Буйки Колев и Колев - намерих ципа в устата на бебка

  • 3 956
  • 40
  •   1
Отговори
# 15
  • постоянно
  • Мнения: 7 123
току що споделих проблема си с тях - написах че са успели да ме притеснят достатъчно и че има и други който са имали подобни проблеми , не че си нямам работа но пък не бих позволила да се случи нещо лошо нито на моето нито на някое друго дете  Naughty, ще изчакам отговор от тях и ще видя дали да се обърна към комисия за защита на потребителите
Аз те съветвам да отправиш въпроса към "комисията за защита на потребителите"- явно имат проблем  с циповете което крие огромен  риск  за децата.Предполага се че подобни продукти би трябвало да бъдат тествани и да отговарят на определен утвърден стандарт.
Гледах им цените- ами че те по-скъпи от тези тук в Англия. ooooh! ooooh! ooooh!
Вили



# 16
  • MERIGNAC, FRANCE
  • Мнения: 1 551
И аз съм купувала само веднъж от тези буйки, и при нас ципът остана в ръката ми(това е по-добрият вариант от устата на дребосъка)  #Cussing out

# 17
  • На черешата
  • Мнения: 8 393
  А къде има BICAL в София?

# 18
  • Мнения: 2 891
Хиполенд

# 19
  • Мнения: 1 043


Уважаема госпожо Петрова,

Благодарим за писмото и сигнала, който ни изпратихте за падналия цип на
буйките на детенцето Ви.
Уверявам Ви, че всички обувки, които излизат от производството на Колев и
Колев подлежат на изключително прецизен качествен контрол.
Въпреки, че даваме гаранционни карти само на обувките, които произвеждаме,
ние поемаме ремонта и на всички наши продукти - пантофи, буйки и т.н.
Тъй като става въпрос за първите Ви обувчици, които ще носите още много
кратко, ние сме готови веднага да заменим чифта, който Ви е създал проблем,
с нов.
Моля, изпратете ни каталожния номер и размера на закупените от Вас буйки,
заедно с информация за това от кой наш магазин са закупени- ако сте от
София. Ние ще се погрижим в съответния магазин да Ви осигурим размер от
същия модел за замяна, за което ще Ви уведомим.
Ако живеете извън София, моля изпратете ни буйките по куриер на Спиди, за
наша сметка, а ние ще Ви изпратим нов чифт на посочения от Вас адрес.
Още веднъж благодарим за писмото и се надяваме съвсем скоро, заедно с Вашето
малко детенце, да изживете вълшебството на прохождането, което му предстои.

С уважение:
Албена Христова
Колев и Колев ООД


това ми отговориха на оплакването - коректно е - но като гледам колко майки са имали същият проблем много се чудя дали е достатъчно ...

# 20
  • София
  • Мнения: 6 363
хората отговарят бързо и коректно - повече от това не виждам как можеш да искаш.
ако и останалите майки, които се оплакват тук, бяха писали на Колев и Колев като тебе да сигнализират за дефекта - може би отдавна нямаше да има късащи се ципове поради коригиране на технологията или материалите...

аз им писах преди време да се оплача от това, че сандалите от лятната им колекция са изчерпани още в началото на юни. същата госпожа ми отговори след няма и 1 ден, беше издирила магазин, в който имаше останал 1 чифт и ми изпрати координатите му.

намирам отношението на фирмата към клиентите за напълно удовлетворително.

# 21
  • Мнения: 4 406

това ми отговориха на оплакването - коректно е - но като гледам колко майки са имали същият проблем много се чудя дали е достатъчно ...
ако майките бяха потърсили съдействие от производителя...няма как той да знае, ако не се осъществи обратна връзка!
смея да твърдя, че фирмата се вслушва във всеки един сигнал. моето оплакване  навремето беше заради смъкващи се ципчета- сами се разкопчаваха при ходене, заради натиска на глезена върху тях. позволих си да предложа допълнителна закопчалка отгоре... сега я виждам в моделите им буйки...

