WIZZAIR - 51

  • 28 519
  • 596
  •   2
Отговори
# 450
  • Мнения: 20 137
А от къде си правите застраховка за отмяна и тя с какво е по-различна от тази на Уиз? Не е ли едно и също, връщане на пари за билетите и във двата случая?
Аз обикновено правя на SDI (Лев Инс или Дженерали) и чат пат към Allianz и съм доволен, няма проблем с тях. В зависимост от полицата (10к, 15к, 20к,...) и от региона, в който ще пътувате (ЕС, Турция/Египет, САЩ и останалия свят) цените са горе долу от лев на ден докъм евро на ден, ако е само здравна. И може да се добави за изгубен багаж, за изгубени документи, за полет...

# 451
  • Мнения: 1 528
Снощи след тричасово закъснение на вечерен полет Лион София и при закупени предварително места, мои приятели не са могли да се качат на самолета.
Затворили са гейта и край.
Бордните им карти не са имали баркод.
Което ме навява на мисълта при следващи полети да разпечатам бордните карти на хартия. Там има баркод.
Това се е случило впоследствие малко преди закъснелия полет и невъзможност за бърза реакция.

# 452
  • Мнения: 6 120
В последната година- две пътувам само с електронен билет във формат pdf на телефона и винаги е имало баркод, който бива сканиран без проблем. Нещо не ми се връзва тук.

# 453
  • Мнения: 1 528
Имали са бордни карти, но при отваряне на гейта баркода е останал неактивен и около 10 човека са останали без да ги качат в по-малкия самолет
А са имали места по средата, не са били на тридесет и някой ред.
Човек отива на почивка,  с положителна нагласа, но...

# 454
  • Мнения: 6 358
Да не е стария бъг като закъснее много полета бордните карти изчезват от приложението...
Или е сменен самолета? То тогава е съвсем различно нещо и както винаги твърдя, няма значение къде ти е мястото, всички се пренареждат.

# 455
  • Мнения: 1 528
Точно това се е получило.
Как се процедира в такива ситуации? За себе си питам.

Последна редакция: вт, 28 окт 2025, 21:05 от Iki70

# 456
  • Пловдив
  • Мнения: 44 539
И решението какво е? Следващ полет, върната сума?

# 457
  • Мнения: 6 120
necroumancer, трябва да бъдат уведомени предварително за промяната по имейл.

# 458
  • Мнения: 6 358
Като ти откажат, защото няма места?
Искаш си от авиокомпанията хотел и храна (ако не дават, пазиш бележките и ги гониш после от сайта), и разбира се парично обезщетение по директива EU261.

Ако сменят самолета в последния момент, заради повреда или липса на оригиналния няма как да уведомят предварително по имейл.

# 459
  • Мнения: 1 528
Преценили са да се придвижат до Женева.
Оттам ранен полет Женева Бари и после
Бари София. Срещу 1000 лв отгоре...
Не са имали време за престой във Франция.
Споделям, че уиз ер продължават да са некоректни.
Това направиха и в Малага. Ние не бяхме от потърпевшите, слава Богу, но оставиха хора на гейта.

# 460
  • Мнения: 6 120
А кога са се чекирали и кога са пристигнали на изхода? Преди време някой спомена, че при такива ситуации тези със закупените предварително места са с предимство. То по тази логика може да си се чекирал и преди месец, да си пристигнал рано на гейта и пак да не те допуснат на борда на самолета.

# 461
  • Мнения: 1
Точно това се е получило.
Как се процедира в такива ситуации? За себе си питам.

Вчера летяхме София Лион.
Самолета беше сменен, но със същия, не с по-малък - Еърбъс А321.
Закъснението беше 2 часа.
В София също имаше проблеми с някои бордни карти, всички от приорити опашката, но качиха всички.
Мейл за закъснението получихме около 3 часа преди полета.

# 462
  • Мнения: 1 528
Те са били обратния полет Лион София.
Явно са продали повече места. Няма друг вариант.

# 463
  • Мнения: 6 358
А кога са се чекирали и кога са пристигнали на изхода? Преди време някой спомена, че при такива ситуации тези със закупените предварително места са с предимство. То по тази логика може да си се чекирал и преди месец, да си пристигнал рано на гейта и пак да не те допуснат на борда на самолета.

Май не сте разбрали точно. При овърбукинг пътниците в повече не получават места на бордната карта и чакат някой да не се яви. Не е за платени предварително места, а места въобще. Тоест ако се чекирате още в началото и получите места сте ок.
Обаче, ако сменят самолета с по-малък, се преразпределят всички места, и май няма значение кога се чекираш.

# 464
  • Мнения: 1 528
Те са имали места, чекирали са се, но баркода е станал офлайн или е изчезнал нещо такова.
Никак не е приятно.

Общи условия

Активация на акаунт