Професия учител - 23

  • 34 359
  • 535
  •   3
Отговори
# 495
  • Мнения: 77
Има, ама явно не оказват съдействие. Да стои и да чака благоволение ли? Няма нужда да се стига до директор, ако колегите си помагат и съдействат. Нейните не го правят.

# 496
  • Върху лъчите на Слънцето.
  • Мнения: 2 126
Чакайте малко сега... Тези неща не стават от днес за утре. Първо да и излезе служебния мейл и достъпа до Школо или НЕИСПУО (не знам с какво са), после ще ползва служебния абонамент на училището към електронните ресурси на изданията. Как веднага я пращате да звъни някъде си? Ами ако ръководството там е от хора, които се дразнят на тези неща? Има си директор, заместник директор или някаква администрация, която се занимава с тези неща.
Моите регистрации са с личен имейл. Имам достъп до всичко. Ако трябва да тръгне човек на ново работно място да си иска МОН-ски регистрации, може да чака и до началото на втория срок.

# 497
  • Мнения: 1 953
Чакайте малко сега... Тези неща не стават от днес за утре. Първо да и излезе служебния мейл и достъпа до Школо или НЕИСПУО (не знам с какво са), после ще ползва служебния абонамент на училището към електронните ресурси на изданията. Как веднага я пращате да звъни някъде си? Ами ако ръководството там е от хора, които се дразнят на тези неща? Има си директор, заместник директор или някаква администрация, която се занимава с тези неща.
Моите регистрации са с личен имейл. Имам достъп до всичко. Ако трябва да тръгне човек на ново работно място да си иска МОН-ски регистрации, може да чака и до началото на втория срок.
Аз и затова предложих обикновена регистрация като родител - решава се проблема за минути, без да зависиш и да чакаш някой да благоволи да ти помогне.

# 498
  • София
  • Мнения: 5 403
Ако в училището има библиотека или рафтове с учебни пособия няма как да не се намерят нужните учебници. Издателствата всяка година ни заливат с безплатни мостри. Дано само колежките ти да не са станали колекционерки и не трупат всичко за лична употреба

# 499
  • Мнения: 85
Тази година сменихме Бит и Техника с Просвета и в профила ми на Просвета продължавах да излизам, че не работя с тях. Свързах се с представител за моя град и в рамките на минутки ми даде достъп, като аз си имах регистрация с монската поща.
Може да си направи регистрация с личния имейл и тогава да им се обади за достъп. Попитаха ме само за работното място и имената ми.

# 500
  • Мнения: 5 756
Добре де, главният учител да даде в случая всички разпределения, по които работи. Не мога да разбера защо са такива неколегиални.

# 501
  • Някъде по Дунава
  • Мнения: 5 466
Колеги, скоро нашето училище ще бъде проверено от НИО. Ръководството иска предварително от всички планове на уроците им през седмицата на проверката. Аз съм учител на занималня. На мен искат самоподготовката и заниманията по интереси. Има ли някой, който е минал през това и да ме ориентира за структурата? То е ясно, че трябва да включа цели, задачи и.т.н, но нещо специфично за самоподготовката трябва ли? Една колежка сподели, че когато са я проверявали преди години от РУО са направили забележка, че ходът на урока ѝ самоподготовка по математика приличал на урок за упражнение, а не трябвало. Е, нали не преподаваме нови знания, а затвърждаваме. Все си мислех, че след обяд имам свободата да си организирам часа както преценя, но явно искат в някакви измислени рамки да ни вкарат.

# 502
  • European Union
  • Мнения: 1 963
Не мога да помогна с плана на урока, но задължително включи работа по групи. НИО са като роботи, много държат на това.

# 503
  • Добрич
  • Мнения: 6 254
Допълвам Кети В, НИО два пъти са ни проверявали. Работа по групи и ползване на дигитални технологии.

При нас и двата пъти влизаха само сутринта.

# 504
  • Мнения: 5 797
Разкажете как протича посещението, моля

# 505
  • Добрич
  • Мнения: 6 254
Един-два дена преди да дойдат пращат график с разбивка на дейностите по часове. Тогава ще се ориентирате в кои часове ще влизат (при нас беше 3. час и 4. час).  Когато дойдат става ясно точно при кого ще влязат. Всеки експерт влиза в различни часове. Първия път не стояха през целия час, половината час един колега, другата половина друг колега.  Изнесените уроци не се обсъждат.
После имат среща с учениците, после с родителите, после с учителите и последно с ръководството.

Посещават всички кабинети, хранилища и пр.

Много държат библиотеката да се ползва и да има съвременен кът за отдих (това  е към изискванията за физическата среда, те също са много важни за крайната оценка).

# 506
  • Мнения: 919
Допълвам Кети В, НИО два пъти са ни проверявали. Работа по групи и ползване на дигитални технологии.

При нас и двата пъти влизаха само сутринта.

За интерактивни упражнения, които се правят бързо и лесно, препоръчвам два сайта:
https://learningapps.org/
https://wordwall.net/
В дигиталната раница в секция Mozaik има дигитални уроци, 3D визуализации - https://edu.mon.bg/mozaik
Също могат да се създават най-различни интерактивни задачи.

# 507
  • Някъде по Дунава
  • Мнения: 5 466
Благодаря за информацията. Ще се радвам да се включи проверен колега от ЦДО.

# 508
  • Мнения: 1 588
Здравейте, знаете ли дали се случва училището да заплати курса/ следдипломната специализация за 3-то ПКС? И ако има такава практика към кой да се обърна.

# 509
  • Варна
  • Мнения: 232
Здравейте, знаете ли дали се случва училището да заплати курса/ следдипломната специализация за 3-то ПКС? И ако има такава практика към кой да се обърна.
Към счетоводителя и то преди да е направена вноската.

Общи условия

Активация на акаунт