Пазаруване от about you - тема 42

  • 31 653
  • 521
  •   7
Отговори
# 495
  • Мнения: 70
Даа, така ми каза момичето по телефона, че няма връзка с плащанията да си пускам жалби каквото реша. Тя ми дала нов 14 дневен срок и да чакам. После .. пак да звъня 😅😅 и така до кога не знам.

[/b]
Те тия на телефона нямат връзка с финансовия отдел в немско. Каканижат си едно и също. Мен ме караха да пращам сметката си по имейл, въпреки че е видима в профила ми. Не знае момата от нашия телефон какво точно става в централата ...така си мисля аз.
Тук е само някакъв си офис..основно в Германия си действат май.

# 496
  • Мнения: 75 564
Ти пусна ли в крайна сметка, или ще си чакаш?

# 497
  • Мнения: 689
Не шашкайте жената. Аз имам потвърждение на връщането още преди месец и няма пари. 10 пъти прегледах преди това,преди да пиша имейл.  От 5 неща за 4 имам пари а за 5тото нямам. Било наредено плащането,но аз не го виждам да е пристигнало. А всички 5 са потвърдени в един ден. Вчера имам имейл да чакам,финановия отдел проверявал и т.н. Хайде при мен са 35лв ама при другите са 400-500лв както казват.

# 498
  • Мнения: 1 353
Три страници само този случай - другите отговори се губят! Звъннете в понеделник, дайте номер на поръчка и товарителница на Еконт - ако са минали 14 дни след получаване в офиса на АУ и не са върнали пари - попълвате декларация за изгубен артикул и връщат парите. Драма няма!

# 499
  • Мнения: 75 564
Никой не я шашка.
Щом не са й спешни тези 500 лева, да чака.

# 500
  • Мнения: 689
Тя прави каквото трябва. Какво още да направи? Не е само при нея,при мен и при друг,който писа тук. Сигурно има още много. Явно имат проблем. Аз чакам,защото познавам сайта отдавна и до сега винаги са решавали неуредиците. Но човек,който има една две поръчки не знае какво да гледа,къде да гледа и т.н. И вие така го плашите Simple Smile Същото е и с кодовете. Някой като попита толкова ли е трудно да се напише кода? Някой идват само за код,не им се занимава да четът цялата тема докато открият код.

# 501
  • Мнения: 354
А има ли отново въведен IBAN ? И аз имах забавено връщане на пари,  въведох си IBAN отново от линка на Аеро  на латиница и постъпиха после парите .

# 502
  • Мнения: 70
Къде казах, че не са ми спешни?
Питах за съвет как са процедирам и дали няма някой друг в същата ситуация.

Имам въведен IBAN , по телефона също провериха. Според мен ме мотаят така са им наредили и не само мен какво става ясно. За нещо бавят топката и тези игрички в сивата икономика са доста чести

За пръв път влизам в темата, но според мен тук освен Кодове е редно да се обсъждат и именно такива проблеми, за да знаят хората какво е възможно да последва. Защото за един 500лв може да са малко, за друг може да са всичко! И трябва да има гласност и на това.

Никой не я шашка.
Щом не са й спешни тези 500 лева, да чака.

# 503
  • Мнения: 2 653
Ми то не е и трудно като има нещо изгодно да се каже, а не след два месеца да се обяснява как сега това било скъпо, щото в лето господне 1917 било на нам какви пари. Ама е така, хората са различни. Никой на никого не е длъжен през два поста нито код да дава, ни да обяснява нещо. Всичко е въпрос на добро желание само.

# 504
  • Мнения: 689
Да. Не ми се влиза в безмислени спорове.

# 505
  • Мнения: 75 564
Ауууу..някой принцесКи идвали само за код и не им се четяло....Grinning
Ми да назначим някоя друга да отговаря моменталически на принцеските Joy ?

И пишеш и даваш идеи как жената да си получи парите...и идва някой и те плясва през ръцете...не, лошо коте, що плашиш жената....що.
Nerd

# 506
  • Мнения: 4 431
Аз засякох какво съм връщала и какво да ми платили. За всичко да ми върнали парите освен за последните 2 поръчки, които върнах последните дни. Следя темата от доста време и се е случвало да има забавяния на плащания, някой върнат артикул да не е отразен като върнат и тн. По мой спомен всичко е било решено до сега.

Половинката не си беше актуализирал сметката и бяха превели парите по сметка, която вече не е била активна. След няколко имейла и около 2 месеца си получи парите, а вината си беше негова.

Пишете им, звънете им, ако искате и подавате сигнал към КЗП. Друго май не може да се направи. Според мен ще си получите парите. Просто нашият съпорт пише на немският и отнема време в комуникации, проверки и др, защото са замесени няколко отдела и хора.  Наистина не е приятно.

Аеро, давам едно предложение, ако ти допадне. Оцвети кодовете в червено или ги болдни, ако някой случайно чете да ги види бързо.

# 507
  • Мнения: 1
Здравейте! Код за about you  aytlet  има ли?

# 508
  • Мнения: 1 353
Май модераторите трябва да влязат да поразчистят…едно и също през пост…

# 509
  • Мнения: 75 564
Сутиените Триумф как са?
Загледах няколко..чудя им се.
Препоръки?

Общи условия

Активация на акаунт