И мен ме шашнахте с връщането, като си зная 100 дни, заявила съм връщане миналата седмица, ама си чакам новата доставка, за да се замъкна до Еконт и да върна, май трябва да се разбързам
Макар поръчката, която искам да върна е от 16.06 и на 18.07 съм заявила връщане. Предната ми е от 22.05 и там бутон за връщане нямам /не ми трябва поне/. Обаче и в условията им го пише това за 30те дни. Можеше по някой мейл да пратят 
Гледам и на аутлета е 30 дни връщането.
Там трябва ли да пишанякъде пак банкова сметка или като съм с един и същ профил като на АО не е необходимо?
За аутлета също друг въпрос - само аз ли нямам търсачка и като искам в отделен раздел да ми се отвори някой артикул не се получава или е така по принцип /на компютър съм/?
п.п. Видях банковите данни, но ги смених с друга сметка в Револют, нали нп, ях чела че някои от вас си ползват нея?
