КАУФЛАНД - ЛЯТО 2025 - тема 77

  • 51 723
  • 723
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 2 648
Да, трябвало е веднага да ти върнат парите на Информация срещу оригиналната касова бележка. Служителката там те е излъгала, за да си спести работа, писане и обяснения.
Вносител е точно фирма Кауфланд.

# 661
  • Мнения: 1 886
Да, трябвало е веднага да ти върнат парите на Информация срещу оригиналната касова бележка. Служителката там те е излъгала, за да си спести работа, писане и обяснения.
Вносител е точно фирма Кауфланд.

Разбирам и аз предположих така…

# 662
  • Мнения: 32 120
Преди лично от националния им телефон са ми казвали, че не поддържат сервиз на тяхната марка уреди, т.е. нямат практика да ги ремонтират, а връщат пари или заменят с нов уред...За Аyco и други марки пращат за ремонт. Моята кафемашина също беше на "ремонт" (смяна на корпуса, защото пластмасата се белеше на люспи още в първите дни), но дори не знам каква марка е. Известна е тук като "Грозната"😂, но прави супер кафе.
П.П. Погледнах марката, Ayco е моята кафемашина.🙂

Последна редакция: нд, 19 окт 2025, 20:01 от dolce miele

# 663
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 639
На сайта на Кауфланд пише това за тяхната марка уреди в ЧЗВ:



Аз по този текст разбирам, че е могло да я върнат, така ли?

Според мен, да.
Отиди и им покажи това, което обещават.

# 664
  • Мнения: 1 886
На сайта на Кауфланд пише това за тяхната марка уреди в ЧЗВ:



Аз по този текст разбирам, че е могло да я върнат, така ли?

Според мен, да.
Отиди и им покажи това, което обещават.

Ще отида, благодаря!

# 665
  • София
  • Мнения: 18 466
От двудневната дискусия за развалената кафе машина - за мене собствениччката си е виновна. Подхода за връщане не е правилен.
Отиваш  на гишето за информация важно и наперено, тръсваш им машината във фабрична опаковка и искаш връщане на парите.  После с парите ако искаш  влизаш и купуваш друга.
Грешката е, че обясняваш - маркуча нещо си. Какво да прави в тоя случай служителката - казва, че ще я изпратят в сервиз и ще чакат мнение.

# 666
  • Мнения: 110
От двудневната дискусия за развалената кафе машина - за мене собствениччката си е виновна. Подхода за връщане не е правилен.
Отиваш  на гишето за информация важно и наперено, тръсваш им машината във фабрична опаковка и искаш връщане на парите.  После с парите ако искаш  влизаш и купуваш друга.
Грешката е, че обясняваш - маркуча нещо си. Какво да прави в тоя случай служителката - казва, че ще я изпратят в сервиз и ще чакат мнение.
Нали разбираш че ако говори наперено и се разправя може и да я изгонят от супермаркета ?

# 667
  • Мнения: 62 409
Няма да я изгонят. Друго иска да каже Аиша. Съгласна съм.

# 668
  • Мнения: 690
Неотдавна върнахме компютърна мишка след 1 година ползване, но тя почти от началото беше дефектна - скролерът не работеше. Пазех касовата бележка и я взеха без никакви въпроси, веднага върнаха цялата сума
До 30-40 лева, връщат парите. Над този праг отива на сервиз

# 669
  • Мнения: 62 409
Отива, ако кажеш, че има проблем.

# 670
  • София
  • Мнения: 18 466
От двудневната дискусия за развалената кафе машина - за мене собствениччката си е виновна. Подхода за връщане не е правилен.

Нали разбираш че ако говори наперено и се разправя може и да я изгонят от супермаркета ?
   
И как ще я  изгонят - байчото охранител с палка или пистолет ли ще я бие до входа?
А, да се пробват - интересно ще е.
Ами като ме изгонят от единия, ще отида в друг филиал в града и ще повторя акта.
Ако днес не стане - утре, при друга информаторка на смяна пак ще се пробвам.
Точно в К. връщам всичко, което не ми е харесало без проблем.
По разните Техно-вериги предпочитам да огледам на място и после да поръчам доставка.
Така имам  14 дни,  в които  да реша дали да задържа стоката след пробване.

# 671
  • Мнения: 32 120
Реално, със смяната на политиката си, от Кауфланд сами си отварят вратичката клиентите да не са честни с тях и да им казват, че всичко е ок с уреда, който връщат.🙂 Използван ли е - не, премълчава се за открития проблем с маркуча и няма проблеми за връщане. Казваш истината и...уредът се третира като използван...😉
Искам да попитам какво точно обхваща гаранцията от 3 години, когато говорим за кабели за зареждане на устройства? В смисъл, ако просто спре да зарежда или започне да зарежда за, да речем, 10-12 часа вместо за 1-2, тогава връщат ли пари? Питам от любопитство, за да знам какво да правя оттук нататък. Един или два кабела с този проблем май просто заминаха в коша, а не бяха използвани и една година. Иначе преди това работеха много добре.

# 672
  • IC 1101,Abell 2029
  • Мнения: 1 276
Доколкото знам "Брей" е марка на Кауфланд.Никога повече няма да купувам от тази марка.Единственият вкус,който се усеща в кашкаваленото им роле е този на черен пипер.А си е доста скъпо,дори и на промоция.

# 673
  • Мнения: 4 255
Потребителката с кафе машината и тези които съветват за лесното връщане, нека да правят разлика между връщане на здрав уред, която по някаква причина не искат да ползват, и рекламацията, която трябва да се направи в случая.
Хубаво сега ще го върне като излъже, утре някоя друга ще го купи. На никой няма да му е приятно да има дефектен уред.

От доста време вече и собсвените марки имат сервиз, коментирано е в темата.

# 674
  • Мнения: 1 886
Потребителката с кафе машината и тези които съветват за лесното връщане, нека да правят разлика между връщане на здрав уред, която по някаква причина не искат да ползват, и рекламацията, която трябва да се направи в случая.
Хубаво сега ще го върне като излъже, утре някоя друга ще го купи. На никой няма да му е приятно да има дефектен уред.

От доста време вече и собсвените марки имат сервиз, коментирано е в темата.

Благодаря. Дори не ми е минавало през ума да излъжа, не съм такъв човек, а и винаги ще ми е неприятно като си помисля, че съм “нахендрила” някой друг нищо неподозиращ клиент. Достатъчно е, че аз съм изтеглила късата клечка с неработещ уред.

Общи условия

Активация на акаунт