WIZZAIR - 51

  • 14 602
  • 281
  •   2
Отговори
# 270
  • Мнения: 6 214
това въпрос ли беше?
Обезщетенията за закъсненията са парични, по карта или сметка, която им кажете.
В някои случаи може да ви предложат точки, за да минат по-евтино, но може да не се съгласите.

# 271
  • Пловдив
  • Мнения: 44 142
Коментирахте ли новите полети до Прага? Simple Smile

# 272
  • Мнения: 221
Уиз затварят базата си във Виена, което рефлектира върху сезонната линия Виена - Бургас. Няма да се изпълнява след края на този сезон.

това има ли го някъде официално съобщено, виждам всякакви полети от/до Виена и напред в месеците?

# 273
  • София
  • Мнения: 8 184
Да : https://www.wizzair.com/en-gb/information-and-services/about-us/news

Ако останат полети, те трябва да са със самолети базирани другаде. И тъй като в Бургас също нямат база, това става трудно логистично.

# 274
  • Мнения: 2 177
При пускане на тази жалба към Уиз за закъснението от Сардиния какъв документ прикачвам?

# 275
  • Мнения: 6 214
Не е задължително да прикачвате нещо, само бордна карта евентуално бих сложил аз (но те си имат архив и могат да проверят дали сте летели)

# 276
  • Мнения: 19 345
Уиз затварят базата си във Виена, което рефлектира върху сезонната линия Виена - Бургас. Няма да се изпълнява след края на този сезон.
Да, и с Раянеър се случва същото.  На 17 септември вече са махнали 3 самолета от базата във Виена и са закрили маршрутите оттам до Билунд, Сантандер и Талин. Но ще има и още. Май причината е високите летищни такси.

# 277
  • Мнения: 13 319
Те си съобщиха, че се изтеглят от Виена заради високите данъци и летищни такси.

# 278
  • София
  • Мнения: 505
Здравейте, искам да купя 1 чекиран багаж - 10кг, за трима пътуващи. Това е опцията, нали? Какви са размерите на този багаж - 55/40/23?

# 279
  • Мнения: 11 797
Размерите на този багаж нямат значение, важно е да е 10 кг.

# 280
  • София
  • Мнения: 505
Благодаря!

# 281
  • Мнения: 41
Здравейте, как мога да сменя данните на издадена фактура от Wizzair. Мисля, че по време на резервацията си въведох едни данни, но после получих фактура с други, които се оказа, че са въведени от преди в акаунта ми. Предполагам, че автоматично ги е взело оттам. Намерих информация, че трябва да се свържа с кол центъра и промяната ще ми струва 5 евро, но на телефона изисква да натискам бутони за това и онова и никъде не чух опция за смяна на данните на фактура. Ще съм благодарна, ако някой има повече информация, как се случва това.

Общи условия

Активация на акаунт