WIZZAIR - 51

  • 28 180
  • 581
  •   4
Отговори
# 60
  • София
  • Мнения: 2 393
Да ви се оплача - преди малко купих билети за служебно пътуване през браузер и платих с моята ДСК-Уизеър карта (която си е Мастеркард и все още никой от банката не ме е известил за предстояща смяна на картата) и след като въведох номера ми изписа, че има допълнителна такса от 1,47 лв. за определени карти. Билетите струваха 490 лв., така че таксата е незначителна, но все пак ми стана неприятно - постоянно измислят за нещо ново да те таксуват. Иначе трансакцията си мина нормално, не съм имала откази, за каквито пишеше по-назад в темата.

# 61
  • Мнения: 8 119
И аз преди няколко дни купувах билети за двама души (~235 лв.)с виртуална Виза карта на ДСК и
едва накрая, при плащането ми "изскочи" такса 0,47лв.за "обработка на плащането" , както ме информира Уиз със сииитничък червен шрифт.
Ще кажете нищожна сума, но и на мене ми стана неприятно, обидно и едновременно смешно.
Голямо обработване пада на едно онлайн плащане като на виртуален ПОС терминал, за "цели" 47 ст.😀

Последна редакция: пн, 11 авг 2025, 22:29 от pepel_ot_rozi

# 62
  • Мнения: 20 134
Голямо обработване пада на едно онлайн плащане като на виртуален ПОС терминал, за "цели" 47 ст.
Таксата е най-различна, според цената на платения билет.

Card Processing Fee – depends on the form of payment, which operating carrier you are flying with, and the locations of both our and your payment service provider
 
Per payment amount  0.20-2.35% 
 
* Applies for transactions that are available online, but requested via Call Center. For exceptions please click here.

# 63
  • Мнения: 8 119
Дизилер, инфото от сайта за мен прави начисляването на тази такса още по-необяснимо /и неоправдано/ в моя случай (направих си труда да проследя линка и честно казано - общи приказки).
В поста си споделих мнение в подкрепа на предишната публикация без да търся полемика по въпроса.
За мене е приключен засега (платила съм ги тез стотинки 😀) и  спирам дотук.

Последна редакция: пн, 11 авг 2025, 23:36 от pepel_ot_rozi

# 64
  • Мнения: 20 134
И аз ги платих, правих няколко резервации миналата седмица и всеки път таксата беше различна. Между 10 и 60 ст. Но ако купувам скъпи билети, ще са над 1 лв.  Даже една и съща резервация с различна карта иска различна такса. Но да, няма какво да го дъвчем. 

# 65
  • София
  • Мнения: 15 411
Даже една и съща резервация с различна карта иска различна такса. Но да, няма какво да го дъвчем. 
А могат ли да се сменят картите преди да се плати окончателно, за да се избере тази с най-ниска такса?  Не че има голяма разлика между 40 и 60 ст., но ми стана интересно. 😃

# 66
  • Мнения: 20 134
В момента, в който започнеш да си пишеш номера на кредитната карта, веднага ти изписва каква ти е таксата за обработка. Но принципно става въпрос за жълти стотинки разлика, така че...  дали ще е 32 или 38 ст. все едно. По-висока е таксата, когато и билетът е по-скъп.  На билет 197 лв двупосочен, Уиз картата ми начисли 59 ст. Но на някакъв по-евтин, до Торино, около 100 лв двупосочен, към 32 или 36 ст, нещо от сорта, не помня вече, правих няколко плащания. Явно без тази такса вече не може, така че... приемаме я и продължаваме напред Wink

# 67
  • Мнения: 8 119
Даже една и съща резервация с различна карта иска различна такса. Но да, няма какво да го дъвчем.  
А могат ли да се сменят картите преди да се плати окончателно, за да се избере тази с най-ниска такса?  Не че има голяма разлика между 40 и 60 ст., но ми стана интересно. 😃
Таня, на мене съобщенийцето Simple Smile ми излезе след въвеждане на последната цифра от номера на картата, изтрих го (с надежда нещо да не съм разбрала Simple Smile Simple Smile ) и го въведох отново.
Това ме кара да мисля, че можеш да въведеш друга карта, но не се сетих да го тествам в този момент.
Дизилер може би го е направил....а, писал е вече.

# 68
  • Мнения: 20 134
Просто имаше проблем с онлайн плащанията на ДСК картите на Мастеркард (включително и Уизеър картата). Отхвърля ми плащането и с кредитна на Мастъркард, и с дебитна на мастъркард, и двете на ДСК, пробвах с Виза дебитна , пак на ДСК и стана. Като и на трите карти ми даде различни такси за обработка на картата. От колцентъра на ДСК казаха, че спират да работят с Мастъркард и пластиките ще се подменят. Уж онлайн плащанията се оправиха, но ето че вчера и днес пак проблеми. Докато не сме подменили пластиките не е редно да ни се възпрепятстват онлайн плащанията.

# 69
  • София
  • Мнения: 15 411
Това за Мастъркартите май не е само в ДСК. Ние сме към друга банка. На мъжа ми му изтече миналия месец и новата е Виза, без някой да го пита каква иска. Моята изтича след 2 месеца и предполагам също ще я сменят. А беше добре да имаме и от двата вида, защото при проблем обикновено конкурентната работи. Така всичките ни карти стават Виза. Преди години имахме Маестро и нея я смениха.

Извинявайте, че съм извън темата!

# 70
  • Мнения: 1 528
Здравейте. Чета за разни стачки на испанските летища, а ни предстои пътуване до Малага в края на септември.
Пишат, че наземния персонал на Райън ер стачкуват, но се опасявам и тези на уиз ер да не ги последват.
Някой знае ли нещо?

# 71
  • Мнения: 11 819
Вчера пътувахме от Краков до София и полетът имаше голямо закъснение. Искам да предявя претенция за обезщетение. Попълних снощи формата на сайта, но не ми излиза бутон изпрати, а текст, че още не  са обработили информацията за полета и не се знае дали е закъснял.
Това обичайна практика ли е и кога да очаквам да го обработят? Или направо да им пратя мейл?  Не искам да изпусна краткия срок.

# 72
  • София
  • Мнения: 8 430
Да, така е, трябва да се въведат от тяхна страна реалните данни за полета за да се предприемат действия. Изчакай, срокът за предявяване на обезщетение е много дълъг.

# 73
  • Мнения: 4 315
Няма срок за подаване на иск за обезщетение.

# 74
  • Мнения: 11 819
Благодаря ви! На летището ни посрещнаха посреднически фирми, раздаваха брошури и те ни казаха, че срокът е 3 дни. Не проверих тая информация.
Но се зачудих кой ги пусна в залата на пристигащи да раздават брошури...

Общи условия

Активация на акаунт