Професия учител - 23

  • 25 831
  • 367
  •   1
Отговори
# 345
  • София
  • Мнения: 5 221
Учебният план е съставен от идиоти и само идиоти могат да ми изискват тематично разпределение на хартиен носител, за да разпределям неадекватно написани и оформени теми седмица по седмица, ден по ден. И когато класът не успее да разбере малоумната тема, защото е хвърчаща без контекст, и трябва да отделим повече време на нея с допълнителни надграждащи теми, всичкото хартиено разпределение отива на боклука.
А, експертите от РУО всеки път са откачалки. Абсолютно всеки път. Това са хора, които ненавиждат работата си и искат да направят живота на всички черен.
Излях си душата. Да, определено се почувствах по-добре. Grinning

# 346
  • Мнения: 5 727
Подписвам се под горното мнение на 100%. Разпределенията по английски не само, че не ми помагат, но ми и пречат и създават излишен стрес. Няма как за общо 5 учебни часа да мина цял раздел и да покрият задължителните 4 езикови умения с моите ученици и чак граматиката да разберат. Лудост е.

# 347
  • Майничка
  • Мнения: 13 811
Ако ползвате готови  разпределения, може и да се окажат неадекватни. Аз се водя по учебната програма, да е покрито всичко от нея. Учебникът е само помощен инструмент, който мога да ползвам изцяло или частично или изобщо да не погледна, затова не се водя по него в разпределенията. 7 години преподавах изобщо без учебници, сега ползвам някаква част от материалите в тях, след като така и така от МОН са давали пари, но допълвам сериозно с мои си. Граматика преподавам в ред, който е логичен за мен, с много визуализация и с яко съотнасяне към българската граматика.
Вела, образецът за екселски файл, с който се качва план в школо, съдържа и графа седмица, така че лесно може да се разпечата и провери впоследствие.

# 348
  • Мнения: 7
Здравейте , налага ми се да работя от вкъщи , имам педагогическо образование , но нямам стаж или опит , искам да преподавам онлайн уроци по английски или български за деца от 1 до 4 ти клас в платформите  PREPLY или SUPERPROF за по 30/40 лв на час , някой от вас преподавал ли е в тези платформи , какво ви е мнението , ще мога ли така да си докарвам стабилни доходи , и какъв процент взима приложението от заплащането мерси предварително.

# 349
  • Мнения: 591
Аз също нямам хартиено и никой не ми е искал. Направила съм си и съм ги качила в НЕИСПУО, за да не губя време в началото на всеки час да пиша в ел.дневник. Така си правя сметката, че в началото на юни вече решаваме само тестове по формат НВО в седми клас. Нека ми направят проблем за разпределението и процентите, в крайна сметка аз работя с децата и виждам къде буксуват. Нали все искат индивидуален подход и практически умения. Е как да стане: то процентно съотношение, липсва логична последователност на разделите и т.н. Да ме наказват, а иначе приемам и показно от проверяващите...Едно е на хартия, друго е реалността!

# 350
  • Мнения: 2 641
И аз искам показно от проверяващите, но няма да го доживея. То иначе отстрани акъли лесно се дават.

# 351
  • Мнения: 17
Здравейте!

Имам въпрос - как мога да се откажа от диференцираното заплащане. Не желая да попълвам картата и не желая тези пари. С декларация до директора ли става или по друг начин. Ако знаете за такива случаи, може ли да споделите.

# 352
  • Добрич
  • Мнения: 6 230
Jenq_82, нормативно не съм срещала такъв регламент.
Не зная защо го правиш, освен в услуга на колегите си. Така ще имат повече пари за една точка.

Твое право е да не попълваш картата, никой няма да те накара насила. Пусни си и заявление  щом така си решила, до директора, а може би и до председателя на комисията.

Изглежда като решение "напук"...

# 353
  • Мнения: 1 937

Изглежда като решение "напук"...
Което няма смисъл, защото съм абсолютно убедена, че на отсрещната страна не й пука и няма да го възприеме като вид протест срещу нещо.

# 354
  • Мнения: 381
Честит празник!

# 355
  • Мнения: 5 727
Честит празник колеги!
Относно диференцираното - не знам дали има такава процедура, но ще кажа, че и на мен ми идва да направя същото. Не може на хора, които цяла година си караха часовете на оградата да се дават 70-80 точки, а на други, които работиха 35-40. Това е при нас. Наши и ваши...

# 356
  • Мнения: 69
Здравейте! Предстои ми да изнеса урок по БЕЛ-ИУЧ в 1. клас (урок-упражнение) и искам да питам понеже последното упражнение е писане на елементи, а тези елементи са повечето са букви, които все още не са взимали в буквара, как трябва им ги обясня като елементи  или като букви?

# 357
  • Мнения: 5 714
И аз тази година взех под 30 точки. Толкова малко за близо десет години работа там не съм получавала.Най-много ме обиди, че ми бяха орязали десетте точки за рсбота с ученици над максималния брой  с коментара, че съм била на занималня и че парите, които идвали за дете на занималня били много по-малко от тези за ученик в клас.

# 358
  • Мнения: 459
Е, да, ние на занимания "нищо" не правим. 🤣 Направо се чудя защо я има тази длъжност като вечно не са доволни от нас 🤣
А че висим повече от охраната в училище е отделен въпрос... И като намалят часовете, нашите се увеличават. Ето, в петък намалени часове и колегите дошли са по 2-3 часа по 20 мин, а ние започнахме в 10 и свършихме в 17.30

# 359
  • Мнения: 1 937
При нас никога не намалят точките, които сме си писали. Или поне никой досега не е споменал, че са му намалили точките. Даже отпускат някоя друга отгоре. Макар, че сумата за точка е толкова смешна, че изобщо не ми се коментира.

Общи условия

Активация на акаунт