# 22
  • Мнения: 1 043
о бързо и коректно не е точната дума - а със заобиколки - ами ако се беше задавила със ципа и се беше случило нещо фатално ?
как може да се довери човек пак да остави такава обувка на крачето на бебето си ?
вие май сте пропуснали най важният момент от това за какво се гневя - не за това че нямаме здрава буйка в момента а затова че беше застрашено здравето на детето ми - мен лично въобще не ме успокой факта че любезно ще ми заменят чифта с друг - пак същият  Naughty
искам да съм уверена че не само моето дете а и всички останали могат да носят тези буйки без да има опастност да се задавят със закопчалките си

# 23
  • София
  • Мнения: 6 363
е, добре - ти какво искаш от тях да направят - публично харакири ли? или да се самоосъдят? Simple Smile
сподели какъв би бил удовлетворителният за теб отговор от тяхна страна?

апропо, моят син има същите буйки и ципът не се е скъсал. може би, защото му ги обувам само навън (което се препоръчва и от ортопедите) и следя да не си ги пъха в устата?

# 24
  • Мнения: 1 043
тя не е лапала буйката - стъпвайки е паднала самата дръжчица на закопчалката - слагала съм и ги за по час два тъй като седи седнала през почти целия ден още
- незнам споменах ли - на третото или четвъртото обуване се случи , ако проблема е само в този чифт бих била малко по- малко критична - но факта че майките по доло споделят същият проблем ме разгневи допълнително
а искам да вземат мерки и да проверят качеството на циповете си - и верно даде ми повод за размисъл не съм аз тази която да следи качественият им контрол и здравината на циповете им - ще споделя проблема с комисия за защита на потребителя - надявам се поне малко да се впечетлят - все пак за децата ни става въпрос

# 25
  • Мнения: 4 406

а искам да вземат мерки и да проверят качеството на циповете си - и верно даде ми повод за размисъл не съм аз тази която да следи качественият им контрол и здравината на циповете им - ще споделя проблема с комисия за защита на потребителя - надявам се поне малко да се впечетлят - все пак за децата ни става въпрос
е как да знаят, че има проблем, като се мърмори тук, на площадката... много по- вероятно е да се коригира грешката, ако някой уведоми производителя! сега , след като си им писала, ще обърнат внимание!

# 26
  • Мнения: 1 043
права си - ако не са се оплакали и не са направили рекламация - все едно са си доволни от стоката, аз връщам всичко некачествено - ако и два лева да струва  Crossing Arms

Последна редакция: пт, 13 юли 2007, 17:36 от krissie

# 27
  • Мнения: 5 362
КОЛЕВ И КОЛЕВ НЕ СА ТОВА КОЕТО БЯХА.
Напълно подкрепям Peace

След подобен случай спрях да купувам от тази марка обувки.То не стига,че качеството им е на много по-ниско ниво от преди време,ами и цените им едни  ooooh!
Кажете тогава от коя фирма купувате обувки?
Забравих им името-Чипо ли бяха...Някакви произведени в Китай по поръчка на българска фирма. Има и още едни подобни...их, че не помня имена. От естествени материали.
Колев и Колев за мен вече са минало. Изключително несъвпадение между качество и цена.  newsm11
Да не са "Беко"?Те също не са лоши.

Радвам се,че са ти отговорили на писмото.Отговора е доста адекватен и правилен,според мен Peace
Другите майки,които са пострадали от тази фирма може само в парковете да са се оплаквали,а ти си дала гласност все пак.Незнам какво повече очакваш?!  newsm78

# 28
  • Мнения: 678
първите обувки , които й купих са на Пещера :
http://foto.bg/data/500/medium/P10.jpg
с лепка са - никакъв цип !
качествени и удобни за прохождане . ( още не сме проходили )
Следващите пак на Пещера ще й взема !

# 29
  • София
  • Мнения: 6 363
първите обувки , които й купих са на Пещера :

poli, би ли споделила къде продават обувчици на Пещера?

Общи условия

Активация на акаунт