Да не я бъркаш с друга?
Плюс че на минитата на Денона се разваляли пантичките и се чупели капачетата, което е точно причината да не мога да използвам любимата си неутрална 4-ка на Colourpop...







Или още преди години са подписали мега неизгоден договор, ама това не обяснява всяческата липса на усилия за популярност на бранда и за продажби, та затова силно клоня към горните две интерпретации. (Dislaimer: лично мнение е, не почива на някаква вътрешна информация и се надявам да имам право да го изразя без да ангажирам никого с него.) Не е нормално години наред да се поддържа голям магазин на централно място в Пловдив, а за бранда грам да не се говори в бюти обществото, в този магазин от години да не влиза никой. В 5-те пъти, в които аз лично съм се объркала да вляза, мадамите са крайно незаинтересовани, ама крайно, да ми продадат нещо. Никакъв маркетинг не правят онлайн, качват си в страницата колкото да не заспят. Като магазините за кейсове на телефони по подлезите са ми.
А в периода 2010-2015 бяха all the range, просто нонстоп се говореше за тях, суочове, пратки, магазинът им беше като туристическа забележителност, не можеше да се разминеш от хора. Сега мога да вляза, да си суочвам буквално 5-10 минути и да си изляза без някой да ми каже дори "здравейте" и "мога ли да помогна"? Все едно е зомби апокалипсис, изумително неадекватно е.





и да се запозная с новостите. 
)
).
а и като позагледах цените, осъзнавам, че са около тези на Диор, тоест проблемът ми не е с тях като абсолютна стойност, а по-скоро в скока, който направиха твърде рязко и се усети неоправдан. Реално предлагат в пъти по-голям избор на сходни цени и фантастична консултация на място всеки път. В моята глава бяха позиционирани в по-нисък ценови клас и това ми е обострило отношението... Признавам си. 
От моя на Милани съм доволна, но съм любопитна какво са направили от МАС. Диорският спрей мина и замина и след цяла опаковка не стигнах до извод дали прави нещо или не.

Препоръчани теми