да поръчате с наложен платеж.

# 42
# 43
  • Мнения: 264
Здравейте! Чета ви отскоро, страхотна тема. Чакам няколко поръчки, като вече получих една от тях. Давам отзив за дънките от снимката- на мен лично не ми допадат, платът е твърд, не достатъчно еластичен и като цяло не са удобни. Въпреки чудесните цени ще ги връщам. В тази връзка четох , но не ми стана напълно ясно- нося и връщам директно в офис на Еконт или преди това заявявам връщане през профила си и съответната поръчка?

# 44
  • Мнения: 2 340
Слагаш документа за връщане, залепяш обратната товарителница и носиш в Еконт или викаш куриер на място. То само си се отбелязва в профила на другия ден.

Общи условия

Активация на акаунт