WIZZAIR - 51

  • 28 497
  • 594
  •   5
Отговори
# 465
  • Мнения: 6 120
Дамата спомена, че познатите ѝ са си купили предварително места и са имали възможност да се чекират по-рано. Затова и зададох този въпрос.
И докато го напиша, тя ме е изпреварила. А щом баркодът е изчезнал, явно се касае за приложението. Няма да е зле да имат хартиено копие, но аз лично пред приложението предпочитам да сваля бордната карта в pdf формат.

# 466
  • София
  • Мнения: 2 396
Аз места от Уиз не съм купувала отдавна, защото цените им са убийствени. Миналата година имахме закъснение над 3 часа на полет до Неапол, но нищо не ми е изчезвало от приложението. Сега погледнах, че ми стоят бордните карти и от септември, и от март, въпреки че е минало толкова време.
Вероятно в случая с Лион има нещо, което не знаем и в което се крие обяснението. Действително е неприятна ситуацията, но няма смисъл да се всява и паника. Поне мен няма да ме откаже да пътувам. Който пътува за удоволствие с евтини билети, не трябва да планира важни мероприятия на следващия ден след полета. Всичко се случва - може да има и независещи от компанията причини и да не успее да се прибере навреме.

# 467
  • Мнения: 1 528
Напълно сте права. Аз също ще продължа да пътувам. С уиз ер ми предстоят два полета-единия в края на ноември за коледните базари и единия е през май до Айндховен.
Не знам дали това се случва при Раян, искаше ми се да споделя и всеки да си прецени. Евтиното понякога излиза скъпо.

# 468
  • София
  • Мнения: 4 309
Ако сменят самолета в последния момент, заради повреда или липса на оригиналния няма как да уведомят предварително по имейл.

Както вече съм писала, преди месец на 22 септември за полет от Бергамо до София се бях чекирала като отвориха онлайн чек-ин-а и имах едно място. Сутринта в деня на полета ми написаха, че самолета е сменен и трябва да се чекирам отново. Това беше по имейл.
Смяна на самолет в последния момент не става, не се сменя машината 5 минути преди излитането, надявам се всички сме наясно. Такава смяна не става и за 1 час вероятно. Когато юни висяхме 6 часа отново на Бергамо със закъснял полет, ни изпращаха всякакви имейли, включително ваучери за храна на различни стойности (получихме само на имейл, но не и в приложението).
Случилото се в Лил ме озадачава, надявам се да не ми се случва, но ако точно на гейта не чете баркода на билета, нали служителите имат имената на пътниците за дадения полет, защо да не ги качат? Отделно, в приложението имат резервацията, може да се провери. Ако обаче е имало overbooking, не е ли редно да ги уведомят, а не така просто не те качват?

# 469
  • Мнения: 1 528
Уведомени са и са затворили гейта под носа им.

# 470
  • София
  • Мнения: 2 396
Дали все пак заради закъснението не са отишли късно на гейта?
На мен ми се случвало преди 2 години да сменят самолета на ранен сутрешен полет - бордните карти се бяха актуализирали сами. На влизане на летището се изненадах, че вече сме на първи ред един до друг. При чекирането бяхме на различни редове в средата.

# 471
  • Мнения: 1 528
Може. Ще питам утре.

# 472
  • Мнения: 6 357
Ако сменят самолета в последния момент, заради повреда или липса на оригиналния няма как да уведомят предварително по имейл.

Както вече съм писала, преди месец на 22 септември за полет от Бергамо до София се бях чекирала като отвориха онлайн чек-ин-а и имах едно място. Сутринта в деня на полета ми написаха, че самолета е сменен и трябва да се чекирам отново. Това беше по имейл.
Смяна на самолет в последния момент не става, не се сменя машината 5 минути преди излитането, надявам се всички сме наясно. Такава смяна не става и за 1 час вероятно. Когато юни висяхме 6 часа отново на Бергамо със закъснял полет, ни изпращаха всякакви имейли, включително ваучери за храна на различни стойности (получихме само на имейл, но не и в приложението).
Случилото се в Лил ме озадачава, надявам се да не ми се случва, но ако точно на гейта не чете баркода на билета, нали служителите имат имената на пътниците за дадения полет, защо да не ги качат? Отделно, в приложението имат резервацията, може да се провери. Ако обаче е имало overbooking, не е ли редно да ги уведомят, а не така просто не те качват?

Понякога смяната е предварително, понякога не е. Примерно има повреда в самолета или се бавят предишните полети и взимат друг наличен (вместо да се отменя полета и да се чака много#.

# 473
  • Мнения: 6 120
Това променя много неща. Някак си не ми се връзва да имаш закупено място, да си се чекирал рано, да си пристигнал на летището също рано и изведнъж да те оставят извън самолета.

# 474
  • Мнения: 12 775
Те просто не са си принтирали бордните карти на пдф файл и е имало някакъв бъг онлайн при което не са се виждали баркодове, но както някой написа - имат имената на пътниците. Пък и не е бил само единичен случай. Можело е и без баркодове да минат, при положение, че гафът е бил генерален. За клейм си е случая.

# 475
  • Мнения: 2 318
А от къде си правите застраховка за отмяна и тя с какво е по-различна от тази на Уиз? Не е ли едно и също, връщане на пари за билетите и във двата случая?
Аз обикновено правя на SDI (Лев Инс или Дженерали) и чат пат към Allianz и съм доволен, няма проблем с тях. В зависимост от полицата (10к, 15к, 20к,...) и от региона, в който ще пътувате (ЕС, Турция/Египет, САЩ и останалия свят) цените са горе долу от лев на ден докъм евро на ден, ако е само здравна. И може да се добави за изгубен багаж, за изгубени документи, за полет...

Бях чел, че въпросните здравни застраховки не са много надеждни при спешен здравен случай в чужбина.
По-сигурното е било да имаш здравна карта.
Някой запознат ли е със случаят по изваждането на такава европейска здравна карта?

# 476
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 9 946
Относно цената на местата. До Бари и обратно издебнах,когато бяха намалени на 9лв и купих.
Изкарахме си европ.здравни карти от ПИБ. Излиза до 2 седмици пи е безплатно.

# 477
  • Мнения: 861
европейска здравна карта се вади много лесно.. подава се заявление в първа инвестиционна банка  и след 2 седмици си я взимате ( май такъв е срокът). важи една година (за деца 5, за над 65 или пенсионери 5 или 10 не съм сигурна)

не ни се е налагало да я ползваме. знам, че покрива само спешни здравни ситуации.

# 478
  • София
  • Мнения: 18 418
И трябва да си здравно осигурен в Бг. за да извадиш ЕЗОК.
От моя опит не я признават много, поне в Герм.  Има много оплаквания в местните ФБ групи на българи. Застраховката върши по-добра работа.

# 479
  • Мнения: 1 326
Отговаряла съм и с друга тема по въпроса със застраховките и ЕЗОК  ,пътуваме от години Австрия и Германия, с деца...ЕЗОК важи само за държавните болници, няма как дс ви откажат преглед по спешност. Ние правим отделно застраховки и в SDI, защото по курортите всички клиники са частни. И с двата варианта са ми лекували болно дете, изписвали лекарства ,гипсирали счупено, с ЕЗОК с хеликоптер извозиха приятел от пистата....Изобщо има смисъл от двете, да не говорим че застраховките не са и толкова скъпи....

Общи условия

Активация на акаунт