Пазаруване от about you - тема 42

  • 30 159
  • 485
  •   8
Отговори
# 450
# 451
  • Мнения: 5 729
Благодаря,  отказах в
Aero, този ник ще се запази 😁
Дойдоха ми идва големи сака Under armour. Наистина са страхотни и като качество и като размер. Спокойно биха побрали багаж за дълга почивка
Споделям линк, ако се появят отново

https://app.adjust.com/hdfs9w4?deep_link=appaboutyou://p/under-a … iable-5-0-7717744

# 452
  • Мнения: 686
Да 101 литра събира много багаж. Има и среден размер -МD се води,на който този му е много голям. Under Armour бие почти всички спортни марки като качество във всичко и в дрехи и в обувки и материя.

# 453
  • Мнения: 1 114
Има ли актуален код за отстъпка?

# 454
  • София
  • Мнения: 2 190
Момичета, да сверя с вас относно рекламация на дънки, които получих преди два дена, но им отких дефект за съжаление. Без етикети и са изпрани. Казаха ми само да сложа артикула в плик, да опиша на листа дефекта и да им го пратя.

# 455
  • Мнения: 65
Някой да се включи със съвет при Не върнати пари 21 дни. Случвало ли се е и при друг? И какво следва?

# 456
  • Мнения: 75 542
Обаждаш се по телефона и си ги искаш.
Не съветвам да пишеш мейли  защото отговарят след 10 и повече дена! Вече!

# 457
  • Мнения: 65
Звънях поне 5 пъти и казват са чакам, не ставало така лесно. Сега са ми дали нови 14 дни до 16.10.
За 500 лв става дума и много ме дразнят. Леко се чувствам с вързани ръце.

# 458
  • Мнения: 75 542
Звънях поне 5 пъти и казват са чакам, не ставало така лесно. Сега са ми дали нови 14 дни до 16.10.
За 500 лв става дума и много ме дразнят. Леко се чувствам с вързани ръце.

Веднага жалба до КЗП.
По имейл я пуснах последно, че сайта им бъгав нещо.

Така ръцете ти няма да ги чувстваш вързани тъкмо ...

# 459
  • Мнения: 65
Благодаря! Ще го направя, макар че им казах в последния път, че щв пусна жалба и момичето по телефона каза:  Ок  каквото решите

# 460
  • Мнения: 672
Благодаря! Ще го направя, макар че им казах в последния път, че щв пусна жалба и момичето по телефона каза:  Ок  каквото решите

Опитайте с чатбота. Там отговарят много бързо и реагират веднага.

# 461
  • Мнения: 75 542
Че тя нали същата и на чата отговаря...
Ама загубена ли е пратката, какво казват? Попълвахте ли декларация...

# 462
  • Мнения: 1 350
За рождените дни по мейл ли пращат ваучери? Последнитв години нищо не съм получавала…

# 463
  • Мнения: 2 999
Момичета може ли малко съдействие?Няма ми менюто “банкови данни”. Не ми е за пръв път да връщам ,не държа запаметени данните ,като връщам продукт ги попълвам ,после като си получа парите ги трия.Днес си върнах една рокля,влизам в поръчки и там като стартирам връщане ми излиза да попълня банкови данни от страни до поръчката.Попълвам ги името на кирилица и айбана на сметката ми и като натисна запамети ми изписва системата “нещо се обърка” Реших да си вляза в менюто в профила там да въведа данните ,няма такова бутонче ,банкови данни” Преди имаше.Сега има Твоите поръчки;Помощ,Профил и сигурност,Любими и настройки това е.Разцъках всички от тези бутони.Аз ли недовиждам?Някой може ли да помогне?

# 464
  • Мнения: 65
Не не там си Е пратката, имам мейл от 3-4 седмици че е получена. Казва , да чакам без обяснения, нямала връзка с плащанията.


Че тя нали същата и на чата отговаря...
Ама загубена ли е пратката, какво казват? Попълвахте ли декларация...

Общи условия

Активация на акаунт