Обичайно се въздържам да пиша ревюта, но искам да споделя колко неприятно беше отношението им в ситуацията ми.
Нямах час, но ми казаха по тел., че може да дойда между 14:00-16:00 и да почакам, това и направих. Към 18:15 най-накрая ме повикаха и тогава ми казаха, че не може с направление, при което аз поисках да знам сумата за преглед и дали е възможно плащане с карта, уж да.
После мислех, че давам резюме за случая си на младата учаща се лекарка, докато Д-р Желязкова пристигне, но така и премина консултацията ми с бърз преглед, а от кабинета на главната лекарка пристигна само касовия бон с, разбира се, двойна на посочената в началото сума + няма ПОС терминал.
А откъм професионален съвет за ситуацията ми, същото като да не бях отишла.
Надявам се някои да види този отговор и да си спести от всички средства и нерви.