КАУФЛАНД - ЛЯТО 2025 - тема 77

  • 51 715
  • 723
  •   1
Отговори
# 675
  • Мнения: 8 029
Снощи купих кебапчета от витрината с обслужване и продавачката ме попита дали да са в плик или в кутия. Да няма нови условия или е било моментно? Не се начисли автоматично 0.30 и в к.б. както беше преди при покупка на продукти от витрината. Изненадах се и затова споделям.

# 676
  • Мнения: 62 409
Това е добре, ако се отнася за всички неща.
Преди време така беше в Т маркет, маслини купувах в торбичка, не в кутия, те преди Кауфланд въведоха автоматично начисляване на пластмасова кутия.

# 677
  • Мнения: 5 641
Майка миналия ден донесе маслини в найлоново пликче, чак се очудих като видях етикетчето лепнато на найлона. Май не са я таксували за него.

# 678
  • Мнения: 4 255
Преди изварата я слагаха в пликче. Което е ок, както и за маслини. Ама кебепчетата ще станат на нищо, ако са в плик Simple Smile От известно време на етикетите от тази витрина кутийката е маркирана отделно.

# 679
  • Мнения: 1 029
Ситуацията с кафе машината е изключително неприятна, тъй като проблемът е още със закупуването и клиентът в случая няма никаква вина. Ако въпросният маркуч просто липсваше от опаковката, пак ли на „ремонт“ щяха да я пратят машината… Освен това може и цялата партида по някаква причина да има проблем с непасващ маркуч.

Разбира се по тяхна преценка е как ще процедират и за съжаление не са длъжни на момента да подменят или да върнат парите, но в случая можеха малко по-адекватно да се отнесат, да проверят друга кутия или пък да звъннат да попитат в сервиза. Според мен наистина си зависи до голяма степен и на кой служител ще попаднете.

Моят случай не е същият, но понеже коментирате рекламациите, мога да споделя личен опит от неотдавна:
Скрит текст:
Върнах дефектирал отоплителен уред на цена 35лв, който предпочитах да отремонтират или ако не може да ни го заменят с друг. На информация момичето според мен беше ново и звънна по телефона на колеги да пита дали да ни върне парите или да го вземе за ремонт, казаха й да го вземе за ремонт (което между другото документално отне повече време). Ако е от значение марката е NEO.
Аз се зарадвах, че ще го оправят, понеже ММ каза, че не би трябвало да е сложно и вероятно е някоя проста жица вътре, макар че присветваше опасно при включване.
След два дена обаче ми звънят да отида да си взема парите, като както предполагах и аз, изобщо не го бяха пращали в сервиз. Обадили се били само, което съответно можеха да направят и в наше присъствие, та не е изключено и да ви звъннат в последствие за машината.

# 680
  • Мнения: 32 119
От доста време вече и собсвените марки имат сервиз, коментирано е в темата.
Значи уредите Switch On ги пращат на ремонт, така ли? Някой случайно да се похвалил, че са му ремонтирали уред с тази марка? Не съм чула.

# 681
  • Мнения: 1 885
От доста време вече и собсвените марки имат сервиз, коментирано е в темата.
Значи уредите Switch On ги пращат на ремонт, така ли? Някой случайно да се похвалил, че са му ремонтирали уред с тази марка? Не съм чула.

Аз също се чудя, ремонтират ли ги наистина? Според мен ме пратиха за 'зелен хайвер' и след 1 месец най-много да ми върнат парите. Надали ще получа ремонтирана кафемашина.

# 682
  • Мнения: 32 119
А, вярно че твоята кафемашина е точно на тази марка! Ами, ще чакаме да споделиш дали са я ремонтирали или пари ще връщат...😀
Много ми е любопитно.

# 683
  • Мнения: 1 885
А, вярно че твоята кафемашина е точно на тази марка! Ами, ще чакаме да споделиш дали са я ремонтирали или пари ще връщат...😀
Много ми е любопитно.


Да, switch оn е, ще споделя развитието като има такова... Grinning

# 684
  • Мнения: 496
separate, доволна ли си от грил тигана?
Да, доволна съм. Не е с много изпъкнали ребра, но все пак месото се запича, а не се пържи. Добре разпределя топлината, мие се идеално в съдомиялната, за нуждите на нашето семейство е добра покупка Simple Smile

# 685
  • София
  • Мнения: 10 742
Засичали ли сте бисквити с много малко съдържание на захар(и)?
Понякога ги ползвам вместо хляб (+масло и нещо сладко или тахан).

# 686
  • Мнения: 4 960
Понякога замествам хляб с тези сухари от ДМ:
https://www.dm-drogeriemarkt.bg/dmbio-bio-suharcheta-s-miks-ot-s … 066447707267.html

Харесвам също бисквитите на ДМ с масло, но те съдържат захар, въпреки че не са много сладки:
https://www.dm-drogeriemarkt.bg/dmbio-bio-biskviti-ot-spelta-s-m … 066447210224.html

# 687
  • Мнения: 32 119
Знаете ли колко време преди края на работния ден в неделя на екрана на касите на самообслужване престават да са маркирани стоките в промоция с Кауфланд кард до неделя включително? Вече няколко пъти ми прави впечатление, че тези стоки излизат на редовните цени в последните часове на неделя и чак при тотала се вижда, че цените се намаляват. През седмицата купувах същите неща и тогава на екрана си имаше маркировка в синьо за намаление с Кауфланд кард.

# 688
  • Fairbanks, Alaska
  • Мнения: 2 564
След 20 часа вече излизат цените на промоциите от следващата седмица. Купувах нещо, което щеше да е на промоция от понеделник, но още в неделя успях да го взема на промоционалната цена.

# 689
  • Мнения: 62 409
Значи реално промоциите се сменят в 20 ч. в неделя? Така ли?

Общи условия

Активация на акаунт