Онлайн магазин ТЕМУ (Temu) за България – Актуална тема за НОЕМВРИ 2025 (Тема 11)

  • 6 078
  • 177
  •   19
Отговори
# 165
  • Мнения: 17 278
Видях коментарите за купони и кредит, но никой не е отговорил дали е ползвал купона. Или е взимал дните само с кредит.
А вземането на купон ще анулира ли останалото събиране на кредита?
Интересно ми се вижда евентуално купонът от 20 лева, но зависи от каква сума - 40, 60, 80 ...

Последна редакция: ср, 05 ное 2025, 19:48 от Mama Ru

# 166
  • Мнения: 3 447
Вземането на купона анулира останалия кредит. По добре е кредит, то затова все ви приканва да вземете купон.

# 167
  • На изток от Ада
  • Мнения: 10 557
Видях коментарите за купони и кредит, но никой не е отговорил дали е ползвал купона. Или е взимал дните само с кредит.
или само купон или само кредит

# 168
  • Мнения: 5 620
Хора, сагата с едностранното анулиране от тяхна страна поради "необичайна дейност в профила"не е приключила. Тази вечер за 4ти път ми анулират поръчката с този довод. Преди последната поръчка писах с агент и ми се извини и ме увери, че няма да се повтори това, активира ми купоните и аз съответно пуснах поръчка на 3,11и тази вечер пак получавам анулиране. Пак писах с агент отвориха билет и разглеждане на по-подробно случая от тяхна страна.
На някой друг случвало ли му се е и какво мога да направя освен да си закрия акаунта.

# 169
  • София
  • Мнения: 11 070
Хора, сагата с едностранното анулиране от тяхна страна поради "необичайна дейност в профила"не е приключила. Тази вечер за 4ти път ми анулират поръчката с този довод. Преди последната поръчка писах с агент и ми се извини и ме увери, че няма да се повтори това, активира ми купоните и аз съответно пуснах поръчка на 3,11и тази вечер пак получавам анулиране. Пак писах с агент отвориха билет и разглеждане на по-подробно случая от тяхна страна.
На някой друг случвало ли му се е и какво мога да направя освен да си закрия акаунта.
От локален склад ли са артикулите? Ако са, няма никакъв шанс да ги преборите, каквото и да си поръчате, ще ви го анулират. Аз се отказах и не поръчвам артикули от локален склад.

# 170
  • Мнения: 17 278
Какво ще рече "необичайна дейност в профила" и защо анулират поръчка? И каква връзка има дали е от местен склад или не?
Много странно.
Аз също бих си направила друг профил, с друг имейл и номер на телефон, ако трябва.

# 171
  • Мнения: 5 620
Да, от локален е, робот за почистване на прозорци е. А защо се получава така, каква е логиката, аз си мислех, че от локален ще идват още по-бързо до нас.

Най-интересното е, че ми анулират само робота, а другите неща от поръчката си стоят непокънати, даже вече са ги изпратили към БГ. После 3 пъти правих поръчка, аз правя, те анулират и така до днес.

Ето и отговоро от съпорта, който са ми изпратили на имейла.


Искрено се извиняваме за причиненото неудобство. За съжаление, трябва да Ви съобщим, че Вашата поръчка е била възстановена поради необичайна платежна активност. Вашето пазаруване е от изключителна важност за нас и сме ангажирани да Ви помогнем да завършите покупката си. Молим Ви да опитате с друг метод на плащане, за да продължите транзакцията си.

Искрено оценяваме Вашето разбиране по този въпрос. Ако имате някакви въпроси или притеснения, не се колебайте да се свържете с нас и ще се радваме да Ви помогнем.

Последна редакция: ср, 05 ное 2025, 21:03 от dani-ela-80

# 172
  • Мнения: 32
Здравейте, бихте ли ми казали с какво плащате?
Имам подозрения, че поръчки от други китайски сайтове доведоха до опити за източване на картите ми, а искам да пробвам, защото след педофилския скандал с Shein, сякаш не се сещам за друг сайт, освен за Тему.

# 173
  • София
  • Мнения: 9 155
Направете си Револют и си вкарвайте по малко пари в нея като се притеснявате

# 174
  • Мнения: 43 662
Търся зелена или бяла коледна елха (около 160 см. висока), с богати на разклония клони.

# 175
  • Мнения: 2 087
Изтеглих приложението, но понеже не чета, се оказа, че купоните за отстъпка са имали срок. И полза никаква. Пак дръннах стотина лева без отстъпки. И тези многобройни съобщения не ги разбирам.

# 176
  • Мнения: 8 464
Аз плащам с виртуална карта. Правя поръчка, внасям необходимата сума в нея и плащам. Получавам съобщение във Вайбър за направеното плащане. Ако съм внесла повече пари, ги връщам в банковата си сметка, най - много до лев, лев и нещо да оставя.

Онзи ден получих карта за намаление и поръчах на детето одеало с ръкави, че откакто застудя иска такова, поръчах и малко коледна украса.
Химикалите, които похвали milenaka, сложих в количката и се ядосвах, че пуснах поръчката без тях. И днес, изненада, предложи ми ги за 1.92лв. Поръчах и легингс (плътен клин) за щерката, плътна блуза тип туника пак за нея.
Като пристигнат, ще дам отзиви.

# 177
  • На изток от Ада
  • Мнения: 10 557
Изтеглих приложението, но понеже не чета, се оказа, че купоните за отстъпка са имали срок. И полза никаква. Пак дръннах стотина лева без отстъпки. И тези многобройни съобщения не ги разбирам.
пиши на бота да ти ги възтанови

Общи условия

Активация на акаунт